Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ElectricScum skrev (1 time siden):

Haha! Beklager beklager. Jeg legger meg flat. Jeg var helt sikker på at dette handlet om "Nissene i skjul" 😆

Hele plottet der handlet om å finne ut hvem som er Rampenissen av de forskjellige deltagerne. Ante ikke at det var en egen julekalender på TV2 som faktisk het Rampenissen.

Men jeg er faktisk litt lettet. Begynte å miste troen på menneskeheten når flere her inne stiller spørsmålstegn ved hvorvidt det er scriptet eller ei når Kevin Vågenes spiller minst tre roller. 🤡

He he, den er grei 😆Da skjønner jeg hvordan du kunne være så ekstremt sikker. For når det gjelder Rampenissen, så kan det argumenteres for både det ene og det andre, og for en mellomting.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angelheart2 skrev (På 2.12.2025 den 7.04):

Foreløpig ikke helt på topp på min liste.
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om dette bare er tull, eller om deltagerne faktisk er "ekte" og tror de er med på en konkurranse. 
Litt lite heldig også at både Tv2 og Nrk satser på de samme reality-parodiene. 

Enig, men hittil gjør Nrk det best😊👍

• Liker 7
Skrevet

Oskar Westerlin er så lik tegnefilm-Grinchen. Skilt ved fødsel.

• Liker 5
Skrevet

Går Amir i Marlene sine klær? 😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte ikke dagens episode, jeg har litt angst for raping 😅

• Liker 3
Skrevet
ElectricScum skrev (21 timer siden):

Haha! Beklager beklager. Jeg legger meg flat. Jeg var helt sikker på at dette handlet om "Nissene i skjul" 😆

Hele plottet der handlet om å finne ut hvem som er Rampenissen av de forskjellige deltagerne. Ante ikke at det var en egen julekalender på TV2 som faktisk het Rampenissen.

Men jeg er faktisk litt lettet. Begynte å miste troen på menneskeheten når flere her inne stiller spørsmålstegn ved hvorvidt det er scriptet eller ei når Kevin Vågenes spiller minst tre roller. 🤡

😅😅😅 slet så veldig med og forstå deg frem til dette. 

Skrevet
ElectricScum skrev (På 3.12.2025 den 20.47):

😂

Det er lett for å bli litt forvirret, da!😁

I min ydmyke mening er NRK sin julekalender nydelig. Rampenissen et par hakk under, men fremdeles sebart.

Synd at Amir røk, han er sånn herlig underdrevent morsom.

• Liker 5
Skrevet

Ufattelig dårlig serie 

• Liker 9
Skrevet

Vanligvis liker jeg de fleste julekalenderne på tv, men jeg synes TV2 bommer med Rampenissen. Et konsept som går ut på manipulere og ekskludere deltagerne? Jeg får ingen julestemning av dette. 

Jeg så for meg et program som minnet om 24-stjerners og Sistemann ut, som jeg synes er god underholdning. Men Rampenissen er jo bare trist. Jeg synes programmet fremstår veldig kaldt - og uten en programleder blir det veldig anonymt. 

• Liker 15
Skrevet
Kelsi skrev (1 time siden):

Vanligvis liker jeg de fleste julekalenderne på tv, men jeg synes TV2 bommer med Rampenissen. Et konsept som går ut på manipulere og ekskludere deltagerne? Jeg får ingen julestemning av dette. 

Jeg så for meg et program som minnet om 24-stjerners og Sistemann ut, som jeg synes er god underholdning. Men Rampenissen er jo bare trist. Jeg synes programmet fremstår veldig kaldt - og uten en programleder blir det veldig anonymt. 

Enig! Venter på at det skal snu og bli noe annet enn det er, men foreløpig ser det ikke sånn ut 😕

• Liker 3
Skrevet
Kelsi skrev (2 timer siden):

Jeg så også for meg at dette var en slags vri på 24-stjerners og Sistemann ut. Men så virker det som om de heller forsøker å være en slags parodi på disse, og andre reality serier. 
For meg så fungerer det ikke i det hele tatt. 
Jeg forstår ikke hva de ønsker å være. 

Det skal nok skje noe som jeg tenker er spennende og severdig, om jeg skal se noe mer på denne. For meg blir det kun Nissene i Skjul i år. Den er jo tidvis morsom, og har potensiale for å bli det den ønsker å være, nemlig en moderne versjon av Nissene på Låven. 

• Liker 6
Skrevet

Kjempe kjedelig at Harald, Oscar og Else er  de som styrer Rampenissen, 

hadde vært mere gøy om det var Else, og eventuelt den som røyk ut i hver episode som fikk være med å styre den. 

Personlig er det litt for mye av Harald ( sikker pga av spillet ) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ga det en episode. Når de da startet med en øvelse i ren, ondskapsfull barne- og ungdomsskolemobbing mistet jeg julestemningen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
ElectricScum skrev (På 3.12.2025 den 17.21):

Skjønner ikke helt dere som lurer på om det er scriptet eller ei, eller folks forvirring generelt? Det er jo selvsagt 100% manus på dette greiene her, men kan godt være mulig de har litt rom for improvisasjon i leveringen sin. Dette er jo en helt klassisk "julekalender-reality" med tung inspirasjon fra Nissene på låven.

Synes det var helt ok, så langt. 

*Nevermind: Trodde det dreide seg om "Nissene i skjul" som også handler om Rampenissen.

🤣🤣🤣  Jeg dør. 🤣🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Syns Rampenissen på TV2 er helt grei underholdning for meg iår, de herjer ganske bra med deltagerne, men det er jo litt videreføring av 24 julekalender som gikk ifjor, litt spillet og forræder også

men Nissene i skjul på NRK er lik Nissene på låven, og skog og hei, og prøver å pynte litt med parodier av forræder...

Endret av makkapakka
  • Liker 2
Skrevet
makkapakka skrev (23 minutter siden):

Syns Rampenissen på TV2 er helt grei underholdning for meg iår, men er litt lik tidligere Nissene på låven og skog og hei osv.. 

men Nissene i skjul på NRK er hakket bedre, kanskje fordi de hjerjer med alle deltagerne mye mer enn tidligere.. det er nok pga Oscar Westerlin.

Du blander titlene og kanalene de går på og du er ikke alene om det. Ikke rart siden NRK sin burde hett Rampenissen og TV2 sin burde hett Nissene (eller nisser) i skjul. 

• Nyttig 1
Skrevet
Kelsi skrev (På 5.12.2025 den 8.45):

Jeg er så enig. Jeg så på reprise nå, og ble bare trist å se at hun ene måtte gå ut av konkurransen fordi det ikke var stol til henne ved bordet, og hun måtte gå fordi hun tilfeldigvis var sistemann i rekken da de gikk inn i rommet. Skal det være sånn så blir det ikke spennende en gang, og de som vinner kan vinne bare på en tilfeldighet. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Gir veldig vibber til "Ungdomsskole logikk" Mtp regler og konkurranser - Med resultat at deltagerene blir forbausende relaterbare til hvordan folk faktisk var på ungdomsskolen. Hadde jeg vært der inne ville jeg vel reagert noe sån som Marlene Stavrum,men ser jo de som sikkert var helt rå på ungdsomsskolen som Lene Alexandra og disse "Pærra" folkene stortrives.

Støtter meg til at dette ikke akkurat gav noe julestemning. Burde vært noe bak en betalingsmur på VGTV eller noe. Heldigvis likte jeg julekalenderen på NRK.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Marihønepøne skrev (3 timer siden):

Du blander titlene og kanalene de går på og du er ikke alene om det. Ikke rart siden NRK sin burde hett Rampenissen og TV2 sin burde hett Nissene (eller nisser) i skjul. 

Javisst fa... gjorde jeg det, det skulle være omvendt. 

• Liker 1
Skrevet
Snikmos skrev (På 5.12.2025 den 13.16):

Kjempe kjedelig at Harald, Oscar og Else er  de som styrer Rampenissen, 

hadde vært mere gøy om det var Else, og eventuelt den som røyk ut i hver episode som fikk være med å styre den. 

Personlig er det litt for mye av Harald ( sikker pga av spillet ) 

Synes det er gøy jeg, men så har jeg i motsetning til mange her på kvinneguiden stor sans for Harald Eia.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...