AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:27 #101 Skrevet søndag kl. 11:27 Huldra-78 skrev (2 minutter siden): Jeg peker bare på at det kan ta lang tid å ferdigstille malerier, for å vise hvorfor jeg finner hele hovedinnlegget som en liten trigger. Nå har folk fått lov til å snakke litt mer negativt om de som er ufør. Her fikk de også mulighet til å dra inn både skattesvindel OG trygdesvindel. Blir veldig feil av deg å dra inn noen helt annet som grunnlag for ekstra inntekt. Det å sammenligne med noe digitalt, med å male bilder. Det blir litt eple og pærer... Er rimelig søkt å beskylde noen for å "dra inn" andre ting enn bildemaling når du selv spør direkte om dette. Anonymkode: a3919...c98 1
Huldra-78 Skrevet søndag kl. 11:32 #102 Skrevet søndag kl. 11:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er rimelig søkt å beskylde noen for å "dra inn" andre ting enn bildemaling når du selv spør direkte om dette. Anonymkode: a3919...c98 Du kan ikke sammenligne å tjene pengeer på noe digitalt, mot det å faktisk male et bilde. Klart man kan produsere mer når det gjøres digitial, om det er bilder eller apper. Jeg prøvde bare å vise at HI ikke går helt opp... Det var kun det jeg ville peke på. Og så kan du jo se litt på hvordan tråden har utviklet seg, slik den alltid gjør, når man starter med en historie om en som er ufør, og som tjener penger utenom trygden. Denne gangen var det både trygd og skatt som kunne diskuteres.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:34 #103 Skrevet søndag kl. 11:34 Huldra-78 skrev (7 minutter siden): Jeg peker bare på at det kan ta lang tid å ferdigstille malerier, for å vise hvorfor jeg finner hele hovedinnlegget som en liten trigger. Nå har folk fått lov til å snakke litt mer negativt om de som er ufør. Her fikk de også mulighet til å dra inn både skattesvindel OG trygdesvindel. Blir veldig feil av deg å dra inn noen helt annet som grunnlag for ekstra inntekt. Det å sammenligne med noe digitalt, med å male bilder. Det blir litt eple og pærer... Nei, jeg sammenligner ikke meg med venninnen til ts. Jeg sier bare at potensielt kan dette være en liten jobb: få malerier som tok kort tid- som ga høy fortjeneste - eller en stor jobb: mange malerier som tok mange timer - som kanskje også ga liten fortjeneste. Hvem vet. Anonymkode: ec0dc...510
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:36 #104 Skrevet søndag kl. 11:36 Huldra-78 skrev (2 minutter siden): Du kan ikke sammenligne å tjene pengeer på noe digitalt, mot det å faktisk male et bilde. Klart man kan produsere mer når det gjøres digitial, om det er bilder eller apper. Jeg prøvde bare å vise at HI ikke går helt opp... Det var kun det jeg ville peke på. Og så kan du jo se litt på hvordan tråden har utviklet seg, slik den alltid gjør, når man starter med en historie om en som er ufør, og som tjener penger utenom trygden. Denne gangen var det både trygd og skatt som kunne diskuteres. Mtp dagens nyhet om at fribeløpet økes såpass, var det å forvente en del virak rundt dette i dag. Digital kunst er blitt rimelig svært, anbefaler deg å lese deg opp på dette. Anonymkode: a3919...c98
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:38 #105 Skrevet søndag kl. 11:38 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mtp dagens nyhet om at fribeløpet økes såpass, var det å forvente en del virak rundt dette i dag. Digital kunst er blitt rimelig svært, anbefaler deg å lese deg opp på dette. Anonymkode: a3919...c98 Jeg selger ikke digital kunst, men får ulike oppdrag for en bedrift, feks å designe noe grafisk. Anonymkode: ec0dc...510
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:40 #106 Skrevet søndag kl. 11:40 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg selger ikke digital kunst, men får ulike oppdrag for en bedrift, feks å designe noe grafisk. Anonymkode: ec0dc...510 Jeg har ikke påstått du selger digital kunst, jeg gir en annen bruker et sammenligningsgrunnlag. Anonymkode: a3919...c98
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:48 #107 Skrevet søndag kl. 11:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke påstått du selger digital kunst, jeg gir en annen bruker et sammenligningsgrunnlag. Anonymkode: a3919...c98 👍❤️ Dgital kunst kan også være enten tidkrevende eller rask. Gi god fortjeneste eller dårlig. Man kan selge en original eller mange kopier. Så skjønte ikke helt hvorfor digitalt ble avfeid som ikke sammenlignbart av Huldra-78. At noen maler og selger bilder, fysiske eller digitalt, sier ikke noe innsats og fortjeneste per bilde. Anonymkode: ec0dc...510
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:52 #108 Skrevet søndag kl. 11:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 👍❤️ Dgital kunst kan også være enten tidkrevende eller rask. Gi god fortjeneste eller dårlig. Man kan selge en original eller mange kopier. Så skjønte ikke helt hvorfor digitalt ble avfeid som ikke sammenlignbart av Huldra-78. At noen maler og selger bilder, fysiske eller digitalt, sier ikke noe innsats og fortjeneste per bilde. Anonymkode: ec0dc...510 Helt enig med deg. Anonymkode: a3919...c98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå