MarianneE Skrevet mandag kl. 05:29 #1 Skrevet mandag kl. 05:29 I kalenderen fra Kicks lå det Skincity ansiktsolje. En nydelig konfektbit I kalenderen fra Pascal (ikke helt sikker på smaken) og I sjokoladekalenderen: En bitteliten sjokolade muligens formet som en julesokk men det var vanskelig å se siden den var så liten 😄 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:32 #2 Skrevet mandag kl. 05:32 Katten fikk 5 godbiter i sin kalender som falt i smak. Anonymkode: 9ab1c...2f9 1 1
Snabeltann Skrevet mandag kl. 05:33 #3 Skrevet mandag kl. 05:33 6 km Har Julechallenge-kalender fra Oslo Maraton 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:36 #4 Skrevet mandag kl. 05:36 Har Molton Brown. Fikk parfyme 🙂. Får kalender av mannen min, så i år har han valgt ut et merke jeg aldri har prøvd noe fra før 🙂 Anonymkode: 71703...773
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:41 #5 Skrevet mandag kl. 05:41 Jeg har en after eight kalender så det blir sjokolade hver dag 😄 Anonymkode: ddd26...d0d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:50 #6 Skrevet mandag kl. 05:50 Fikk ferrere roche tre pk og julesokker, sjokolade og et kapittel å åpne i en juleroman julebok. Og ingen penger på flax kalender. Sjokolade fra kalenderen fikk en av ungene. Ungene fikk sjokolade i kitkat kalenderen, ingen seier på flax, og julesokker og oreo kake i pakkekalender. Elsker jul 🎅🏼🎁🧑🏻🎄 Anonymkode: 5525b...c9d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:29 #7 Skrevet mandag kl. 07:29 MAC Cool Teddy leppestift (adventskalender fra ASOS). Anonymkode: 0c743...0c5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:31 #8 Skrevet mandag kl. 07:31 Har også Kicks - så ansiktsolje fra Skincity her og. Settingspray fra MakeupMekka. Medik8 c-vit serum i Lyko 24k. Og Tatcha serum i SpaceNK. Anonymkode: e367a...563 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:45 #9 Skrevet mandag kl. 08:45 I tenåringens kalender er det en appelsin+blodappelsin brus. I kalenderen til mannens jobb er det konfektbiter med hakket mandel. Samme til venninne 1. Venninne 2 får Lego-kalender som hun kan lage sammen med barna. (Stor ting de bygger litt på hver dag). Anonymkode: 812fd...287
Grønnsaksvaffel Skrevet mandag kl. 08:50 #10 Skrevet mandag kl. 08:50 Jeg har kalender fra Rituals- der fikk jeg dusjsåpe i reisestørrelse. Kalender fra Gårdschips har jeg ikke åpnet ennå.
Daisy-love Skrevet mandag kl. 08:57 #11 Skrevet mandag kl. 08:57 Her ble det full rulle på morgenen, og jeg kom ikke på at det var 1.desember og kalendertid før jeg så denne posten her 🤣🫣 Jeg har Nut butter cups - kalender fra Bett’r og fikk sjokoladekopp fylt med mandelsmør med kanel. Den smaken er unik for kalenderen, så ikke smakt den før, men veldig god 😌😋 Vant ingenting på den lokale idrettskalenderen.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:01 #12 Skrevet mandag kl. 09:01 Vi voksne driver ikke med julekalender. Fireåringen har Lego City-kalender, samt at vi leser et juleeventyr hver dag. Ettåringen har ikke kalender, åpenbart. Anonymkode: 55478...204 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:09 #13 Skrevet mandag kl. 11:09 To meter glidelås og flere glidere i den ene kalenderen og en sjokoladebit i den andre. Anonymkode: 3aea9...f4d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:13 #14 Skrevet mandag kl. 11:13 Jeg fikk votter i min kalender 😃 Anonymkode: 76ad7...bfa
Edie Skrevet mandag kl. 11:16 #15 Skrevet mandag kl. 11:16 Snabeltann skrev (5 timer siden): 6 km Har Julechallenge-kalender fra Oslo Maraton Jeg fikk 4 km 🏃♀️😊 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:16 #16 Skrevet mandag kl. 11:16 Sminkepung i Makeup Mekka-kalenderen. Den er DIY, så her har sikkert alle kjøperne ulik rekkefølge på innholdet i posene. Body oil med shimmer i Lyko 25 days of bea-you-ty (den billigste). Passer godt med litt glød i julebordsesongen. Anonymkode: 7c163...c94
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:28 #17 Skrevet mandag kl. 11:28 Fikk classic caramel-kuler i lakrids by bülow-kalenderen. Også fikk jeg frysetørkede knatter i den frysetørkede kalenderen 😊 Anonymkode: f6884...d79
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:38 #19 Skrevet mandag kl. 11:38 Snabeltann skrev (6 timer siden): 6 km Har Julechallenge-kalender fra Oslo Maraton Jeg også😀 Fikk 4 kilometer i min luke Anonymkode: ef23c...5d9 1
Snabeltann Skrevet mandag kl. 15:44 #20 Skrevet mandag kl. 15:44 Edie skrev (4 timer siden): Jeg fikk 4 km 🏃♀️😊 Heia oss! 🙌 jeg må la middagen sige litt før jeg tar de, stappmett nå!😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå