AnonymBruker Skrevet i går, 08:30 #21 Skrevet i går, 08:30 Selvsagt bruker han såpe. Han hadde jo stinket uten. Han bruker dusjsåpe, sjampo og underlivssåpe. Og deodorant selvsagt. Jeg har parfymeallergi, så han bruker ikke produkter med sterk «mannelukt». Anonymkode: 39e61...f80 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #22 Skrevet i går, 08:32 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det har faktisk en del å si. Han gjorde det i starten, men nå bryr han seg ikke. Men- at jeg skal tenne på han forventer han… Anonymkode: a68d2...26b Samboer som ikke bruker såpe har vært oppsigelsesgrunn. Fett fra avføring og alt mulig løser seg ikke opp med bare vann. Anonymkode: c97ad...3a2 2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:35 #23 Skrevet i går, 08:35 Selvsagt bruker han dusjsåpe! Han er da oppegående nok til å forstå at hudfett ikke løser seg opp i vann, det burde alle over 10 år være. Standard er sjampo, dusjsåpe og intimsåpe. Anonymkode: 5a433...b1a 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:40 #24 Skrevet i går, 08:40 Virrevirrevapp skrev (8 timer siden): Ja, selvfølgelig. Kroppen trenger såpe. Nei, en trenger det ikke. Anonymkode: 09fd7...399
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #25 Skrevet i går, 08:41 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samboer som ikke bruker såpe har vært oppsigelsesgrunn. Fett fra avføring og alt mulig løser seg ikke opp med bare vann. Anonymkode: c97ad...3a2 Er avføringen din veldig fettete? Anonymkode: 09fd7...399
AnonymBruker Skrevet i går, 08:42 #26 Skrevet i går, 08:42 Lukter han vondt og framstår skitten? Er dette et faktisk hygieneproblem eller "du vil at han skal gjøre det du mener er riktig:-problem? -Vi trenger såpe en gang i måneden. Anonymkode: d59c9...f2e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #27 Skrevet i går, 08:47 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Lukter han? Anonymkode: c5ee4...453
AnonymBruker Skrevet i går, 08:50 #28 Skrevet i går, 08:50 Ja, selvsagt bruker han såpe. Anonymkode: 89b83...220 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:53 #29 Skrevet i går, 08:53 Ja hn bruker dusjsåpe. Han har ikke noe hår å snakke om så trenger ikke shampo eller balsam, og barberer seg med maskin jevnlig. Han steller seg bra ig hadde syns det var svært rart om ikke. Voksne folk må jo stelle seg. Anonymkode: e95bd...3a0 1 1
Runnah Skrevet i går, 08:55 #30 Skrevet i går, 08:55 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er laget med ulikt formål, og ulik PH verdi - shampoo har sterkere rensemidler. Shampoo inneholder også stoffer som silikoner som skal sitte igjen på håret. Søkte opp dette da jeg bor på hotell noen dager. Og såpedispenseren i dusjen er tom. Vasket meg med shampoo to dager, men opplever at huden er en kombinasjon av tørr, og litt ekkel. Særlig for underlivet er det ikke bra. Så da ba jeg raskt housekeeping om å fylle på. Anonymkode: e713d...278 Bør kjøpe uten. Jeg brukte Moroccan Oil inntil jeg fikk vite om den israelske koblingen. 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 23 timer siden #31 Skrevet 23 timer siden Mannen min bruker vanlig kroppssåpe, også dusje olje når han har tørr hud. Jeg står for såpe innkjøpet til han 1
AprilLudgate Skrevet 23 timer siden #32 Skrevet 23 timer siden Ja? Hvordan ellers skal det bli rent de plassene vann ikke er nok? AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann, og jeg bruker ikke dusjsåpe eller sjampo. Jeg bruker håndsåpe på hele kroppen inkludert håret. Parfymefri flytende Lano håndsåpe som jeg kjøper billig i store kanner. Såpens hovedoppgave er jo å løse opp fett og smuss, og det gjør billig håndsåpe like bra som en hvilken som helst kostbar spesialsåpe. Anonymkode: 1edc3...cc2 Håndsåpe og dusjsåpe er same same. Eneste er at noen vil få tørt hår om en bruker vanlig såpe. Bruker samme sjøl, eller Neutral/Anglamark fordi parfymefri. Fyren i HI bruker ingenting. 3 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #33 Skrevet 23 timer siden Ja, dusjsåpe, sjampo, balsam og alt mann kan trenge til personlig pleie. Anonymkode: 51493...014 1 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #34 Skrevet 23 timer siden Ingen av oss bruker dusjsåpe, men vi bruker shampo på hele kroppen ved behov. Vi dusjer heller ikke hver dag. Anonymkode: a6d92...73e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #35 Skrevet 23 timer siden Mannen bruker Dusjsåpe, shampoo og skjegg shampoo. Han er voksen så det skulle bare mangle. Anonymkode: 34b65...47e 1 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Skrevet 23 timer siden Min mann er glad i Rituals sine produkter, og bruker mange dusjsåper og dusjskum fra dem. Har bruker sjampo og balsam også. Anonymkode: b4ad2...42c 1
Gaia Skrevet 23 timer siden #37 Skrevet 23 timer siden Et menneske som ikke en gang bruker såpe eller dusjolje under armene og i skrittet/ rumpa, hadde jeg ikke hælt å ligge i samme seng som. Sjampo vet jeg flere har kuttet ut med stort helle, i og med at håret er selvrensende. Bruker man hårprodukter må man nesten bruke sjampo innimellom. 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #38 Skrevet 23 timer siden Ingen av oss bruker dusjsåpe. Har tro på at bakteriene på huden også har et formål. Så vi bruker bare vann. Håret har utvilsomt også blitt mye finere, og ikke minst er huden mye finere, og vi er friskere🙂 Anonymkode: cf966...d6e 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #39 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen av oss bruker dusjsåpe, men vi bruker shampo på hele kroppen ved behov. Vi dusjer heller ikke hver dag. Anonymkode: a6d92...73e Shampo på hele kroppen, den var ny. Hva er det som gjør til at dette foretrekkes fremfor dusjsåpe? Anonymkode: 09fd7...399 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #40 Skrevet 21 timer siden Selvfølgelig! Shampoo og vasker kroppen med såpe. Tørker og skyller seg nedentil etter do så penis alltid er ren og delikat. Anonymkode: fd9bb...d7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå