Gå til innhold

Daten har bursdag - gave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør du hvis du har datet noen i kort tid, og vedkommende har bursdag? Gir du gave? Hva gir du, eventuelt? 

Anonymkode: 54a46...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig en liten en. Bør være noe du vet vedkommende liker. Fint måte å vite at du hører eller og følger med.

Anonymkode: 4f036...efb

Skrevet

Gratulerer hn med dagen. 

Anonymkode: 39586...c05

Skrevet

Sushi og vin hjemme? 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Mest sannsynlig en liten en. Bør være noe du vet vedkommende liker. Fint måte å vite at du hører eller og følger med.

Anonymkode: 4f036...efb

Akkurat det er vanskelig, synes jeg. Altså å treffe med en gave såpass tidlig. Synes ofte det er vanskelig å kjøpe noe til menn generelt. 

Skrevet

Kjøpte godteri, jeg. Vet han er glad i det :) 

Anonymkode: 1196d...1d5

Skrevet (endret)

Et gavekort på invitasjon på middag hjemme hos deg?

Endret av exictence
Skrevet

Når jeg og mannen deat så sendte han blomster til meg men jeg fikk di aldri siden jeg selet med ptsd så jeg åpnet ikke døra 😕

Anonymkode: 6a644...534

Skrevet

Bruker han klokke, halskjede e.l.?

Anonymkode: e0a7e...ca8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker han klokke, halskjede e.l.?

Anonymkode: e0a7e...ca8

Ingenting av det som er aktuelt, dessverre.

Skrevet (endret)

Litt usikker på hvor romantiske dere er. Personlig ville jeg satt pris på noe vi kunne gjøre sammen. For eksempel at hun handler inn til en god middag som vi kan lage sammen.

Endret av Lorian
Skrevet

Jeg tenker ja, i alle fall om gaver er «viktig» for deg. For da har du vist det tidlig i relasjonen. Men tenker det skal være noe lite, som viser at du har fulgt med på hva han har lært deg å kjenne, eller en side du vil vise han. F.eks. en bok/pocket, enten din favorittbok du mener han bør lese, eller om noe som opptar han. Eller en kjøkkengjenstand du har oppdaget han mangler. (Mannen min ka meg nytt litermål i starten av datingen, viste at han hadde fulgt med, mitt var sprekt).

Eller en liten opplevelse, typ mini-golf, escape-room ect.

Så noe for å markere at han har bursdag, men ikke som koster så mye, så han ikke føler noe press eller noe som vil irritere deg at du brukte penger på om relasjonen raskt tar slutt. 

Anonymkode: a0535...6ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...