Gå til innhold

Til dere som går nakne hjemme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en greie å gå naken hjemme, og flere og flere gjør det. Men jeg lurer på noe. Sitter dere nakne rett i møblene? Det virker jo veldig uhygienisk å eventuelt gjøre det. Eller har dere egen håndkle eller teppe dere sitter på? Det blir vel mye vasking av håndklær og diverse? 

Anonymkode: 8f0e4...ed9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sitter rett på senga.

Om jeg sitter naken i sofaen er jeg vel tulla inn i teppe/dyne. Er ikke behagelig å sitte med naken hud direkte på stoffet i sofaen  

Anonymkode: a0c69...fcf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg gjør det sitter jeg på håndkle ja. Jeg går ikke naken hjemme hver dag da. Blir så klart litt ekstra vask men ikke så mye syns jeg

Anonymkode: 696ad...c7e

AnonymBruker
Skrevet

En venninne fortalte at en ons av henne satte seg naken på sofaen hennes på morgningen. Folk er så ekle! Tenk hvordan det er i sofaen hans hjemme. 🤮

Anonymkode: bf9ca...6dc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å gå naken er vel noe annet enn å sitte naken…

Anonymkode: cabf7...0d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En venninne fortalte at en ons av henne satte seg naken på sofaen hennes på morgningen. Folk er så ekle! Tenk hvordan det er i sofaen hans hjemme. 🤮

Anonymkode: bf9ca...6dc

Det skulle ikke tro sånt er mulig. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg går mye naken rundt hjemme, pleier ikke ha med håndkle rundt for å sitte på….

Driver folk å sprer låra og bretter ut kjønnet før de setter seg ned? 
Når jeg sitter er det lår og rumpemuskler som treffer sofaen, kanskje hofta, da jeg gjerne sitter litt på skrå. 
Skulle jeg mot formodning ha mye utflod eller noe så setter jeg meg så klart ikke rett i sofaen.

Tror noen krisemaksimerer litt her nå. 

Anonymkode: d23c9...2ec

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Sitter på teppe. Men jeg har naturlig behåring mellom beina, så om det eventuelt tilfeldigvis skulle renne noe nusselig ut fra dåsa havnet det ikke på teppet, men i håret. En av mange fantastiske funksjoner til kjønnshåret.

Endret av Sam Fox
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruker å sitte på en håndduk

Anonymkode: 21a55...b8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker å sitte på en håndduk

Anonymkode: 21a55...b8e

Mener du håndkle? 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter ikke naken på møblene her nei. Kun i senga jeg ligger naken. Men jeg kan gå bra a til b naken. Men jeg elsker å gå i morgenkåpe da. 

Anonymkode: 0e125...332

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mener du håndkle? 

Ts

Det er det samme. Vi sier håndduk her i trøndelag hvert fall. 

Anonymkode: 0e125...332

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg går mye naken rundt hjemme, pleier ikke ha med håndkle rundt for å sitte på….

Driver folk å sprer låra og bretter ut kjønnet før de setter seg ned? 
Når jeg sitter er det lår og rumpemuskler som treffer sofaen, kanskje hofta, da jeg gjerne sitter litt på skrå. 
Skulle jeg mot formodning ha mye utflod eller noe så setter jeg meg så klart ikke rett i sofaen.

Tror noen krisemaksimerer litt her nå. 

Anonymkode: d23c9...2ec

Når jeg går naken rundt lar jeg bare håndkleet ligge i sofaen til jeg tar på meg klær etterhvert, pleier sjelden å sitte naken andre steder 

Anonymkode: 696ad...c7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo en greie å gå naken hjemme, og flere og flere gjør det. Men jeg lurer på noe. Sitter dere nakne rett i møblene? Det virker jo veldig uhygienisk å eventuelt gjøre det. Eller har dere egen håndkle eller teppe dere sitter på? Det blir vel mye vasking av håndklær og diverse? 

Hva er det som holder på å skje med samfunnet vårt?

At folk sov uten en tråd var jeg klar over, men er det plutselig blitt en motegreie å sprsde naken rundt; hvor er det blitt av skamfølelsen og grunnlaget for sivilisasjonen, der det er klærne som skiller oss fra apene?

Og hva med barna; er det meningen at 8-åringen skal måtte få langvarige traumer av å se mamma og pappa som spiser frokost i Adams og Evas drakt på kjøkkenet fordi de tror at de befinner seg i historien man finner i 1. Mosebok der man bare mangler et eple og en slange for å fullbyrde dette?

Ærlig talt; nudistene burde få på seg undertøyet, og forstå at man er siviliserte mennesker, ikke dyr, uansett hvor "naturlig" man enn ønsker å være.

Anonymkode: 42591...8bb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid klær på meg hjemme for utenom når jeg er på badet 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mener du håndkle? 

Ts

Åh, så søtt at du ikke vet at håndduk er et annet ord for håndkle.

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Anonymkode: 0627b...37d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke en normal greie

Anonymkode: 60d1a...9a7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette ble faktisk diskutert i et selskap jeg var i nylig, hvor en av gjestene er aktiv i naturistmiljøet. Hun sa at det var en selvskreven regel at man hadde med seg noe å sitte på, alltid og overalt - selv utendørs. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort verre ting naken på en sofa enn å sitte pent i ro. Har ikke dere som synes det er så ille også det, eller foregår alt på soverommet?

Anonymkode: 1f6fd...d66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt, det er en liten del av befolkningen som gjør dette og de prøver kanskje å hevde at dette er mer utbredt enn det er for sin egen selvhevdelse men det er fremdeles (heldigvis) mer normalt med klær. 

Det er for spesielt interesserte.

Jeg har et helt normalt forhold til kroppen min men jeg har også et helt normalt forhold til klær. Jeg har ingen interesse av å skru opp varmen til et slikt nivå at det føles komfortabelt ut uten klær. Jeg har heller ingen interesse av å sitte naken med hufsetufsa klint ned i sofaen. Jeg har klær, jeg vet hvordan de skal brukes og foretrekker det fremfor å sitte på et håndkle i sofaen.

Anonymkode: 5b395...622

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...