Gå til innhold

1.søndag i advent og i dag kommer endelig adventspynten frem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gledet meg i ukesvis til å hente frem og pynte til advent. I dag er endelig dagen 

I dag skal jeg henge opp adventsstjerna, sette frem adventsstaken med lilla lys, legge på lilla duker (som farmor har brodert) og gjøre det adventskoselig hjemme. Utelysene kommer opp og endelig er ventetiden mot jul begynt.

God adventstid alle sammen. Måtte den bli fin, god, litt mindre stressende enn du hadde sett for deg og en fin ventetid frem mot jul, julepynt, julemat, pakker og alt som hører jule med.

Anonymkode: 87bfc...370

• Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig! Så bra at det er flere som tar vare på adventstiden i stedet for å hoppe rett til jul.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bra noen flere er som meg

Anonymkode: 65fcc...c72

AnonymBruker
Skrevet

💜

Anonymkode: 0e315...6ed

AnonymBruker
Skrevet

🤗 

Hengte opp adventsstjernene igår og fant frem adventsstaken. Har satt lilla lys i adventstaken og vi tente ett lys til frokosten idag. Sønnen vår fikk sette på lyset i stjernene da vi stod opp og når det mørkner i ettermiddag skal vi sette på lyslenkene ute.

God adventstid 💜

Anonymkode: c35c2...8ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

kos deg idag da og ta en skål for oss som ikke har tid til å nyte 🙂

Jeg må bruke dagen på prosjektarbeid 

Anonymkode: c6301...7e6

Skrevet

Her pynta eg i går ettermiddag. Og det er lilla lys på plass i adventsstaken. Kjem på no at eg ikkje har bytta til lilla duk på stova, så det blir straks gjort!

Skrevet

Ha en fantastisk dag alle sammen :) Denne tråden gjorde meg glad ❤️🎄

AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Lys ute og stjerne i vinduet,  så litt hver dag, før juletreet kommer i hus kvelden før kvelden 🌟

Anonymkode: 19eb2...906

Skrevet (endret)

Jepp her er det lilla og advendt, alt ble ferdigpynta igår.  Julekalenderen er også klar til i morgen.

Naboen kjører full jul med alt i rødt,  nisser og ferdigpynta tre,  

Endret av makkapakka
AnonymBruker
Skrevet

I dag har vi hengt opp stjerne, satt frem staken med lilla lys, hengt opp kalenderen og hengt opp døra til rampenissen.

Jeg har ambisjoner om å pynte mer, men vi ble så opptatt med julegaver i helga. Lilla duker og løpere skal nok være på plass til vi skal ha førjulsgrøt om noen uker.

Anonymkode: 739ff...12c

Skrevet

Så godt å se at vi er flere som liker den tradisjonelle adventstiden. Vi satte frem adventsstaker og stjerner i vinduene i dag pluss vi hang lys og girlander rundt ytterdøra. Jeg har juleløper på spisebordet.

AnonymBruker
Skrevet

Har også pyntet til advent, med lilla lys, lilla brikke under adventstaken, en stjerne i et vindu og en elektrisk adventstake i et annet. Har lagd fine lysfat med lilla stearinlys og glassfigurer fra Hadeland Glassverk. Mannen strever med å henge opp masse lys ute i et skikkelig snøvær ☃️. God adventstid ☃️❄️💜🌟

Anonymkode: ef475...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Adventsstjerna er hengt opp og adventsstaken med lilla lys er tatt fram. Og ikke minst, barna har bakt adventskrans til vi skal drikke kakao og tenne lys.

Anonymkode: 787e9...747

Skrevet

I år har jeg første gang på flere å .laget advendskrans .Har kost med et par turer i  skogen for å finne mose,kongler og furukvister. Den ble så fin😀

.adventstjernene hang  jeg opp i går og tente i dag.

God advendt til dere alle.

Skrevet

Her og kom i dag advent staker, stjerner og lille inn. Og ute lys.

Jul kommer inn i stua 23 desember 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har radet opp julekalenderne, noe å muntre seg opp med på mandag morgen. 🎄

Anonymkode: 9fe0c...ea1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...