AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:51 #21 Skrevet mandag kl. 17:51 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det finnes definitivt slike arbeidsplasser. Og mye verre også. Bare les nyhetene. Anonymkode: 6075f...2ed Var det arbeidsplassen som ble belyst her? Eller hva man skulle gjøre for å håndtere en påfunnet arbeidsplass med påfunnet arbeidsoppgaver? Svaret står. Har man i det hele tatt jobbet mer enn ei uke en plass så vet man svaret. Herregud, noen lærer det til og med på ungdomsskolen. Anonymkode: edff7...34f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:59 #22 Skrevet mandag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var det arbeidsplassen som ble belyst her? Eller hva man skulle gjøre for å håndtere en påfunnet arbeidsplass med påfunnet arbeidsoppgaver? Svaret står. Har man i det hele tatt jobbet mer enn ei uke en plass så vet man svaret. Herregud, noen lærer det til og med på ungdomsskolen. Anonymkode: edff7...34f Hva mener du egentlig? ja, det er en helt jævlig arbeidsplass. Jeg ønsker å gjøre det bedre før jeg eventuelt slutter. jeg ønsker ikke å gå i for mye detaljer, men vi ansatte blir utsatt for ekstreme mengder kroppsvæsker daglig… Anonymkode: 5b238...8b7 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:16 #23 Skrevet mandag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva mener du egentlig? ja, det er en helt jævlig arbeidsplass. Jeg ønsker å gjøre det bedre før jeg eventuelt slutter. jeg ønsker ikke å gå i for mye detaljer, men vi ansatte blir utsatt for ekstreme mengder kroppsvæsker daglig… Anonymkode: 5b238...8b7 Akkurat det er vel vanskelig å unngå, om dere jobber tett på andre som trenger pleie? Blod, svette, tårer, oppkast, spytt, kjønnsvæsker, tiss og bæsj i en eller annen kombinasjon. Men en annen ting er jo hva ledelsen gjør for å skjerme, tilrettelegge og kompensere dere. Anonymkode: 6075f...2ed
Chantielle Skrevet mandag kl. 18:54 #24 Skrevet mandag kl. 18:54 Ryddet for brukerangrep, samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:10 #25 Skrevet tirsdag kl. 13:10 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Akkurat det er vel vanskelig å unngå, om dere jobber tett på andre som trenger pleie? Blod, svette, tårer, oppkast, spytt, kjønnsvæsker, tiss og bæsj i en eller annen kombinasjon. Men en annen ting er jo hva ledelsen gjør for å skjerme, tilrettelegge og kompensere dere. Anonymkode: 6075f...2ed Klart noe kroppsvæsker må man akseptere. Men i dette tilfellet gjelder det at ansatte og leiligheten til en hver tid er tilgriset i avføring, oppkast og urin. Bytter vi klær går det kanskje maks 5 minutter før vi er tilgriset igjen. Leiligheten stinker, uansett hvor mye vi vasker så blir det aldri rent fordi det blir tilgriset med en gang igjen. Se får deg at du må håndtere avføring, urin og oppkast utenfor toalett hvert 5. minutt hver eneste arbeidsdag. Og det er store mengder. Vi har ikke kapasitet til å holde det rent, vi har ikke kapasitet å bytte til rene klær, så det er forventet at vi må sitte i tilgrisede klær kanskje på timesvis før vi kan bytte. Anonymkode: 5b238...8b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå