Gå til innhold

Hun kom på date i singlet og med langt hår under armene

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja, for du som mann vet hva jeg som heterofil kvinne foretrekker? Det er jo bare å ta en titt på den andre tråden om menn uten hår under armene som trender her på KG. Der beskrives menn som barberer seg som lite mandige av mange kvinner. Så jeg er nok ikke den eneste som liker hårete menn 😉

Anonymkode: bf2d6...ce0

Lite mandig i betydningen at de ser ut som gutter og ikke menn. Hår har da ingenting med maskulinitet vs. femininitet å gjøre.

Anonymkode: 0716c...506

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Om det er innafor er vel opp til eieren av håret, men nasty er det. 

Anonymkode: b8adf...0b7

Nei, det er det aldeles ikke.

Anonymkode: 982f9...8aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hår på hodet er også naturlig. Hvorfor klipper kvinner håret sitt egentlig?

Anonymkode: fc5e8...f2f

Hvorfor klipper menn håret sitt egentlig? 

Anonymkode: 60f37...c17

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor ikke prompe på date? Det er naturlig, det også. 
Dustedama forstår vel ikke at hun eliminerer halvparten av datingpoolen med armhulehår. 

Anonymkode: e2759...107

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

En kvinne som ikke fjerner hår under armene er en "nasty femininst"? Fint du forklarer denne litt nærmere.

Anonymkode: db941...c64

Det kalles ironi.

Anonymkode: 375cd...205

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eh, nei. Det er en markør for aldersforskjeller. Barn har ikke hår, voksne har hår. Så kan man jo lure på de mennene som ikke liker hårete kvinner…

Så når du tenner på en skallet mann betyr det at du også tenner på babyer?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kalles ironi.

Anonymkode: 375cd...205

Du er ikke spesielt god på det.

Anonymkode: 13fda...cad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lite mandig i betydningen at de ser ut som gutter og ikke menn. Hår har da ingenting med maskulinitet vs. femininitet å gjøre.

Ifølge logikken din er skjegg i så fall veldig… feminint 😂

• Nyttig 2
Skrevet

Så når du tenner på en skallet mann betyr det at du også tenner på babyer?

Det var det du fikk ut av den? Gid dag mann økseskaft. 

Jeg kondolerer. 

Anonymkode: ad1ba...a5a

Skrevet

Hva ravler du om? Dette har da ingen ting med det innlegget du kommenterer å gjøre. 

Anonymkode: ad1ba...a5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hele poenget er jo at naturlig hårvekst verken er maskulint eller feminint. Det har med alder å gjøre, ikke kjønn.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hår på hodet er også naturlig. Hvorfor klipper kvinner håret sitt egentlig?

Anonymkode: fc5e8...f2f

Av samme grunn som menn. Og både kvinner og menn har veldig mange ulike hårsveiser, med mindre de er fra Nord-Korea. Hvis man skal bruke samme logikk om hodehår som kroppsbehåring, burde alle kvinner i følge menn velge en superkort sveis eller helt glattbarbert hode for å se naturlig feminin og lekker ut.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ikke prompe på date? Det er naturlig, det også. 
Dustedama forstår vel ikke at hun eliminerer halvparten av datingpoolen med armhulehår. 

Dama forstår det nok veldig godt, og velger å vise seg i all sin naturlige prakt så hun siler ut menn som ikke takler det, så kjapt som mulig. Hvorfor skal det holdes hemmelig at hun har hår under armene? Burde hun barbert seg for å få fyren på kroken, og så senere slutte å barbere seg? Er ikke det litt lureri?

Anonymkode: 7cb08...99b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hår under armene er helt naturlig, både for kvinner og menn.

Anonymkode: d7b8d...f8e

Kreft er også helt naturlig. Naturlig er ikke et argument fra eller til om noe er bra.

• Nyttig 1
Skrevet
Sykkelkopp skrev (1 minutt siden):

Kreft er også helt naturlig. Naturlig er ikke et argument fra eller til om noe er bra.

Kreft er en sykdom. Naturlig hårvekst er ikke en sykdom. Men jeg skjønner det kan være vanskelig å forstå forskjellen.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Kreft er en sykdom. Naturlig hårvekst er ikke en sykdom. Men jeg skjønner det kan være vanskelig å forstå forskjellen.

Ja vel, og hårvekst er hår. Du har ikke kommet videre med argumentet ditt. En orkan er naturlig. Svette er naturlig. Buse i nesen er naturlig, skallet er naturlig. Ikke skallet er naturlig. Skal vi beskrive flere ting eller definere flere ord?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sykkelkopp skrev (1 minutt siden):

Ja vel, og hårvekst er hår. Du har ikke kommet videre med argumentet ditt. En orkan er naturlig. Svette er naturlig. Buse i nesen er naturlig, skallet er naturlig. Ikke skallet er naturlig. Skal vi beskrive flere ting eller definere flere ord?

Tenker vi fortsetter når du er edru, å ramse opp en liste med totalt irrelevante ting kommer vi i hvert fall ingen vei med.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

En slags teknikk for å få fokus bort fra det fysiske / kropp ?

Er det i det hele tatt innafor å gjøre?

Anonymkode: 0b134...cd4

Hvorfor skal det være et problem? Tåler du ikke hår? 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenker vi fortsetter når du er edru, å ramse opp en liste med totalt irrelevante ting kommer vi i hvert fall ingen vei med.

Jeg ramser opp en rekke ting i den helt nøytrale kategorien "naturlig". Det er ikke irrelevant når det er i kategorien 'naturlig' som du prøver å tilskrive en verdi.

Naturlig er igjen ikke et argument på om noe er bra eller ikke. Legger ved link til ordbok. God bedring

https://naob.no/ordbok/naturlig

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg er kvinne som barberer legger og armhuler,  men jeg foretrekker menn med hår under armene og på beina. Samtidig foretrekker jeg menn uten skjegg i ansiktet. Det er lov å ha preferanser, og at ts ikke synes det er pent med hårete kvinner, er selvfølgelig helt greit. 

Anonymkode: b6a1a...a6b

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg er kvinne som barberer legger og armhuler,  men jeg foretrekker menn med hår under armene og på beina. Samtidig foretrekker jeg menn uten skjegg i ansiktet. Det er lov å ha preferanser, og at ts ikke synes det er pent med hårete kvinner, er selvfølgelig helt greit. 

Anonymkode: b6a1a...a6b

Enig. Hvorfor skal enkelte damer krangle sånn på dette? Jeg barberer ikke armhuler, men om jeg hadde datet en dame som sterkt foretrakk uten hadde jeg barbert dem. Det er en filleting! Hvordan innbiller folk seg at de skal kunne leve et lykkelig forhold med et annet menneske resten av livet om de ikke kan gjøre dette for partner en gang? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...