Elle Melle Skrevet mandag kl. 23:08 #21 Skrevet mandag kl. 23:08 (endret) Jeg kjenner ikke en eneste som ikke har en helt alminnelig og alderstilpasset framtoning i stil og smak. Alle har navn som var populære jentenavn når de vokste opp. Men om man vil ta igjen tapte 20-år og har lyst til å kle seg som man drømte om den gangen og hete Chantell-Victoria, så skader det vel ingen i hele verden om man gjør det. Smak er personlig, og de fleste av oss liker sikker noe som andre ikke har sansen for. Det er ikke mindreverdig å gjøre sin egen greie og det man har lyst til, skulle bare mangle. Og folk kan godt øve på å passe seg selv og ikke rakke ned på andres smak og valg. Jeg liker naturlig og alminnelig, men det er da vel ikke jeg som bestemmer hvilket uttrykk andre ønsker seg og trives med. Endret mandag kl. 23:11 av Elle Melle
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:22 #22 Skrevet mandag kl. 23:22 Jeg har møtt fire. De hadde helt normale navn: Ingrid, Tanja, Cecilie og Kjersti. Så ikke hold etter min erfaring. Tror de velger navn som de liker og det ville vel vi alle gjort? Anonymkode: c159b...17e 1
Rødvinsfilosofen Skrevet mandag kl. 23:26 #23 Skrevet mandag kl. 23:26 Kjenner ikke veldig mange transkvinner, men de jeg vet om har valgt seg ganske ordinære populære navn som var moderne da de selv vokste opp. Eller har tatt navn som er i nærheten av sitt døpenavn. Lars - Lise/Lisa Martin - Martine Sander - Sandra Jeg tror mange barn tenker ut et navn de heller ville ha hatt. Uavhengig av kjønn, og helt uavhengig av kjønnsidentitet. Tipper at det også gjelder for mennesker som er transpersoner også. 🙂
itiswhatitis Skrevet mandag kl. 23:30 #24 Skrevet mandag kl. 23:30 Er dette virkelig noe du har brukt mye energi på? Really? 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:34 #25 Skrevet mandag kl. 23:34 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Fordi alt gjerne skal være en karikatur på en kvinne. Navn, styling, enorme mengder sminke, nylonstrømper, høyhælte sko, silikon, kjoler/skjørt, sånne fæle plast-klør med neglelakk... Anonymkode: faaaa...465 Jeg er transkvinne, og ingenting av det ovennevnte stemmer lol Anonymkode: a917d...208 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:34 #26 Skrevet mandag kl. 23:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tull. Som regel er det de har levd hele livet som en karakter. Den de "blir" når de kommer ut er den virkelige dem. Skuespillet er alle årene FØRST. Anonymkode: d1db7...acb De tar "method acting" til nye høyder Anonymkode: 91b0e...236
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #27 Skrevet 17 timer siden De fleste transkvinner jeg vet om har helt vanlige navn. Norges mest kjente transkvinne heter Emma. Anonymkode: ee5f6...494 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå