Gå til innhold

Noen andre som elsker å se langrenn og skiskyting på TV?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Joda. Det er enkeltutøvere som kan bite godt fra seg i spesiallangrenn. Men kun i fristil. I klassisk er de fullstendig hjelpeløse. 

Anonymkode: e8758...fe6

Greit for meg, jeg ser dem jo i fristil-løpene, og det var rett og slett herlig å se Hedegart på Beitostølen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke tenke meg noe verre enn å se sport på TV eller live! Et stort gjesp.😩

Anonymkode: 2909b...336

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Joda. Det er enkeltutøvere som kan bite godt fra seg i spesiallangrenn. Men kun i fristil. I klassisk er de fullstendig hjelpeløse. 

Det er jo fordi de ikke trener på det. 

Skrevet
I Grosny skrev (42 minutter siden):

Greit for meg, jeg ser dem jo i fristil-løpene, og det var rett og slett herlig å se Hedegart på Beitostølen :)

For ikke å snakke om i dag. 

Skrevet
Brunello skrev (40 minutter siden):

For ikke å snakke om i dag. 

Jeg fant  ikke Hedegart på TV i dag, ikke Nrk, ikke TV2, ikke Eurosport

Skrevet (endret)
I Grosny skrev (1 minutt siden):

Jeg fant  ikke Hedegart på TV i dag, ikke Nrk, ikke TV2, ikke Eurosport

Viasat Sport 1

Endret av Brunello
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klassisk er tullelangrenn med spesialregler for å hindre at løperne går mest mulig effektiv stil.

Skrevet
I Grosny skrev (1 minutt siden):

Klassisk er tullelangrenn med spesialregler for å hindre at løperne går mest mulig effektiv stil.

Enig når det gjelder konkurranse. Men snakker vi upreparerte løyper og løssnø er det klassisk som må til. 

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (1 time siden):

Enig når det gjelder konkurranse. Men snakker vi upreparerte løyper og løssnø er det klassisk som må til. 

Det er helt sant :)  Jeg er skikkelig dårlig til å skøyte i dyp løssnø.  Når jeg går på ski liker jeg å variere teknikker. Slå over til diagonal når jeg blir sliten av å skøyte osv. I storprepaperte løyper er staking og skøyting tingen når skiene er bakglatte.

Skrevet
I Grosny skrev (På 1.12.2025 den 0.55):

Det er helt sant :)  Jeg er skikkelig dårlig til å skøyte i dyp løssnø.  Når jeg går på ski liker jeg å variere teknikker. Slå over til diagonal når jeg blir sliten av å skøyte osv. I storprepaperte løyper er staking og skøyting tingen når skiene er bakglatte.

Synd med mildværet som kommer nå. Da smelter snøen. Og hva dukker opp da? Hundebæsj! Hvorfor er det så vanskelig for hundeeiere å bare spa bort dritten fra hunden deres? En liten lekespade, grave under dritten og hive det ut av løypa. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...