TLR Skrevet onsdag kl. 10:17 #41 Skrevet onsdag kl. 10:17 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Her på bygda hadde en person som jobbet i barnehagen sex med en av de gifte foreldrene i barnehagen. Det ble stor ståhei! Og en annen gikk i fra mannen sin "for å bli lesbisk" - Det tok ikke så lang tid, så var hun tilbake hos mannen sin. Dette er ting som "alle" vet her på bygda, men man snakker bare om det på bygdefest. Anonymkode: 942e9...564 Det er noe dritt stakkars de det gjelder
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:27 #42 Skrevet onsdag kl. 10:27 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Her på bygda hadde en person som jobbet i barnehagen sex med en av de gifte foreldrene i barnehagen. Det ble stor ståhei! Og en annen gikk i fra mannen sin "for å bli lesbisk" - Det tok ikke så lang tid, så var hun tilbake hos mannen sin. Dette er ting som "alle" vet her på bygda, men man snakker bare om det på bygdefest. Anonymkode: 942e9...564 Skulle tro vi bodde i samme bygd. Vi har også et tilfelle der gubben til ei i bygda ble ferskt i å ha et langvarig forhold til konas aller beste venninne. Det skapte splid i bygda. 10 år senere er det fortsatt isfronter på alle kanter. Ingen av dem har flyttet ut av bygda heller. Anonymkode: a3265...bf2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:45 #43 Skrevet onsdag kl. 10:45 HMK skrev (38 minutter siden): Hindrer? 🤣 Om jeg skulle tenke på eks og knulling måtte noen dørgende for å få meg innlagt, for da hadde det nok rablet for meg. Jeg vil tro bortimot 100% av den norske besfolkning tenker innimellom på koblingen mellom en eks og knulling med denne uten at det rabler for dem. Logisk nok, iom at det er helt normalt å tenke denne paralellen. Anonymkode: ea68f...1c5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:57 #44 Skrevet onsdag kl. 13:57 Jeg bor i en liten by og har aldri sett på det som noe problem. Kan telle på ei hånd de gangene jeg tilfeldigvis har møtt på en eks på butikken i løpet av ti år. Oslo er heller ikke større enn at man kan treffe kjente på gata der også, just saying. Anonymkode: beec4...b1a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:49 #45 Skrevet onsdag kl. 19:49 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skulle tro vi bodde i samme bygd. Vi har også et tilfelle der gubben til ei i bygda ble ferskt i å ha et langvarig forhold til konas aller beste venninne. Det skapte splid i bygda. 10 år senere er det fortsatt isfronter på alle kanter. Ingen av dem har flyttet ut av bygda heller. Anonymkode: a3265...bf2 Her i bygda er den som har hatt seg med 3 generasjoner. Han startet på toppen (bestemora) og jobbet seg nedover. Anonymkode: f0eb8...268
Flintis Skrevet onsdag kl. 20:04 #46 Skrevet onsdag kl. 20:04 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Her i bygda er den som har hatt seg med 3 generasjoner. Han startet på toppen (bestemora) og jobbet seg nedover. Anonymkode: f0eb8...268 Hm.. kanskje han ble anbefalt.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:29 #47 Skrevet onsdag kl. 20:29 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Her i bygda er den som har hatt seg med 3 generasjoner. Han startet på toppen (bestemora) og jobbet seg nedover. Anonymkode: f0eb8...268 Hehe, vet du om han vasket snoppen mellom slagene også? Anonymkode: 91937...7f0
AnonymBruker Skrevet i går, 01:19 #48 Skrevet i går, 01:19 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her i bygda er den som har hatt seg med 3 generasjoner. Han startet på toppen (bestemora) og jobbet seg nedover. Anonymkode: f0eb8...268 Ah, the triple. Only legends do that. Anonymkode: ea68f...1c5
AnonymBruker Skrevet i går, 06:20 #49 Skrevet i går, 06:20 Jeg er vokst opp på bygda, skal aldri bo på et lite sted igjen. Det blir for nært synes jeg, alle kjenner alle. De fleste har ligget med noen som andre kjenner, elendig utvalg av mannfolk er det også. Beste er å bo et sted der man kan være anonym. Slipper å ha personlig forhold til alle rundt deg. Samme med arbeidslivet, ikke bygg personlige forhold der. Anonymkode: 9dd34...b4c
AnonymBruker Skrevet i går, 06:30 #50 Skrevet i går, 06:30 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er vokst opp på bygda, skal aldri bo på et lite sted igjen. Det blir for nært synes jeg, alle kjenner alle. De fleste har ligget med noen som andre kjenner, elendig utvalg av mannfolk er det også. Beste er å bo et sted der man kan være anonym. Slipper å ha personlig forhold til alle rundt deg. Samme med arbeidslivet, ikke bygg personlige forhold der. Anonymkode: 9dd34...b4c Jeg er omvendt. Liker å møte 5-10-20 stk forskjellige hver dag som jeg har pult tidligere. Gir en god følelse. Anonymkode: ea68f...1c5
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #51 Skrevet 20 timer siden Det var viktig med anonymitet da jeg pulte rundt i 20-årene. Når jeg passerte 30, fikk familie og aldri skal pule noen andre enn kona, så trenger jeg ikke anonymiteten. Så da var det hjemover igjen. Da finnes det ikke noen bedre plasser enn her på bygda. Kona vet om de 2 jeg har ligget med i hjembygda, og de 4 hvis vi tar med nabobygda. Men som jeg pleier å si til henne; det føles som hundre år siden. Det er faktisk sant, det føles ut som en evighet siden de dagene. Anonymkode: 28f1f...64c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå