I Grosny Skrevet 15 timer siden #21 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Joda. Det er enkeltutøvere som kan bite godt fra seg i spesiallangrenn. Men kun i fristil. I klassisk er de fullstendig hjelpeløse. Anonymkode: e8758...fe6 Greit for meg, jeg ser dem jo i fristil-løpene, og det var rett og slett herlig å se Hedegart på Beitostølen
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #22 Skrevet 15 timer siden Kan ikke tenke meg noe verre enn å se sport på TV eller live! Et stort gjesp.😩 Anonymkode: 2909b...336 1
Brunello Skrevet 14 timer siden #23 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Joda. Det er enkeltutøvere som kan bite godt fra seg i spesiallangrenn. Men kun i fristil. I klassisk er de fullstendig hjelpeløse. Anonymkode: e8758...fe6 Det er jo fordi de ikke trener på det.
Brunello Skrevet 14 timer siden #24 Skrevet 14 timer siden I Grosny skrev (42 minutter siden): Greit for meg, jeg ser dem jo i fristil-løpene, og det var rett og slett herlig å se Hedegart på Beitostølen For ikke å snakke om i dag.
I Grosny Skrevet 14 timer siden #25 Skrevet 14 timer siden Brunello skrev (40 minutter siden): For ikke å snakke om i dag. Jeg fant ikke Hedegart på TV i dag, ikke Nrk, ikke TV2, ikke Eurosport
Brunello Skrevet 14 timer siden #26 Skrevet 14 timer siden (endret) I Grosny skrev (1 minutt siden): Jeg fant ikke Hedegart på TV i dag, ikke Nrk, ikke TV2, ikke Eurosport Viasat Sport 1 Endret 14 timer siden av Brunello 1
I Grosny Skrevet 14 timer siden #27 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Joda. Det er enkeltutøvere som kan bite godt fra seg i spesiallangrenn. Men kun i fristil. I klassisk er de fullstendig hjelpeløse. Anonymkode: e8758...fe6 Klassisk er tullelangrenn med spesialregler for å hindre at løperne går mest mulig effektiv stil.
Brunello Skrevet 14 timer siden #28 Skrevet 14 timer siden I Grosny skrev (1 minutt siden): Klassisk er tullelangrenn med spesialregler for å hindre at løperne går mest mulig effektiv stil. Enig når det gjelder konkurranse. Men snakker vi upreparerte løyper og løssnø er det klassisk som må til. 1
I Grosny Skrevet 12 timer siden #29 Skrevet 12 timer siden Brunello skrev (1 time siden): Enig når det gjelder konkurranse. Men snakker vi upreparerte løyper og løssnø er det klassisk som må til. Det er helt sant Jeg er skikkelig dårlig til å skøyte i dyp løssnø. Når jeg går på ski liker jeg å variere teknikker. Slå over til diagonal når jeg blir sliten av å skøyte osv. I storprepaperte løyper er staking og skøyting tingen når skiene er bakglatte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå