AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:13 #1 Skrevet søndag kl. 11:13 Jeg sykler masse, men sliter litt når det regner. Brillene dugger, sminken renner osv. Finnes det noe lurt utstyr å bruke når det høljer ned? Anonymkode: cb94b...e0b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:18 #3 Skrevet søndag kl. 11:18 Skyggelue Anonymkode: 265c6...752 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:21 #4 Skrevet søndag kl. 11:21 Hjelm med visir! Det har gjort stor forskjell for meg. Anonymkode: 686af...5ea 2 1
Sparkling_Pink Skrevet søndag kl. 11:22 #5 Skrevet søndag kl. 11:22 Jeg lurer på om jeg ordnet med papir eller en klut tilgjengelig for å ta helt korte stopp på sykkelen når jeg syklet en vinter, for å tørke av brillene underveis. I forhold til sminke, så tar du det når du har kommet fram, ikke før sykkelturen. Og er det faste steder du møter opp, ha skifteklær klar der du skal. Folk tåler helt greit at du bruker samme jobbantrekk ei uke av gangen. 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:23 #6 Skrevet søndag kl. 11:23 Linser 😅 jeg brukte briller før, men gikk over til linser fordi brillene dugget når jeg red ute i vær og vind! Ang sminke, så har jeg ikke andre tips enn vannfast sminke, og eventuelt caps under hjelmen! Anonymkode: 1414e...fec 1
NoaideBiehtar Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Følger! Jeg har en Dirtlej Dirtsuit, den er veldig bra og hetta er såpass stiv at den beskytter en del. Men begynner det å dugge sliter jeg. Hvis det regner venter jeg med sminken til jeg er på jobb.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Ts her. Har syklet med caps under hjelmen de siste regndagene, TAKK for tipset, det hjalp litt 😄🙌🏼 Anonymkode: cb94b...e0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå