AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:50 #1 Skrevet lørdag kl. 21:50 Eller er det også en liggeapp? Anonymkode: 6a3f5...739
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:23 #3 Skrevet søndag kl. 14:23 Ingen som vet? Anonymkode: 6a3f5...739
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:24 #4 Skrevet søndag kl. 14:24 Soørs hvem du treffer... er personavhengig Anonymkode: a942f...213
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:25 #5 Skrevet søndag kl. 14:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Soørs hvem du treffer... er personavhengig Anonymkode: a942f...213 Ja, lurer bare på om mennene der er mer seriøse enn på Tinder? Anonymkode: 6a3f5...739
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:29 #6 Skrevet søndag kl. 14:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, lurer bare på om mennene der er mer seriøse enn på Tinder? Anonymkode: 6a3f5...739 Det lange svaret er komplisert Men det korte svaret er Nei. Ingen datingtjenester er mer seriøs en andre. De fleste jeg kjenner som bruker tinder er også på hinge, bumble, happn og andre. Betalte tjenester er ikke noe bedre heller. Ingen datingtjenste tjener penger på at du finner deg noen kjapt. Dem tjener penger på å holde deg singel. Anonymkode: 88351...b52 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:18 #7 Skrevet søndag kl. 15:18 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det lange svaret er komplisert Men det korte svaret er Nei. Ingen datingtjenester er mer seriøs en andre. De fleste jeg kjenner som bruker tinder er også på hinge, bumble, happn og andre. Betalte tjenester er ikke noe bedre heller. Ingen datingtjenste tjener penger på at du finner deg noen kjapt. Dem tjener penger på å holde deg singel. Anonymkode: 88351...b52 Takk for ærlig svar! Ts Anonymkode: 6a3f5...739
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:25 #8 Skrevet søndag kl. 16:25 De samme folka finner du på begge appene. Så kan du ut ifra det dra en konklusjon. Ser du på Tinder som en ligge app, da er det vel det. Jeg ser ikke på Tinder som en ligge app - så for meg fungerer den ikke slik Anonymkode: 526ed...814
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:48 #9 Skrevet søndag kl. 20:48 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De samme folka finner du på begge appene. Så kan du ut ifra det dra en konklusjon. Ser du på Tinder som en ligge app, da er det vel det. Jeg ser ikke på Tinder som en ligge app - så for meg fungerer den ikke slik Anonymkode: 526ed...814 Er det flere apper man finner de samme folkene på også? Anonymkode: 6a3f5...739
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå