AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:00 #42 Skrevet søndag kl. 12:00 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jeg bruker Grønn dobbeldusch 😀 En Ekte Mann😎 Anonymkode: 09fd7...399 1
Maskinfører Skrevet søndag kl. 12:03 #43 Skrevet søndag kl. 12:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En Ekte Mann😎 Anonymkode: 09fd7...399 Ja ekte mannfolk brukt siden barndommen i dag er jeg 36 år 😎
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:03 #44 Skrevet søndag kl. 12:03 Bruker selvfølgelig såpe. Vanlig dusjsåpe på kroppen og intimsåpe i nedre del. Min mann er ekstremt hygienisk. Veldig nøye med vask. Og også ekstremt nøye med håndvask. Henter han ved vasker han hender, etter butikk vaskes det hender. Har han kjørt bil vaskes det hender. Selv om han bare har vært hjemme, vaskes hender før mat og matlaging. Og selvfølgelig etter toalettbesøk. Noe jeg er veldig glad for:-) har vi hatt gjester der kanskje ikke alle er like nøye, vasker han over do, klorer dørhåndtak og vasken. Anonymkode: 46318...20a 1
Ullvott Skrevet søndag kl. 12:06 #45 Skrevet søndag kl. 12:06 Ja, han bruker såpe. Hva slags såpe spiller ingen rolle, bare han vasker seg ren. Selv om vannet er det man vasker seg med, er såpa det middelet som lager en forbindelse mellom vannet og skitten. 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:08 #46 Skrevet søndag kl. 12:08 Trodde det var en selvfølge... Tydeligvis ikke 🤢 Anonymkode: b9da2...e9c 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:09 #47 Skrevet søndag kl. 12:09 Ja, han bruker dusjsåpe, men bruker også gjerne håndsåpe i stedet. Er det egentlig noen forskjell på håndsåpe og dusjsåpe?? (Jeg bare irriterer meg over at det plutselig ikke er såpe ved vasken...) Han har ikke hår på hodet, så har ikke bruk for shampo. Men han er så hårete på kroppen at han kanskje egentlig burde bruke shampo i stedet for dusjsåpe😁 Anonymkode: b7cf4...17f
Perfume Skrevet søndag kl. 12:11 #48 Skrevet søndag kl. 12:11 Ja han bruker såpe.. Og shampoo.. Han vasker godt under armer og skritt ( intimsåpe der) og vasker føttene og ansiktet spesifikk.. Resten blir vel skyllet.. Når vi dusjer sammen så vasker jeg ryggen og bena osv 😂🤭 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:45 #49 Skrevet søndag kl. 12:45 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Æsj bruker han ikke såpe... Anonymkode: 261a4...380
Virrevirrevapp Skrevet søndag kl. 12:49 #50 Skrevet søndag kl. 12:49 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, en trenger det ikke. Anonymkode: 09fd7...399 De som ikke bruker såpe, lukter. Dessverre. 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:50 #51 Skrevet søndag kl. 12:50 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Hva sa du?????? Hvordan kan du være i nærheten av et slikt svin?? Den eneste måten han lærer på er nok hvis du går og alle andre avviser ham fordi han lukter vondt 🤮🤮🤮 Selvfølgelig bruker alle mennesker såpe. Det gjør de på steder i Afrika der de må gå i timesvis for å finne rent vann, så det gjør selvfølgelig vi som har tilgang via springen. Herregud for et svin! Du burde oute ham på sosiale medier Anonymkode: 91e3a...43a 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:51 #52 Skrevet søndag kl. 12:51 Sønnen bruker såpe ja. Lukter svette under armene med bare vann. Har ingen mann utover det Anonymkode: adf4c...419 2
Natttåke Skrevet søndag kl. 12:53 #53 Skrevet søndag kl. 12:53 Jeg trodde alle brukte såpe. I alle fall i vår familie 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:53 #54 Skrevet søndag kl. 12:53 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Jeg er dessverre sikker på at han ikke er den eneste, Ts 😞 Anonymkode: 0d19b...f04
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:55 #55 Skrevet søndag kl. 12:55 Selvsagt. Anonymkode: 871ee...827 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:56 #56 Skrevet søndag kl. 12:56 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen av oss bruker dusjsåpe. Har tro på at bakteriene på huden også har et formål. Så vi bruker bare vann. Håret har utvilsomt også blitt mye finere, og ikke minst er huden mye finere, og vi er friskere🙂 Anonymkode: cf966...d6e Og dere lukter , men kjenner det ikke selv Anonymkode: 261a4...380 3 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:56 #57 Skrevet søndag kl. 12:56 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva sa du?????? Hvordan kan du være i nærheten av et slikt svin?? Den eneste måten han lærer på er nok hvis du går og alle andre avviser ham fordi han lukter vondt 🤮🤮🤮 Selvfølgelig bruker alle mennesker såpe. Det gjør de på steder i Afrika der de må gå i timesvis for å finne rent vann, så det gjør selvfølgelig vi som har tilgang via springen. Herregud for et svin! Du burde oute ham på sosiale medier Anonymkode: 91e3a...43a Snskk om å ta av. Anonymkode: 09fd7...399
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:58 #58 Skrevet søndag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snskk om å ta av. Anonymkode: 09fd7...399 Snskk om å ikke ta ironi Anonymkode: 5cc6b...b89 1
Jdz Skrevet søndag kl. 13:00 #59 Skrevet søndag kl. 13:00 Hva bruker han i stedet for dusjsåpe da? Vasker han seg med bare vann?
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:04 #60 Skrevet søndag kl. 13:04 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Eh ja han bruker typisk sånn veldig mannete 3 i 1 såpe. Anonymkode: 62fb3...48a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå