AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har en kollega som har kjæreste og som jeg har mistenkt liker meg, han er både kald og varm mot meg. ChatGPT mente han var kald noen ganger for å skåne meg, seg selv og kjæresten men at han innerst inne har følelser for meg, siden han kan smile varmt, har myk stemme, hjelper meg, trekker seg ikke unna når vi kommer for nær, setter seg ved siden av meg, ser på meg med side synet osv. Hva er deres tolkning her? Anonymkode: 40c99...1cb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Deg igjen. Kanskje, kanskje ikke er svaret. Men det spiller vel ingen rolle egentlig? Anonymkode: 63b56...a0c 8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden At han er en kollega. Anonymkode: d4d32...955 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Deg igjen. Kanskje, kanskje ikke er svaret. Men det spiller vel ingen rolle egentlig? Anonymkode: 63b56...a0c Meg igjen. Hva mener du? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At han er en kollega. Anonymkode: d4d32...955 Han er ikke sånn mot de andre. Anonymkode: 40c99...1cb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Dette er det umulig for oss å vite noe om Anonymkode: 4a4ed...f50 2 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er det umulig for oss å vite noe om Anonymkode: 4a4ed...f50 Men du klarer vel å tolke? Anonymkode: 40c99...1cb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Trenger du en tråd til om dette? Anonymkode: f04e7...838 6 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Hva da? Chatgpd mente at? 😂😂😂😂 Anonymkode: f8f88...7a4 3 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Spiller det noen rolle egentlig? Du skriver «kjæresten», om han eller du har kjæreste så er jo ett fett om han er betatt av deg. Han har uansett ikke tenkt å gjøre noe med det virker det som, så det er bare å glemme det å oppføre seg som en normal kollega i møte med han. Anonymkode: c6ced...54a 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Min analyse: - TS forstår ikke hvordan chat gpt fungerer - Det er TS som har følelser for kollegaen, og hun leter desperat etter tegn og bekreftelser Anonymkode: f04e7...838 4 9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Det du beskriver er ikke hverken betatt eller noe mer. Han er en hyggelig kollega. Du tror han er forelsket eller betatt så du leser små mikro tegn i positiv forstand. Som igjen farver hvordan ChatGPT svarer deg. Den vil alltid være positiv og prøve å vinkle det på en måte som stryker deg medhårs. Anonymkode: 43af5...82d 3 4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Jeg tenker at man legger igjen jobben når man går hjem. Du har klart å få en hekt på en fyr i et forhold og vil at vi skal bekrefte at han egentlig har mest lyst på deg. Slutt ijobben din og jobb hjemmefra en stund. Dette er ikke sunt for deg.. Anonymkode: f8fb6...57f 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Jeg er gift mann, som er kjekk og sjarmerende, og som jobber et sted der mange kolleger er kvinner. Noen av kvinnene liker jeg bedre enn andre, og disse er jeg sikkert hyggeligere mot; blir glad for å se dem, smiler varmt etc. Dersom jeg hadde vært singel hadde jeg nok satset på en av kvinnene jeg liker godt. Men jeg er ikke singel, og har ingen planer om skilsmisse. Følgelig blir det spennende flørting med disse kvinnene, men jeg blir ikke «forelsket», og det blir aldri noe mer.. Anonymkode: 48f9d...071 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Min tolkning: * Slutt å bruke ChatGPT til dette. Det er en språkmodell, ikke en person som kan gi råd. * Behandle kollegaen din profesjonelt og som alle andre kolleger Det spiller ingen rolle hva kollegaen din føler eller ikke føler, for han har kjæreste. Anonymkode: 1f4e6...dda 5 6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva er deres tolkning her? Anonymkode: 40c99...1cb Hva sa chatgpt om trivelige kollega? Eller mater du den kun med det du ønsker å høre? Anonymkode: 6b774...d9e
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #16 Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er gift mann, som er kjekk og sjarmerende, og som jobber et sted der mange kolleger er kvinner. Noen av kvinnene liker jeg bedre enn andre, og disse er jeg sikkert hyggeligere mot; blir glad for å se dem, smiler varmt etc. Dersom jeg hadde vært singel hadde jeg nok satset på en av kvinnene jeg liker godt. Men jeg er ikke singel, og har ingen planer om skilsmisse. Følgelig blir det spennende flørting med disse kvinnene, men jeg blir ikke «forelsket», og det blir aldri noe mer.. Anonymkode: 48f9d...071 og litt høy på seg selv.🫢😂😂 Anonymkode: a8362...7be 3
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #17 Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er deres tolkning her? * at noen ikke vet at AI ikke er intelligent. Det faktiske navnet industrien bruker er Maskinlæring altså det lærer ennå. ChatGPT er en språk-model som er programmert til å være et "ja-menneske" * at du skal behandle vedkommende som alle andre kollega, og ikke lese noe mer inn i det. Anonymkode: 20aed...ed4
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #18 Skrevet 16 minutter siden Måten du formulerer deg, avgjør svarene du får fra Chatgpt, og det er svært tydelig hva du ØNSKER og håper på av svar. Det stemmer jo dog dessverre ikke. Realiten er at han i beste fall er en utro type som ser et lett bytte i deg for billig utroskap. Hvis det er sjarmerende for deg, så forstår jeg at du er så hektet. Hvis du derimot ikke liker tanken på det, så må du jobbe med å avhekte deg fra idéen du har skapt deg om denne fyren. Det er fullstendig usunt og skadelig for din del. Anonymkode: ee96e...928 1
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #19 Skrevet 8 minutter siden Chatgpt har ingen meninger...! Ts, hold deg unna, ikke "mat" forelskelsen din. Mannen er opptatt i et forhold, respekter det. Men mer enn annet - ha nok selvrespekt til at du ikke forer dette hektet og heller ikke gir ham kjærlig oppmerksomhet som bare styrker hans ego. Han har kjæreste hjemme, forer du hans ego på jobb så får han i pose og sekk, mens du blir den tapende part. Ta flere skritt tilbake. Ikke sett deg inntil ham, sett deg helst slik at han heller ikke kan sette seg inntil deg. Ikke gi ham mer oppmerksomhet enn hva du gir Ole på 64 år og Lise på 19 år. Hvis mannen mot formodning skulle ha følelser for deg, så bør du være 100 % utilgjengelig for ham inntil han har vært singel en stund, etter at han selv gjorde slutt med kjæresten. La ham så være singel en stund før dere ev. roter sammen. Anonymkode: 771c8...de0
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #20 Skrevet akkurat nå Dama hans hilser på meg, men er helt stiv i maska. Anonymkode: 40c99...1cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå