AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg elsker det, og har kost meg skikkelig i dag 😍. Gikk en lang tur i tung sørpe først så jeg kunne kose meg på sofaen med god samvittighet. Anonymkode: 45084...e78 1 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Mamma😅 gradvis økende interesse i 50-åra og så har det tatt helt av etter 60! Anonymkode: ae3d2...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Nei fy flate. Det er ufattelig kjedelig😴 Anonymkode: 7c9c1...676 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mamma😅 gradvis økende interesse i 50-åra og så har det tatt helt av etter 60! Anonymkode: ae3d2...fe8 Da er vi i samme aldersgruppe 🤭 Anonymkode: 45084...e78
Grønnsaksvaffel Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Ja, har vært sportsinteressert så lenge jeg kan huske.
Puppenlun Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Jeg er travelt opptatt om dagen, langrenn på morgenen, skiskyting på ettermiddagen og håndball fra 18- 22 😂😂 for ei tid! Jeg planlegger turnusen min etter håndball finalen😂😂 og ser på reprisa frå holmenkollens fem mil om jeg må jobbe da😂😂😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Ja, når de norske gjør det bra Anonymkode: c1293...490
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Jeg kunne se på det før, men nå interesserer det meg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 6bdba...d06 1
-jk- Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei fy flate. Det er ufattelig kjedelig😴 Anonymkode: 7c9c1...676 Enig. Se sport på TV er det absolutt mest kjedelige jeg kan tenke meg. Da tar jeg heller og vasker ned huset med en podcast på øret.
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden (endret) Nei, ser heller maling tørke. Endret 9 timer siden av Phoenix Heart 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden Jeg så på det før i tiden, i min ungdom, - den gang TV var det eneste å se på. Nå blir det mest å se på internett (pc/mobil) isteden, og da alt annet enn sport. Mye annet som er mer spennende å få med seg. I tillegg trenger man ikke å se direkte TV lenger. Anonymkode: 30cf3...a9e
bopera Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Eeeelsker det! Spesielt langrenn og alpint. Det er herlig å være frilanser når det er vinter-OL. Da kan man planlegge rundt favorittgrenene, hehe. 1
MarianneE Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden Elsker skisport på TV! Langrenn og skiskyting helst.
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Elsker langrenn. Men ikke skiskyting. Blir som å se noen som er halvgode i skyting og passe god i langrenn. Bedre å se de som råest i langrenn. Anonymkode: e8758...fe6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden Ja det er koselig, får nostalgiske minner fra OL 94. Liker å se naturen, høre jubelen og kubjeller, norske flagg og norsk seier Anonymkode: 4af5a...413
I Grosny Skrevet 6 timer siden #19 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Elsker langrenn. Men ikke skiskyting. Blir som å se noen som er halvgode i skyting og passe god i langrenn. Bedre å se de som råest i langrenn. Anonymkode: e8758...fe6 Tja, skiskytterne er jo blant verdens beste i langrenn også. Det var en skiskytter som vant på Beitostølen forrige helg. Både Ole Einar Bjørndalen, Tarjei Bøe, og Einar Hedegart er skiskyttere som var eller er i verdenstoppen i langrennsfart.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden I Grosny skrev (19 minutter siden): Tja, skiskytterne er jo blant verdens beste i langrenn også. Det var en skiskytter som vant på Beitostølen forrige helg. Både Ole Einar Bjørndalen, Tarjei Bøe, og Einar Hedegart er skiskyttere som var eller er i verdenstoppen i langrennsfart. Joda. Det er enkeltutøvere som kan bite godt fra seg i spesiallangrenn. Men kun i fristil. I klassisk er de fullstendig hjelpeløse. Anonymkode: e8758...fe6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå