AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Som oversikten sier. Jeg er gravid i snart 3.trimester. Jeg har vært til legen å sjekket for bv. Legen lukta og sa det ikke var det. Men da hadde jeg nettopp dusja. Og lukten kommer etter det har gått sånn 8-12 timer. det lukter tåfis eller noe. Hva skal jeg gjøre hvis jeg er invitert bort og ikke kommer meg hjem i løpet av 8 timer? Og overnattingsturer i telt og lignende blir jo helt uaktuelt nå. Anonymkode: 523b7...f5b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Er nok sikkert hormonelt. Mye endringer som skjer nå som du er gravid. Skift truse ofte og bruk bomulls truser. Unngå tettsittende bukser Anonymkode: bca2c...251 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Sikker på at du ikke bare blir svett? Anonymkode: 16845...d4e
TinaChristina Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Luktesansen kan også ha endret seg pga graviditeten.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Som oversikten sier. Jeg er gravid i snart 3.trimester. Jeg har vært til legen å sjekket for bv. Legen lukta og sa det ikke var det. Men da hadde jeg nettopp dusja. Og lukten kommer etter det har gått sånn 8-12 timer. det lukter tåfis eller noe. Hva skal jeg gjøre hvis jeg er invitert bort og ikke kommer meg hjem i løpet av 8 timer? Og overnattingsturer i telt og lignende blir jo helt uaktuelt nå. Anonymkode: 523b7...f5b Du sover mye i telt på vinteren? Anonymkode: 1242a...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Som oversikten sier. Jeg er gravid i snart 3.trimester. Jeg har vært til legen å sjekket for bv. Legen lukta og sa det ikke var det. Men da hadde jeg nettopp dusja. Og lukten kommer etter det har gått sånn 8-12 timer. det lukter tåfis eller noe. Hva skal jeg gjøre hvis jeg er invitert bort og ikke kommer meg hjem i løpet av 8 timer? Og overnattingsturer i telt og lignende blir jo helt uaktuelt nå. Anonymkode: 523b7...f5b Legen lukta?! Tok hen ikke prøver? Høres ut som en slapp lege. Jeg synes det høres ut som bakteriell vaginose el sopp og det må behandles for å gå bort. Det er ikke normalt at det skal lukte ekkelt av underlivet ditt fordi du er gravid Anonymkode: 93318...8a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå