AnonymBruker Skrevet i går, 15:27 #21 Skrevet i går, 15:27 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har prøvd dette tidligere, men håper å klare å komme over han uten å finne en ny som sikkert bare knuser hjertet mitt også. Ts Anonymkode: 6fed6...09e Du trenger ikke finne en ny, bare flørte. Anonymkode: 122fa...201
AnonymBruker Skrevet i går, 15:32 #22 Skrevet i går, 15:32 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du trenger ikke finne en ny, bare flørte. Anonymkode: 122fa...201 Ja får prøve å komme meg litt ut i julen. Ts Anonymkode: 6fed6...09e
Maskinfører Skrevet i går, 15:59 #23 Skrevet i går, 15:59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun var rett og slett et dårlig menneske og vondt å høre at det ikke er noen i livet ditt❤️håper det snart kan dukke opp noen. Anonymkode: 6fed6...09e Ja hun var det vi var sammen i ett år ja det er vondt og ikke ha noen i livet sitt spesielt når det lir mot jul har en onkel som ikke bryr seg pappas bror også fars søster tante men hun er som regel opptatt med seg og sitt ❤️ ja det håper jeg også men jeg tviler ❤️
AnonymBruker Skrevet i går, 16:50 #24 Skrevet i går, 16:50 Maskinfører skrev (50 minutter siden): Ja hun var det vi var sammen i ett år ja det er vondt og ikke ha noen i livet sitt spesielt når det lir mot jul har en onkel som ikke bryr seg pappas bror også fars søster tante men hun er som regel opptatt med seg og sitt ❤️ ja det håper jeg også men jeg tviler ❤️ ❤️ Anonymkode: 6fed6...09e 1
Maskinfører Skrevet i går, 16:53 #25 Skrevet i går, 16:53 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ❤️ Anonymkode: 6fed6...09e ❤️
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #26 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja han er garantert utro mot henne allerede eller leter etter noen å være utro med. Han var alltid på jakt etter former for mer spennende sex eller noen vi kunne ha trekant med osv. Det siste fikk vi aldri gjort fordi jeg satte foten ned. Hørte av venninner at han allerede uken etter bruddet med meg så var han på Tinder, Happn og Hinge og trykket liker på samtlige. ts Anonymkode: 6fed6...09e Høres ut som du ikke vil få det vanskelig med å finne noen bedre når tiden er inne for det. For en tosk… Anonymkode: 800b9...189
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #27 Skrevet 20 timer siden Slutt å tenk på han. Tving tankene over på noe annet når han dukker opp og slutt å dyrk sorgen så går det over. Anonymkode: 527b8...8c1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #28 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slutt å tenk på han. Tving tankene over på noe annet når han dukker opp og slutt å dyrk sorgen så går det over. Anonymkode: 527b8...8c1 Det hjelper veldig lite å fortrenge det traumet ts har opplevd! Det må bearbeides, så kan jobben med å legge det fra seg starte. Dit kommer man veldig sjeldent på et halvt år! Anonymkode: 800b9...189
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (18 timer siden): Ja hun var det vi var sammen i ett år ja det er vondt og ikke ha noen i livet sitt spesielt når det lir mot jul har en onkel som ikke bryr seg pappas bror også fars søster tante men hun er som regel opptatt med seg og sitt ❤️ ja det håper jeg også men jeg tviler ❤️ Unnskyld, men du burde få profesjonell hjelp av en psykolog. Det er ikke normalt å ha kjærlighetssorg over en som gikk fra deg for 14 ÅR (!!) siden! Og alle voksne mister foreldrene sine på et tidspunkt. Vondt og vanskelig, ja, men du er voksen og må lære deg å se fremover og skape ditt eget liv. Alle får knust hjertet sitt en gang eller flere i løpet av livet. Alle mister foreldrene sine (forhåpentligvis, ettersom alternativet er at man selv dør ung). Det virker som du har hengt deg fullstendig opp i noe som skjedde da du var veldig ung og ikke klart å komme videre med livet - det bør du få hjelp til. Anonymkode: f7608...10e
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #30 Skrevet 14 minutter siden Maskinfører skrev (På 30.11.2025 den 16.59): Ja hun var det vi var sammen i ett år ja det er vondt og ikke ha noen i livet sitt spesielt når det lir mot jul har en onkel som ikke bryr seg pappas bror også fars søster tante men hun er som regel opptatt med seg og sitt ❤️ ja det håper jeg også men jeg tviler ❤️ Om du har hatt kjærlighetssorg i 14 år over en jente du var sammen med i ett år når du var 22 år, trenger du terapi for å komme deg videre. Du har brukt 14 av de beste årene av ditt liv på å ikke leve livet til det fulle, det er skikkelig trist. Ikke kast bort mer tid! Kom deg til psykolog. Anonymkode: 1abf7...645
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå