Gå til innhold

Råd ønskes på hvordan ri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sorry overskriften. 🙈

Jeg synes dette er pinlig å spørre om da jeg ikke har noe erfaring selv. Men jeg trenger råd til hvordan ri mannen? 

Jeg har aldri opplevd å få orgasme med mannen inni meg, klarte det bare med eksen. Det er maaaange år siden så jeg husker ikke hvordan jeg klarte å få det til. Husker bare at jeg satt oppe og klarte å åpnå orgasme med han inni meg.

Nå har jeg i lang tid ønsket å få det til med mannen. Men jeg vet ikke hvordan greie det? Skal jeg sette meg opp på han og ri frem og tilbake eller til siden? Må jeg være veldig våt eller? 
Hvis jeg klarte det med eksem vil det da si at jeg kan klare det med mannen også?

Vær så snill kom med tips.

Anonymkode: 19ec4...619

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

AnonymBruker
Skrevet

Du må synge ride, ride ranke så fort du kan. 

Anonymkode: 5da16...a5f

AnonymBruker
Skrevet

Du må "gni" klitten mlt han, det beste er om han støter mot men ikke alle skjønner eller klarer det. Eller be han bytte stilling sittende.

Anonymkode: c130a...303

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må selvfølgelig være våt, som med all penetrering. Jeg vil anbefale deg å ha åpen dialog og kommunikasjon med mannen om det. Prøv deg frem, hva funket, hva er godt. 

Jeg er ikke er fantastisk rytter, blir fort sliten og får kramper i beina. Men jeg prøver og gjør det så lenge jeg klarer. Han elsker at jeg "skrur" meg helt innpå, altså så langt inn jeg får ham. Så sitter jeg og koser meg litt med å bare kjenne penisen inni meg. Det er en av de diggeste tingene jeg vet med sex. Jeg legger hendene på brystkassa hans og bruker den som støtte. 

For å komme må klitten få press, så jeg lener meg ofte litt fremover. Jeg kan også delvis ligge oppå han og bare bruke "twerke"bevegelse med rumpa. Da sparer jeg beina litt.

Anonymkode: 3e776...775

• Nyttig 1
Skrevet

Fasongen på penis har nok mye å si om du kommer eller ikke.
Hvordan du skal sitte i forhold til fasong på penis.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 9.09):

Sorry overskriften. 🙈

Jeg synes dette er pinlig å spørre om da jeg ikke har noe erfaring selv. Men jeg trenger råd til hvordan ri mannen? 

Jeg har aldri opplevd å få orgasme med mannen inni meg, klarte det bare med eksen. Det er maaaange år siden så jeg husker ikke hvordan jeg klarte å få det til. Husker bare at jeg satt oppe og klarte å åpnå orgasme med han inni meg.

Nå har jeg i lang tid ønsket å få det til med mannen. Men jeg vet ikke hvordan greie det? Skal jeg sette meg opp på han og ri frem og tilbake eller til siden? Må jeg være veldig våt eller? 
Hvis jeg klarte det med eksem vil det da si at jeg kan klare det med mannen også?

Vær så snill kom med tips.

Jeg har bare et råd å gi deg: Ri på den måten du kan og vil!
Du som kvinne eier cowgirl-stillingen, da skal ikke mannen forstyrre deg..
Æresord.. det finnes ikke mere tennende se og føle, at du prøver så godt du kan👏
Erfaring gjør ikke musa di deiligere.. men du blir 10 ganger deiligere, hvis jeg hører du nyter det du gjør🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du må synge ride, ride ranke så fort du kan. 

Anonymkode: 5da16...a5f

Dust!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du må "gni" klitten mlt han, det beste er om han støter mot men ikke alle skjønner eller klarer det. Eller be han bytte stilling sittende.

Anonymkode: c130a...303

Takk for tips. 

Vi har prøvd sittende, funket ikke for meg.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må selvfølgelig være våt, som med all penetrering. Jeg vil anbefale deg å ha åpen dialog og kommunikasjon med mannen om det. Prøv deg frem, hva funket, hva er godt. 

Jeg er ikke er fantastisk rytter, blir fort sliten og får kramper i beina. Men jeg prøver og gjør det så lenge jeg klarer. Han elsker at jeg "skrur" meg helt innpå, altså så langt inn jeg får ham. Så sitter jeg og koser meg litt med å bare kjenne penisen inni meg. Det er en av de diggeste tingene jeg vet med sex. Jeg legger hendene på brystkassa hans og bruker den som støtte. 

For å komme må klitten få press, så jeg lener meg ofte litt fremover. Jeg kan også delvis ligge oppå han og bare bruke "twerke"bevegelse med rumpa. Da sparer jeg beina litt.

Anonymkode: 3e776...775

Tuuuuusen takk, dette skal prøves.❣️

ts

Skrevet
Soft mann skrev (7 timer siden):

Fasongen på penis har nok mye å si om du kommer eller ikke.
Hvordan du skal sitte i forhold til fasong på penis.

Og sannsynligvis størrelsen...

Og så spørs det om TS er like tent på nåværende partner som på den eksen det fungerte seksuelt med. "For mye trygghet" er ikke nødvendigvis bare positivt.  God sex foregår gjerne et sted mellom trygghet og spenning.....

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tuuuuusen takk, dette skal prøves.❣️

ts

Den beskrivelsen er slik jeg nyter det mest også, og skal du komme må du gjøre det du nyter. Dessverre er det en del menn som med riding forventer at kvinnen spretter opp og ned, og det får jeg absolutt ingen tilfredsstillelse ved. 

Om du har mann som liker at du nyter lar han deg sikkert prøve deg frem. 

Anonymkode: 0edf3...ac3

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den beskrivelsen er slik jeg nyter det mest også, og skal du komme må du gjøre det du nyter. Dessverre er det en del menn som med riding forventer at kvinnen spretter opp og ned, og det får jeg absolutt ingen tilfredsstillelse ved. 

Om du har mann som liker at du nyter lar han deg sikkert prøve deg frem. 

Anonymkode: 0edf3...ac3

Er ikke så mange menn som får noe nytelse av opp og ned heller tror eg.

for min del må de heller ikke gå vedig fort, eg liker best sakte🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...