AnonymBruker Skrevet i går, 10:30 #1 Skrevet i går, 10:30 Jeg er snart ferdig med "Historien om Ed Gein". Trenger derfor noe annet å se på. Har vurdert Outlander eller Stranger Things. Hvilken serie bør jeg starte med? Anonymkode: 0eba2...618
AnonymBruker Skrevet i går, 11:50 #3 Skrevet i går, 11:50 Stranger things er veldig bra. Sesong tre og fire av American Horror Story kan også anbefales. Anonymkode: 9206c...9d5 2
Blueberrymuffin Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Stranger Things. Det er den dyreste serien Netflix har laget og nest dyreste i verden, kun slått av Rings of power. Siste episode av Sesong 5 del 1 er den høyest rankede episoden av Stranger Things for en grunn. Stranger Things er en serie som blir bedre og bedre. Anbefales sterkt. Den endelige sesong finalen av hele serien kommer 1. januar. Binge Stranger Things før finalen, sesong finalen blir nok et historisk øyeblikk i TV-serie historie 🤩 Hvis man liker horror eller 80-talls nostalgi så er det ingenting som slår Stranger Things. Hands down beste serien jeg noensinne har sett, og jeg har levd en stund.
Slarti Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Siden alle "maser" om Stranger things skal jeg komme med noen andre. Bojack Horseman - surealistisk "humor" Beastars - Japansk (ikke anime) tegneserie basert på en tegneserie, veldig god historie. Exploding kittens - Bare masse gøy Love Death + Robots - må ses Ghost - Spøkelser, trenger man mer? Inside Job - Konspirasjon er virkelig Altered Carbon - Action Scifi The Pentative - Konspirasjon er gøy Tuca & Bertie - Animasjon Bet - basert på Anime. Veldig bra serie med gode skuespillere.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Black Mirror - fantastisk serie. Ikke ny, men har ikke hatt tid før nå til å se den Adolescence Anonymkode: f81a1...816
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå