Gå til innhold

Ta kontakt med eksen til eksen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tipper hu var lite høy i hatten når hun møtte deg i rettsaken 

Anonymkode: 4d7ac...52b

Han var enda mindre høy i hatten.  Hadde ikke forventet å se meg der så mange år etter.

Anonymkode: e9404...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han var enda mindre høy i hatten.  Hadde ikke forventet å se meg der så mange år etter.

Det kan jeg tenke meg. Av ren nysgjerrighet: ble han dømt?

Skrevet

Hadde noen ringt meg slik så hadde jeg sagt at "hvis noe ved han føles feil, så er det ikke deg, det er han." Hadde lyttet, men prater ikke om mine erfaringer med noen. 

Anonymkode: 6d666...181

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det kan jeg tenke meg. Av ren nysgjerrighet: ble han dømt?

Ja. Husker ikke helt hvor lenge, men husker jeg tenkte straffen var latterlig lav. Tror det var rett over to år eller noe sånn 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har datet en fyr i en 3-måneders tid, men det viste seg at han hadde sterke narsissistiske trekk og jeg kom meg unna ganske kjapt. 
Det startet med «love bombing», deretter trakk han seg litt unna og kom tilbake etter hvert.  Så var det små kommentarer på måten jeg sa ting på, måten jeg sa «hei» når jeg svarte han i telefonen, litt sånn mobbete kommentarer som selvfølgelig bare var «en spøk» som jeg måtte tåle… 

Jeg har litt litt lyst til å ta kontakt med eksdama hans, som han var sammen med før meg, for å få litt klarhet i ting for meg selv - men kanskje også for hennes skyld. Det kan være godt å «bonde» over en idiot eks.

Tingen er at jeg kjenner henne bittelitt, og vi er venner på Facebook, etter å ha jobbet på et event sammen med henne i fjor mens de to fortsatt var sammen. Da hilste jeg også på han. Hun var for øvrig verdens søteste og snilleste, og jeg får helt vondt i hjertet av å tenke på alt han kan ha sagt og gjort mot henne i et helt år.
I følge han ble det slutt fordi hun var sjalu, usikker og kontrollerende på når han måtte ringe og sende meldinger imens han var på jobbreiser… Klassisk fra narsissisten der altså🙄

Jeg har også fått høre fra venner og bekjente nå i etterkant at han ikke er helt god  

Jeg er litt usikker på hva jeg skal skrive. Hva ville du ha ønsket at jeg skrev i et slikt tilfelle? 

Jeg tenker noe ala:

Hei! Håper det går bra med deg. Jeg skulle gjerne ha snakket litt med deg. Jeg har hatt en «greie» med X i høst, men det ble kortvarig heldigvis… Det er forståelig hvis det kan være vondt, men det kan kanskje være fint å dele erfaringer med noen som har vært igjennom noe lignende. Stor klem❤️

Anonymkode: 57d13...7da

Nei.. Vært sammen med en sånn. Hadde hans nåværende eller en han holdt på med tatt kontakt ville jeg ikke orket å prate om det. Tenk at hun har vært med på nok av det tullet hans. La henne være 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Husker ikke helt hvor lenge, men husker jeg tenkte straffen var latterlig lav. Tror det var rett over to år eller noe sånn 

Siterer meg selv, men sakkyndige i saken trakk seg også etter mitt vitnemål. Xn hadde lurt han trill rundt. Advokaten til den nye xn hans trakk inn meg av den grunn, siden hun hadde en historie med psyk og han prøvde å fremstille hu deretter.

Han er latterlig god på å manipulere folk. Han fremstår skikkelig ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...