Gå til innhold

Når to i et forhold har ulikt behov for nærhet og sensualitet – noen som kjenner seg igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er flere som er gift og opplever at partneren har veldig ulikt behov for sensualitet og lidenskap?

Jeg er selv en person med mye driv, nærhetstrang og lidenskap, og dette er en viktig del av hvordan jeg knytter meg til partneren min. For meg er ikke dette en “bryter” jeg kan skru av og på – det er en del av hvem jeg er. Min kone er helt fantastisk, men hun er mer rolig og mindre sensuell av natur, og jeg kjenner at jeg savner mer gjensidig passion i hverdagen.

Er det noen som har erfaring med dette? 

Jeg er ikke typen til å være utro, men jeg har vært på flere tantriske massasjer, og dette er noe jeg virkelig koser meg på. Jeg vet dette i teorien betegnes som utroskap, men dette trenger jeg.

Hvordan har dere løst forskjellen i behov uten at noen føler seg presset eller avvist?

Gjerne kom med råd og kommentarer 😊

Hilsen mann 37 fra Trondheim

Anonymkode: fa3e6...cda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var gift med en slik mann som din kone. Det drepte meg sakte men sikkert innvendig. Vi ble skilt. 

Anonymkode: bac76...4b8

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min var sammen med en person som ikke likte fysisk kontakt. Kjæresten min trenger mye fysisk nærhet. Det ødela mye for han å ikke ha noe fysisk kontakt i mange år. Tatt oss lang tid å jobbe med han og å lande han etter så mange år med fysisk avvisning. Vet ikke om det er mulig at man kan være i et forhold med så store forskjellige behov uten at den ene eller begge lider. 

Anonymkode: 9f28c...56d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig lidenskapelig, men jeg hadde også heller aldri tolerert at mannen kjøpte sex om så han kalte det tantra eller noe annet. 

Anyway, vi er begge lidenskapelige men han har et mindre behov for sex. Litt usikker på akkurat hvor stor forskjell det egentlig er fordi han jobber mye og blir sliten av det, men det er definitivt en forskjell i at jeg har mer lyst. 

Vi løser det blant annet ved at jeg tar ut lidenskap og energi på hobby (nei, ikke en erotisk orientert hobby mej heg føler virkelig pasjon for den), og dessuten at vi venter med å ha sex tii han er skikkelig gira og klar. Vi har da sex og kos i timevis med flere orgasmer. Det gir meg mer enn 15 min sex oftere. Jeg kaller dette min ladestasjon. Jeg har mye utbytte av den fysiske kontakten og vi sover gjerne omslynget før eller etter. 

Anonymkode: 6c08f...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...