AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Til dere med asparges. Liker dere å lese bøker? Forstår dere sitater og filosofi? Anonymkode: 8ff2a...445
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Anonymkode: 306f4...608 Ok, hva skal jeg kjøpe til en ung dame i 20 årene med Asperger? Anonymkode: 8ff2a...445
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, hva skal jeg kjøpe til en ung dame i 20 årene med Asperger? Anonymkode: 8ff2a...445 Hva liker hun å gjøre? Anonymkode: 306f4...608 1
mamanodrama Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Har du møtt en person på spekteret har du møtt én person på spekteret. Diagnosen er ikke særlig relevant i denne sammenhengen. Helt ærlig ble jeg litt irritert over hele posten, for den vitner om fordommer og kunnskapsløshet. Vi har akkurat like mangfoldige interesser som alle andre. Som AB over her skrev: hva liker hun? Har du prøvd/vurdert å spørre? 1
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #6 Skrevet 53 minutter siden mamanodrama skrev (31 minutter siden): Har du møtt en person på spekteret har du møtt én person på spekteret. Diagnosen er ikke særlig relevant i denne sammenhengen. Helt ærlig ble jeg litt irritert over hele posten, for den vitner om fordommer og kunnskapsløshet. Vi har akkurat like mangfoldige interesser som alle andre. Som AB over her skrev: hva liker hun? Har du prøvd/vurdert å spørre? Hun er oppegående, klok og flink. Vi er kollegaer, og hun er i full jobb. Det jeg lurer på er om hun forstår sitater og den slags. For jeg er redd for å tråkke på tær og at hun føler seg ukomfortabel. Derfor jeg spør her inne. Det er det sosiale med small talk som er vanskelig, hun har ingen vansker med andre ting. Jeg har ingen fordommer, men jeg har lite kunnskap. Når jeg leser meg opp så er det ofte at de på steketermometer ikke forstår ironi og må ha ting veldig klart. Men hun er høytfungerende og da blir det annerledes? Anonymkode: 8ff2a...445
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #7 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hva liker hun å gjøre? Anonymkode: 306f4...608 Jeg vet ikke. Hun er glad i dyr. Men gaven er på ca 200 så usikker hva som kan treffe. Anonymkode: 8ff2a...445
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå