AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #1 Skrevet 56 minutter siden Kjøper dere julegaver til kollegaer? Vi er 5 kollegaer på min avd. Har kjøpt til alle 4. Kjøpte bok av Per Fugli med sitater til 2 av de. Gullkorn fra kong Harald til de 2 andre. Kjenner kollegaene mine svært godt gjennom mange år, og håper gaven treffer. Kjøpte ulike bøker, da jeg føler noe passet bedre til den ene enn den andre. ca 250 kr pr pers. Anonymkode: 92836...bfd
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #2 Skrevet 44 minutter siden Det var i overkant dyre gaver til kollegaer🙈 Anonymkode: 77ba0...2a1
krishnaaa Skrevet 34 minutter siden #3 Skrevet 34 minutter siden For noen fine gaver💙 Jeg har kjøpt til nærmeste kolleger noen år (anser dem jo i grunn som venner, men vi møtes oftest på jobb). Har ikke forventa meg noe tilbake da, og ikke tenkt på hvor dyrt det blir, men vil anslå samme prisklasse som du har gått for. Andre år har jeg skrevet personlige julebrev til dem. Tror de syns det var hyggelig å få, og JEG koste meg iallfall som ei kongle ved å skrive dem.
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #4 Skrevet 6 minutter siden krishnaaa skrev (28 minutter siden): For noen fine gaver💙 Jeg har kjøpt til nærmeste kolleger noen år (anser dem jo i grunn som venner, men vi møtes oftest på jobb). Har ikke forventa meg noe tilbake da, og ikke tenkt på hvor dyrt det blir, men vil anslå samme prisklasse som du har gått for. Andre år har jeg skrevet personlige julebrev til dem. Tror de syns det var hyggelig å få, og JEG koste meg iallfall som ei kongle ved å skrive dem. Synes det er koselig å gi noe til de en er sammen med nesten 40 timer i uka hele året rundt. Anonymkode: 92836...bfd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå