AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #61 Skrevet 19 timer siden De fleste vil nok synes det er mange ja. Den store nysgjerrigheten ligger kanskje hos oss "hvorfor..?" Du er hyperseksuell? Du leter etter noen som passer seksuelt? Du ønsker oppmerksomhet? etc etc.. Anonymkode: ea2d2...76a 2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #62 Skrevet 19 timer siden Om du fortsetter i samme sporet så har du rundt 100-120 før fylte 30. Så kan du spørre deg selv om det virker mye. Noen menn liker at damene er dysfunksjonelle og har store mentale problemer, andre menn liker mentalt friske kvinner og kvinner som ikke ligger rundt for å få oppmerksomhet og bekreftelser. Hver sin smak. Jeg har aldri hatt noe til overs for de kvinner som ligger rundt, og som senere har en håndfull (bort)forklaringer og unnskyldninger på hvorfor de måtte ligge rundt.. Du ser det her på kvinneguiden også, 90% av de som har ligget med mange bortforklarer det - som om det skulle gjøre situasjonen bedre.. Du vet da i det minste at de er ikke akkurat stolt av det. Anonymkode: 9a17d...3fb 3
Bamseklemmer Skrevet 19 timer siden #63 Skrevet 19 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 At du er kåt og har behov for sex er ingen sykdom, du er under utvikling til noe stort i livet ditt❣️ Det som blir stort er erfaring.. All erfaringen er god å ha med seg videre i livet, enten det er negativ eller positiv erfaring. Du utvikler deg også til å bli en bedre elsker, for du gjør ting du elsker i sexen, men i tillegg får du nye ideer av antallet menn.. Så vi lærer sex, med å ha sex med hverandre. Selv om kanskje noen menn, skulle du ha vært foruten. "Den seksuelle kjemien kommer ikke akkurat som perler på en snor" Forklaringen er enkel.. Enkelte menn gjør ting de ikke skal gjøre med kvinner. De er styrt av en uvane menn tror alle kvinner liker.. En uerfaren mann gjør ikke dette TS, han kan di smi til din beste elsker.. For nå har du allerede fått litt erfaring, som gjør at sexen blir noen hakk deiligere👏 "Du kjære frøken unge gode snille læremester, som deler av det beste med deg selv"🥰 Ta vare på de mennene som er takknemlige.. og hør på de sexpositive.. Hold på eventyrlysten.. det er såå mye deilig, du ikke har oppdaget ennå👏😉 Endret 19 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
piggrokken Skrevet 18 timer siden #64 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er ganske mange når du er såpass ung, ja. Men folk er forskjellige - noen vil sikkert si at det er helt vanlig. Men vær så snill - ikke kall det body count. Body Count sier noe om hvor mange personer du har drept. Anonymkode: 89b12...0dd Helt enig i dette. Jeg støtter din rett til ytringsfrihet, men jeg tjenestegjorde i Kosovo og Afghanistan og jeg blir ekstremt fornærmet da folk bruker ord som "body count" og "kriger". Vær så snill, folk sammenligner meg som har vært i en krig med en som har gjort en god jobb? Det er nok av andre ord man kan bruke, men av respekt for de som dro (og ikke minst aldri kom tilbake), som sliter i dag med traumer og ptsd, håper jeg at du som bruker disse ordene kan slutte med dette. Vi veteraner ville blitt så glade for dette.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #65 Skrevet 16 timer siden I en alder der man stort sett har bekjente fra skolen og har hatt sex med nesten så mange at det tilsvarer det aktuelle kjønnet fra to klasser tyder det jo på at man ligger med omtrent hver eneste person man møter som ser ok ut. Hvorfor dette behovet for å ligge med "alle"? Det fremstår for meg som svært impulsiv og risikosøkende atferd. Jeg er nesten dobbelt så gammel, men har virkelig ikke møtt 17 personer jeg har kjent godt nok til at jeg potensielt kunne ligget med dem. Det krever at jeg virkelig kan gå god for personen, og så godt kjent blir man jo ikke med så mange. I ung alder er man dessuten dårligere til å lese andre, altså bør man etter mitt syn være enda mer forsiktig. Anonymkode: 171f1...712 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #66 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 Hvem og hvor mange du ligger med, er opp til deg Håper du beskytter deg og ikke setter deg i situasjoner det er vanskelig å komme fra. Om man bruker hodet, kan sex være fantastisk morsomt og gøy. Anonymkode: 4c838...c71 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #67 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 Ja, det er ALTFOR mange. Du er åpenbart ei bruk og kast jente. Ikke forholdsmateriale, ever. Anonymkode: a8ee2...268 1 3
AdonisFFM Skrevet 16 timer siden #68 Skrevet 16 timer siden (endret) Menn overdriver(del tallet på 3) og kvinner underdriver (gang med 3). Så mitt tall på 312 må vel korrigeres litt nedover 😅 og kjæresten min sitt tall på 2 (!!) Stemmer neppe heller. Endret 14 timer siden av AdonisFFM 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #69 Skrevet 16 timer siden Ja det er mange. Men det er ikke det samme som at det er negativt. Noen syns også det er gøy å ligge med mange. Regner med du gjør det, ellers hadde du vel ikke gjort det. Gjør det som gjør deg glad og ikke tenk så mye rundt det. Jeg skulle gjerne ha pult så mange når jeg var på din alder. Anonymkode: 13376...17d
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #70 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes du at det er for mange? Ingen andre har noe med hva det tallet er, og du må heller ikke fortelle noen hva tallet er. Anonymkode: 0ecad...50a Tenker du det samme om alle andre ting i fortiden? Eller er det kun antall ligg som er dypt personlig? Anonymkode: e956b...062 4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #71 Skrevet 16 timer siden Jeg synes det er mange. Men enda viktigere er det at du bestemmer selv hvem du vil ligge med når, og er avslappet med det uansett antall. Hvis en framtidig kjæreste spør om antall sexpartnere bør du dumpe vedkommende, for det har ingen betydning for hvordan deres forhold blir. En som dømmer deg (og andre) for fortiden gir et forvarsel om at det kan bli lite godhet og mye fordømmelse i framtiden også. Anonymkode: 2b369...12a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #72 Skrevet 16 timer siden For meg på 42 så er 17 et horribelt høyt tall, jeg hadde ikke en gang hatt sex med en annen på din alder. Og til nå har jeg kun hatt sex med to forskjellige og har ikke planer om noen flere. Men det er meg og du er deg. Hvis du er fornøyd med livet ditt og ville ha sex med disse mennene så tenker jeg det er helt ok. Menn som ikke takler at du har vært litt rundt er vel kanskje heller ikke en mann du vil ha, Du er jo heller ikke nødt til å oppgi hvor mange du har ligget med da det strengt tatt ikke har noen betydning for et nytt forhold. Anonymkode: 2799c...6ca
Uanonym bruker Skrevet 16 timer siden #73 Skrevet 16 timer siden Jeg synes det høres veldig mye ut når man er så ung. Men det er bare du som veit hva som er riktig antall for deg, og ingen andre har krav på å få vite hvor mange du har ligget med, heller ikke kjærester. Det er også sånn at gjort er gjort - du kan ikke redusere antallet. Dermed må du rett og slett lære deg å leve med det. Ikke mål din egen verdi i hvor mange du har ligget med, og tenk at i framtida skal du bare ligge med folk du faktisk har lyst til å ligge med, ikke fordi du søker trøst/selvskading/oppmerksomhet/risikoadferd.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #74 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 kommer ann på øyet som ser jeg har knulla livskitten av 7 og er 51 LOL Anonymkode: f7778...439
AdonisFFM Skrevet 14 timer siden #75 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er mange. Men enda viktigere er det at du bestemmer selv hvem du vil ligge med når, og er avslappet med det uansett antall. Hvis en framtidig kjæreste spør om antall sexpartnere bør du dumpe vedkommende, for det har ingen betydning for hvordan deres forhold blir. En som dømmer deg (og andre) for fortiden gir et forvarsel om at det kan bli lite godhet og mye fordømmelse i framtiden også. Anonymkode: 2b369...12a Det har ikke så mye med å "dømme", men heller om preferanse og om hun er komfortabel med å snakke om det. Uansett er det selvsagt ikke noen garanti for at det er riktig hva som blir sagt, men jeg tror nok mange menn har en "smertegrense" her.
Gratis Skrevet 14 timer siden #76 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 Denne dama forklarer det veldig bra. Kjønnsforskjellene! 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #77 Skrevet 13 timer siden Det er jo ikke et relevant spørsmål - for det har skjedd. Du får ikke gjort noe med det, og det er erfaringer du kan ta med deg videre. Se framover, og ikke la fortiden bestemme hvem du er. Anonymkode: bbc28...da5 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #78 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 Selvfølgelig er ikke det for mange. jeg debuterte da jeg var 15. 17 partnere på 4 år som singel er ikke mange. Det er bare sex. Slapp av. Anonymkode: 9ce2f...448 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #79 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker du det samme om alle andre ting i fortiden? Eller er det kun antall ligg som er dypt personlig? Anonymkode: e956b...062 For meg er ikke antall «dypt personlig» i det hele tatt. Men jeg hadde jo aldri giddet å date noen som hadde spurt meg om det. Det har ingen ting med at jeg holder den informasjon som «dypt personlig», men det handler om at en som spør, har holdninger til sex som ikke er kompatible med mine. Sånn sett er det jo greit om en date spør, for da vet jeg tidlig at vedkommende ikke er en for meg. Hva mitt faktiske antall er, forblir irrelevant. Jeg tipper mitt antall partnere er langt innenfor hva de fleste ville syntes var helt ok, men det ville han jo aldri fått vite. Anonymkode: 9ce2f...448
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #80 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 Såkalt løs i strikken 😄 Ja det er veldig mange til at du kun er 19. Anonymkode: eea3d...6c9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå