Snikmos Skrevet 6. desember 2025 #41 Skrevet 6. desember 2025 K_mb skrev (2 timer siden): Synes det er gøy jeg, men så har jeg i motsetning til mange her på kvinneguiden stor sans for Harald Eia. Joda, men kan bli for mye, føler også det blir for mye av Oskar, samt flere av samme kjendiser i alle program hadde kanskje håpet de klarte å ta mere av de som ikke hadde vært med i 24 stjernes julekalender.
AntiBullshit Skrevet 6. desember 2025 #42 Skrevet 6. desember 2025 Savner koselige julekalendere. Den eneste humorbaserte julekalenderen som har vært bra de siste 10 årene er Asbjørn brekke sin julelukekalender. Er så lei av serier og filmer som piggy back’er gamle slagere, det blir sjeldent like bra og kontrasten mellom det som var bra og det nye som er produsert blir veldig åpenbar. Kanskje jeg bare må finne fram jul i blåfjell og olsenbanden jr først som sist hehe 13
FreezeandFawn Skrevet 7. desember 2025 #43 Skrevet 7. desember 2025 Jeg går litt mot strømmen her, jeg synes den er morsom. Harald Eia er en snodig skrue, koser meg over hans store behov for å analysere høyt og fremstå som intelligent. Liker at Else og Oskar pirker litt på han. Jeg ler rått av Iben som leverer 'snekker' og Lervåg som krangler med en knirkete dør. Veldig trist at Amir røk ut, han er alltid et glitrende krydder. Nå gleder jeg meg til NRK sin som har fått bedre skussmål i samtlige kanaler ☺️ 3 2
Hanne67 Skrevet 7. desember 2025 #44 Skrevet 7. desember 2025 Helt greit med Rampenissen, men jeg likte 24- stjerners julekalender bedre. Der var det jo faktisk den som gjorde det dårligst som måtte gå. I Rampenissen er det mest tilfeldigheter hittil. Likte også godt Asbjørns julekalender, og ser på reprisene som går iår. 5
NoaideBiehtar Skrevet 7. desember 2025 #45 Skrevet 7. desember 2025 Susan Sto Helit skrev (På 3.12.2025 den 9.10): Jeg klarer ikke å tro på at dette ikke er scriptet. Selv dialogen høres unaturlig ut, spør du meg. Selv "panelet" virker som om de spiller pålagte roller. Og det fremstår ikke som realistisk at det er de som snakker gjennom rampenissen. Da ville jo rampenissen hatt med seg måten disse tre snakker på, med talefeil og alt. Selv om stemmen skulle være forvrengt, tenker jeg. Så det er vel mer naturlig at den som har stemmen til rampenissen har lest inn det som skal sies på forhånd. Jeg får ikke helt grep på hva dette programmet ønsker å være. Vil det være parodi på 24 stjerners julekalender? Vil det være et realityprogram der vi seere skal oppleve at deltagerne er uvitende, blir "lurt", og oppfører seg naturlig? Jeg kjenner at jeg sliter med å engasjere meg, ut over å bli irritert, allerede etter 2 episoder. Det er ikke spennende. Det er ikke morsomt. Og jeg føler ikke med, for eller noe som helst om, karakterene/deltagerne. Det er mulig det er tenkt at det skal være humor her. Men jeg opplever ikke at det er morsomt. Helt enig med deg, sliter også med konseptet og synes det er kjedelig. Heller ikke særlig rom for at deltakerne skal få bidra med sin personlighet, de blir jo ganske passive. Veldig kjedelig, dessverre liker niåringen konseptet så vi må se på hver dag. 🙈 3 1
Babyface Skrevet 9. desember 2025 #46 Skrevet 9. desember 2025 Helt grei underholdning, selv om f eks raping ikke er min form for humor. Men tenker dette er grei familieunderholdning, litt for alle. Synes enkelte får veldig mye tid i sync, det kunne variert litt mer. Marlene Stavrum er veldig lite morsom til å kalle seg komiker. 7
Nevian Skrevet 16. desember 2025 #47 Skrevet 16. desember 2025 Susan Sto Helit skrev (På 3.12.2025 den 9.10): Selv "panelet" virker som om de spiller pålagte roller. Og det fremstår ikke som realistisk at det er de som snakker gjennom rampenissen. Da ville jo rampenissen hatt med seg måten disse tre snakker på, med talefeil og alt. Selv om stemmen skulle være forvrengt, tenker jeg. Så det er vel mer naturlig at den som har stemmen til rampenissen har lest inn det som skal sies på forhånd. Om panelet har jeg tenkt akkurat det samme. Særlig Westerlin er utrolig dårlig til å fremføre det som må være replikker på noe som minner om en naturlig måte - særlig når man kjenner hans egentlige ytre vesen fra X antall andre program. 3
Ninaen Skrevet 16. desember 2025 #48 Skrevet 16. desember 2025 Nevian skrev (53 minutter siden): Om panelet har jeg tenkt akkurat det samme. Særlig Westerlin er utrolig dårlig til å fremføre det som må være replikker på noe som minner om en naturlig måte - særlig når man kjenner hans egentlige ytre vesen fra X antall andre program. Jepp…Else er vel den som framstår mest troverdig i så måte. 2
makkapakka Skrevet 16. desember 2025 #49 Skrevet 16. desember 2025 Syns det er et godt avbrekk fra de julekalderne som går i loop og repriser. Er ikke så fan av programlederne, eller det evige kjendisene og reality så godter meg litt når de får litt pes. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå