TheLegendBellaGoth Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Min mann trenger en ny dress. Vi har vært litt rundt forbi å sett, eller mest på Dressmann XL.. HUFF! Synes spesielt skjortene ikke ser ut på han fordi han har det meste på magen, så brystet og armene ser så posete ut. Han mener det er okei, men ikke jeg. Vurderer skredder så han kan få en dress han ser veldig bra ut i, en dress han føler seg fin i og som jeg synes er pen på han. Er lei av posete bryst og stram rundt magen hans. Har dere noen tips til en god skredder i Oslo/Østlandsområdet? Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Ville forhørt meg med en fin herrebutikk, Ferner el.lign hvem de bruker. Fine klesbutikker har alltid avtale med gode skreddere (som ikke nødvendigvis bare jobber for dem). Anonymkode: b4050...c80
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Mannen min har brukt Christiania Skreddersøm til dresser og skjorter, stort sett fornøyd, spesielt med at man virkelig kan få de detaljene man ønsker der om man har veldig konkrete preferanser. Han har valgt å gå over til Skabo AS for skjorter da det er litt mer rett frem, enkelt og profesjonelt. De har ikke like godt utvalg i stoffer og alternativer men det trengs heller ikke alltid. Mannen min har også mest på magen. Anonymkode: 2f733...ebb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå