AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Spørsmål til deg som liker å bli kalt hore eller annet nedverdigende i seksuelt sammenheng? Hvordan fant du ut at du liker slikt? Hvordan opplever du det selv? Har du dårlig selvbilde? Har du blitt mishandlet/utsatt for overgrep? Har du blitt indoktrinert? Hjelp oss forstå. Anonymkode: 4e87b...908
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #2 Skrevet 53 minutter siden Ved en tilfeldighet. Ekstremt tennende. Nei. Mange år siden. Nei. Anonymkode: e587e...6e8
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #3 Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ved en tilfeldighet. Ekstremt tennende. Nei. Mange år siden. Nei. Anonymkode: e587e...6e8 Tror du at du mishandlingen eller overgrep har hatt påvirkning til dette? Anonymkode: 4e87b...908
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #4 Skrevet 28 minutter siden Hvordan er det ekstremt tennende? Anonymkode: 4e87b...908
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #5 Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror du at du mishandlingen eller overgrep har hatt påvirkning til dette? Anonymkode: 4e87b...908 Nei. Dette er nye ord for meg. Ingen sammenheng med mishandling eller overgrep. Anonymkode: e587e...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #6 Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan er det ekstremt tennende? Anonymkode: 4e87b...908 Fordi det er så langt unna sannheten som det går. Forestille seg at jeg er noe jeg ikke er. Tabu. Anonymkode: e587e...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #7 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørsmål til deg som liker å bli kalt hore eller annet nedverdigende i seksuelt sammenheng? Hvordan fant du ut at du liker slikt? Hvordan opplever du det selv? Har du dårlig selvbilde? Har du blitt mishandlet/utsatt for overgrep? Har du blitt indoktrinert? Hjelp oss forstå. Anonymkode: 4e87b...908 poster lista med nummer for hvert spørsmål (til å unngå misforståelser). 1. Hvordan fant du ut at du liker slikt? 2. Hvordan opplever du det selv? 3. Har du dårlig selvbilde? 4. Har du blitt mishandlet/utsatt for overgrep? 5. Har du blitt indoktrinert? Hjelp oss forstå. Anonymkode: 4e87b...908
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #8 Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Dette er nye ord for meg. Ingen sammenheng med mishandling eller overgrep. Anonymkode: e587e...6e8 Misforsto jeg deg. Du har blitt utsasatt for overgrep eller? Anonymkode: 4e87b...908
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå