AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 5
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Synes du at det er for mange? Ingen andre har noe med hva det tallet er, og du må heller ikke fortelle noen hva tallet er. Anonymkode: 0ecad...50a 7 5
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Det er ganske mange når du er såpass ung, ja. Men folk er forskjellige - noen vil sikkert si at det er helt vanlig. Men vær så snill - ikke kall det body count. Body Count sier noe om hvor mange personer du har drept. Anonymkode: 89b12...0dd 9 5
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Jeg vil si ja. Men så ville jeg heller ikk vært sammen med deg. Anonymkode: 5a4d0...719 7 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden I forhold til meg ja. Jeg har 3 og er 44 år. Men i dagens samfunn? Nei. Jeg trur ikke det. Hei. Lev livet. Man lever bare en gang. Det finnes verre ting. Anonymkode: 54fb3...726 5 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Ja det er mange. Men det er jo bare deg selv det vil gå utover. For din egendel vil jeg gi deg et godt råd. Ta mere vare på deg. Å forteller du dette til en type vil han mest sannsynlig behandle deg dårlig. Anonymkode: 73d3d...f72 4
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Det er mange. Ikke at det gjør noe, så lenge du bruker beskyttelse og selv trives, men det er utvilsomt mye å ha som tenåring. Anonymkode: 4f62a...f41 4 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes du at det er for mange? Ingen andre har noe med hva det tallet er, og du må heller ikke fortelle noen hva tallet er. Anonymkode: 0ecad...50a Man ser så mye på sosiale medier der folk snakker om at gjennomsnittet er på rundt 5/6 ish (husker ikkje talet men det var ikke veldig høyt). Så eg begynner jo å sammenlikne meg veldig. Og ja, eg synest at 17 er altfor høyt for å bare ver 19 år. Også tenker eg, hva viss eg ein dag havner i eit nytt forhold, hvordan skal eg si det til vedkommende? Eg forstår at ærlighet er viktig, men dette er jo noe som eg nesten skammer meg over Anonymkode: 1bb1a...c47 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Det er din kropp og du bestemmer. Jeg er gift med min første😁. Hadde jeg skulle date en ny mann i dag er jeg ikke interessert om han har vært mye rundt. Rett og slett for at jeg er verdikonservativ og ønsker en med samme verdier. Anonymkode: 4ff10...325 4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei! Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere. Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands. Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det? Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex. Anonymkode: 1bb1a...c47 Det er mye, ja, når du bare er 19 år! Anonymkode: 29572...ad2 4 5
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Husk kondom. Anonymkode: 18d66...ca3 4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden Jeg er 46 år og hatt veldig mange selv.Angrer litt men får ikke gjort noe med det.Men du trenger ikke fortelle det rundt.Ingen vet om hvor mange jeg har hatt. Anonymkode: 148c2...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Skrevet 18 timer siden Jeg er 36 og har komt ut av telling. Tror jeg har bikket 30 stk. 5 av dem er fra forhold og tallet jeg oppgir hvis noen skulle spøre. Resten er one night stands, flørter som ikke ble noe mer, gangbanger og flerkanter. For oss i miljøet er jo naturlignok liggetallet høyere enn for mange andre. De som er mer på og drevne enn meg, har nok sluttet å telle antall partnere for å si det sånn Anonymkode: 1d063...680 3
Brunello Skrevet 18 timer siden #14 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man ser så mye på sosiale medier der folk snakker om at gjennomsnittet er på rundt 5/6 ish (husker ikkje talet men det var ikke veldig høyt). Så eg begynner jo å sammenlikne meg veldig. Og ja, eg synest at 17 er altfor høyt for å bare ver 19 år. Også tenker eg, hva viss eg ein dag havner i eit nytt forhold, hvordan skal eg si det til vedkommende? Eg forstår at ærlighet er viktig, men dette er jo noe som eg nesten skammer meg over Anonymkode: 1bb1a...c47 Du bør holde kjeft. Ny kjæreste kan få vite antall tidligere forhold. Tilfeldige partnere er unødvendig å fortelle om. Det vil utelukkende kunne brukes negativt mot deg. Til det konkrete spørsmålet. Det er mer enn folk flest har i løpet av et helt liv, så åpenbart mange. Samtidig er det ikke veldig mange. Ganske mange har ligget med flere. 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #15 Skrevet 18 timer siden Jeg er 21 og har 3 i body count, alle 3 er fra tidligere og nåværende forhold. Kunne aldri sett for meg å ha sex med fremmede folk bare fordi. Anonymkode: 83acd...f1d 3 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #16 Skrevet 18 timer siden Spørs hvem du spør det. Spør du konservative menn så ja absolutt. Spør du liberale menn så bryr de seg neppe så mye. Personlig hadde jeg aldri datet en kvinne som har hatt one night stands, uansett antall. Men vi har alle forskjellige verdier og prioriteter i livet. Anonymkode: 181cf...17f 6
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #17 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det er mange. Men det er jo bare deg selv det vil gå utover. For din egendel vil jeg gi deg et godt råd. Ta mere vare på deg. Å forteller du dette til en type vil han mest sannsynlig behandle deg dårlig. Anonymkode: 73d3d...f72 At det vil gå utover henne er jo på grunn av slike som deg, som liker å fremstille henne som billig. Hva vet vi om hvordan hun har opplevd å ha sex med disse partnerne, kan godt henne hun jar nytt vært et øyeblikk. Hun er ihvertfall blitt mange erfaringer rikere. Hvor mange sexpartnere man har hatt, er ikke noe man må oppgi til en fremtidig partner. Og om denne partneren skulle behandle henne dårlig på grunn av det, så er det han som er problemet. Om partneren ikke tåler å høre sannheten eller kan leve med det, så gjør han det slutt, man begynner ikke å behandle partneren dårlig fremover av den grunn, da er han uansett ikke verdt å beholde. Anonymkode: 0a000...a82 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 21 og har 3 i body count, alle 3 er fra tidligere og nåværende forhold. Kunne aldri sett for meg å ha sex med fremmede folk bare fordi. Anonymkode: 83acd...f1d Det var slik med meg før og! Kunne aldri tenke meg å ligge med fremmede. Men så ble jeg voldtatt, og en periode etter det brukte jeg sex for å få tilbake kontrollen over min egen kropp og føle på litt makt overfor vedkommende. På den tida var det vel en coping mekanisme, men nå angre jeg sykt mye Anonymkode: 1bb1a...c47 1 4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man ser så mye på sosiale medier der folk snakker om at gjennomsnittet er på rundt 5/6 ish (husker ikkje talet men det var ikke veldig høyt). Så eg begynner jo å sammenlikne meg veldig. Og ja, eg synest at 17 er altfor høyt for å bare ver 19 år. Også tenker eg, hva viss eg ein dag havner i eit nytt forhold, hvordan skal eg si det til vedkommende? Eg forstår at ærlighet er viktig, men dette er jo noe som eg nesten skammer meg over Anonymkode: 1bb1a...c47 Man trenger ikke å fortelle en ny partner hvor mange man har hatt sex med. Du kan f.eks. si at du har hatt nok sex til å vite noenlunde hvordan det fungerer, men at nå er det jo du og han som skal finne ut hvordan dere vil ha det sammen slik at dere begge skal ha et godt sexliv. Ja, man skal alltid ha utgangspunkt å være ærlig med en partner. Men det betyr ikke at en ny partner har rett på å vite absolutt alle detaljer fra din fortid! Finn en eller annen måte å stå trygt i deg selv i møte med en ny mann, ha et noenlunde uttenkt svar, hvis han skulle spørre. Min erfaring er at de som spør om dette gjerne ikke har helt sunne forhold til grenser og kontroll. Menn som har spurt om eksakt nummer på tidligere sexpartnere, de har aldri blitt min sexpartner Jeg har flere enn deg, men jeg er også en god del eldre enn deg, så totalt sett ikke så mange egentlig. Jeg har aldri gitt noe eksakt svar til de ytterst få mennene som har spurt. Jeg er en god del eldre enn deg, men jeg har svar forskjellige ting. En gang sa jeg humoristisk at jeg har hatt nok sex til å vite noenlunde hva som går hvor og passer sammen, mens jeg lo, og spurte om han visste like mye. Han lo, og så var vi ferdige med den praten. Det som er viktig er at du ikke har sex du ikke vil ha, eller sex med personer du ikke liker. Ta deg tid til å bli kjent med noen, for min erfaring er at sex i et forhold til en du virkelig er glad i, når dere er blitt godt kjent, vært sammen en stund og har lært hva begge liker og hva som fungerer sammen, det gjør sexen mye bedre enn hva kortvarig ons noen gang kan gi. Anonymkode: 40ade...11a 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden Ja, det er veldig mange... kan hende du er heldig å finner noen som blir så forelsket i deg som person som klarer å se forbi hvor mange og hvem du har vært sammen med før... men mange menn vil ikke like at du har vært med såpass mange, og det er bare sånn det er, desverre. Anonymkode: 98dd9...fe3 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå