AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden I dag begynte jeg før 05 på jobb, jeg la meg for engang skyld tidlig, jeg sovnet til og med. Jeg våknet derimot klokka 0315, 45 minutter før klokken ringer. Jeg får ikke til å sove igjen. Slik er det hver eneste tidligvakt jeg har, og uansett når jeg legger meg. Det resulterte i at jeg er så trøtt på jobb, og får en ganske så tung natt. Jeg har aldri forsovet meg til jobb, men dette begynte etter jeg fikk min siste barn. Jeg forstår at det er noe i kroppen min som vekker meg, men kjenner du deg igjen? Har noen klart å lære seg å sove til vekkeklokken ringer? Anonymkode: ddca6...c00 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Jeg sliter med det samme. Hater tidligvakter! Det er noe med det ansvaret. At man er først på jobb, mitt ansvar å åpne, er livredd for å forsove meg. Tror det har noe med at man før har brukt barna som vekkerklokke, men nå må jeg stå opp selv. Jeg har ikke noe råd, her har jeg pga det fått veldig få tidligvakter. Har 1 tidligvakt annenhver uke. Har prøvd å ha det oftere, men da blir det verre med søvnen. Anonymkode: 7fffb...223 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Jeg har også dette problemet. Har fått litt bedring av å jobbe med tankemønster, stole på vekkerklokke og jobbe med å redusere det generelle stressnivået. Men jeg har fortsatt ofte de dårlige nettene når jeg skal ha tidligvakt. Siden problemet mitt er at jeg våkner for tidlig så har jeg begynt å legge meg tidligere for å få nok søvn. Anonymkode: 9e28f...ef1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Dette er helt vanlig, og noe du bare må leve med. Anonymkode: d2819...594
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette er helt vanlig, og noe du bare må leve med. Anonymkode: d2819...594 Høres forferdelig ut. Anonymkode: 1dfa3...bd1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Turnus er drepen for søvn. Noen takler det ikke og må finne på noe annet. Jeg prøvde men funker ikke og jeg skal ikke tilbake dit! Anonymkode: 87b51...481
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå