AnonymBruker Skrevet i går, 01:05 #1 Skrevet i går, 01:05 Hei! Jeg møtte en fyr på ett spill online for noen mnd siden.. denne personen er fra Amerika og jeg var så dum og sa han kunne være her i 2 uker. Dette kommer sikkert til å høres veldig overfladisk ut. Jeg likte han godt over nettet. Men klarer ikke å få meg seg til å føle noe som helst tiltrukket av han, klarte å tvinge meg selv første dagen, men nå blir jeg bare uvel av tanken og han vil gjerne ta på meg hele tiden. Dette er kun etter 3 av 14 dager. Hjelp ... kan jeg si noe? Hva skal jeg si eller gjøre? Må jeg bare holde ut? ... Anonymkode: a710b...b81
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Er vel bare å si at du ikke er tiltrukket. At dere bare er venner. Også får HAN tilpasse seg situasjonen. Da er det han som kanskje får litt noia. Så hvis han ikke klarer å bare være en platonisk venn,så bør han på hotell. Anonymkode: ad933...94e 9 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden "Klarte å tvinge meg selv første dagen", wtf? Gjør det klar at det ikke blir noe mer. Respekterer han ikke det, får han dra et annet sted, drit i hvor og hvordan. Anonymkode: b54e4...de9 7
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden For sikkerhetsskyld, si du er overveldet og at det blir for mye for tidlig/du vil ta det sakte. Anonymkode: 4bc35...f1e 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For sikkerhetsskyld, si du er overveldet og at det blir for mye for tidlig/du vil ta det sakte. Anonymkode: 4bc35...f1e TS er ikke overveldet, hun synes ikke at det blir for mye for tidlig og at hun vil ikke ta det sakte - hun vil ikke. Hva er dette for et råd? Anonymkode: b54e4...de9 7 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Vel. .. ut med han. Kafe nestegang du møter en ny. Ikke 14 dager kost og losji. Anonymkode: ee578...dad 4 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Her må du følge magefølelsen, ts. Det føles ikke riktig for deg - be han dra. IKKE strekk det ut og vær med på noe du ikke vil. Respekter deg selv. Anonymkode: 0ff72...13e
punkyB Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): t. Men klarer ikke å få meg seg til å føle noe som helst tiltrukket av han, klarte å tvinge meg selv første dagen, men nå blir jeg bare uvel av tanken og han vil gjerne ta på meg hele tiden. Anonymkode: a710b...b81 Du skal jo hvertfall ikke være intim med han uten at du vil det selv . Du må jo være ærlig å si at du ikke har de riktige følelsene for han OG da må han respektere det og holde litt avstand rent seksuelt. Dette kan han jo ikke vite/skjønne uten at du sier fra. Det er vel ikke så lett for han å bare dra siden han skulle være der i 2 uker - så dere kan jo se om det fungerer at han er der og at dere bare er venner. Hvis ikke må dere jo finne en løsning - at han finner seg et annet sted eller du gjør det . 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Du har lovet to uker. Da bør du tenke på de som har lovet hele livet og angrer deep shit. Anonymkode: 193ab...363 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Hva gjorde dere avtale om? Bare at han skulle bo hos deg? At dere skulle sjekke ut om dere skulle ha et forhold? Anonymkode: 34f74...fbe 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg møtte en fyr på ett spill online for noen mnd siden.. denne personen er fra Amerika og jeg var så dum og sa han kunne være her i 2 uker. Dette kommer sikkert til å høres veldig overfladisk ut. Jeg likte han godt over nettet. Men klarer ikke å få meg seg til å føle noe som helst tiltrukket av han, klarte å tvinge meg selv første dagen, men nå blir jeg bare uvel av tanken og han vil gjerne ta på meg hele tiden. Dette er kun etter 3 av 14 dager. Hjelp ... kan jeg si noe? Hva skal jeg si eller gjøre? Må jeg bare holde ut? ... Anonymkode: a710b...b81 Altså er det lov å si at du må ha litt mer selvrespekt enn å tvinge deg selv til noe du ikke vil? For det første så var det en god huskeregel på tiden jeg flørtet å ikke gi forventninger du ikke nødvendigvis ikke vil når du møter noen. Flørte i all mass kan man jo gjøre. Uten å si at man før et møte lover feks ligging etc. Her må du være ærlig å si, at dette gikk litt fort frem, så du er veldig usikker på følsene dine, og at dette forholdet ikke blit bedre av å ikke roe ned litt. Og begynne litt på ny. At det å møtes føltes så annerledes. Så tar du han i hånden, og sier hei, jeg heter kari, du ser ut som en hyggelig fyr jeg vil bli bedre kjent med. Skal vi ta en kaffe og kan jeg få vise deg litt av norge. Kanskje finner dere sammen, eller så gjør dere ikke det. Men ikke tving deg til ligging Anonymkode: 19d26...55d 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): TS er ikke overveldet, hun synes ikke at det blir for mye for tidlig og at hun vil ikke ta det sakte - hun vil ikke. Hva er dette for et råd? Anonymkode: b54e4...de9 Jeg syns det var et godt råd, noen menn kan bli farlige ved avvisning, har selv opplevd at slike løgner hvor egoet deres ikke blir såret har reddet meg. Anonymkode: b359f...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Makelaust hvor dumme enkelte kvinner er der ute i samfunnet Anonymkode: 0630a...950 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå