AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg er en kvinne som er opptatt av romantikk, og jeg kunne faktisk ha svart nei hvis kjæresten min ikke fridde til meg på en romantisk måte. Jeg er opptatt av jul, så drømmen for meg ville vært å blitt fridd til på lille julaften, som er min absolutte favorittdag. Hvordan ble DU fridd til? Anonymkode: 24683...239
Natttåke Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Haha, vi så hverandre og så skal vi gifte oss? Ja, så gjorde vi det enkelt, men vi elsker hverandre ennå
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Oh, wow, stakkars fyr. Anonymkode: 98fb4...0ce
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en kvinne som er opptatt av romantikk, og jeg kunne faktisk ha svart nei hvis kjæresten min ikke fridde til meg på en romantisk måte. Jeg er opptatt av jul, så drømmen for meg ville vært å blitt fridd til på lille julaften, som er min absolutte favorittdag. Hvordan ble DU fridd til? Anonymkode: 24683...239 Stakkars fyr. Du er bridezella før frieri. Min mann sa bare vi må få dette formalisert før vi får unger. Så avgårde til Ordføreren vi gikk. Anonymkode: da3df...1b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå