LittDiva Skrevet mandag kl. 08:21 #21 Skrevet mandag kl. 08:21 https://www.godt.no/oppskrifter/kjoett/storfe/7450/langtidskokt-hoeyrygg-med-ingefaer-og-stjerneanis 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:37 #22 Skrevet mandag kl. 08:37 Ikke den beste, men lager lapskaus relativt ofte. Bruker et godt kjøtt, men som regel lapskausblanding fra frysedisken. Lar det stå og putre og godgjøre seg en stund. Anonymkode: 5ab76...d06 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:24 #23 Skrevet mandag kl. 19:24 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke den beste, men lager lapskaus relativt ofte. Bruker et godt kjøtt, men som regel lapskausblanding fra frysedisken. Lar det stå og putre og godgjøre seg en stund. Anonymkode: 5ab76...d06 Lapskaus er alltid godt 🙂 Anonymkode: 0d736...eed
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:26 #24 Skrevet mandag kl. 19:26 TS her. Takk for alle forslagene. Det ble et mangfold og jeg fikk mye inspirasjon. Jeg skal lese meg igjennom alle oppskriftene for så å prøve litt forskjellige. Anonymkode: 0d736...eed 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:23 #25 Skrevet mandag kl. 21:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lapskaus er alltid godt 🙂 Anonymkode: 0d736...eed Ja, barna er ikke glad i supper, men lapskaus går ned på høykant. Ganske enkel og grei middag, og kan jo variere litt med type kjøtt bl.a! Anonymkode: 5ab76...d06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå