Gå til innhold

Underlivsplager

Fremhevede innlegg

Skrevet

K42, aldri hatt plager fra underlivet tidligere, men den siste tiden har det endret seg. 

Først fikk jeg en dag med brunaktig utflod (er som regel hvit). Litt etterpå kom det lukt som jeg tolket som bakteriell vaginose. Fikk behandling via nettlege, og det forsvant. Noen uker etter dette kom det en voldsom kløe. Tolket det som sopp, og tok en kur. Hjalp litt, men klør fremdeles. Nesten litt brennende følelse? Mest i de ytre områdene. Huden er litt rød.

Jeg har hormonspiral, og har ikke menstruasjon på grunn av den. Har ikke fast partner, har hatt samleie med kondom et par ganger i høst. Samme partner.

Anonymkode: 6a8a3...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du nylig tstt hpv prøver?

Slett med det samme og så kom tiden til celleprøve og hvp prøve. Og da slo hvp prøven ut

Anonymkode: 0bd85...f20

Skrevet

HPV gir vel ingen symptomer? Følger anbefalt program for celleprøve, to år siden sist.

Anonymkode: 6a8a3...a83

Skrevet

Prøv Canoderm i tillegg til jordnøttolje. Hvis det ikke virker kan det være at du trenger å behandle med kortekosteroider. Men, det skal man være veldig forsiktig med i underlivet og kun brukes hvis gynekolog skriver det ut til deg. Så, 1 mye fukt. 2 Gynekolog. 

Anonymkode: 21ce3...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...