AnonymBruker Skrevet 1 time siden #61 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er mann. Har flere gangen blitt dumpet pga. jeg bare er 20% over snittet, det er ikke nok for norske kvinner. Anonymkode: 84112...136 Nåvel, det er neppe størrelsen på kuken din som avgjør. Det er mer det du har mellom ørene, er du ikke kompatibel der er det ikke verdt å fortsette. Og det lyser jo gjennom i det du selv sier. Anonymkode: 1caa7...acf
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #62 Skrevet 1 time siden Sex er kjempeviktig, men velger å snakke om det første. Se hva min partner tenker om sex, kanskje deler litt av sine preferanser. Jeg dater ikke over lang tid uten å ha sex, da mister jeg lysten om det går for lenge. Må være en mann som liker å utforske, sexlysten min er 4-5 ganger i uken kanskje. I perioder mer. Du kan si hva du vil, men størrelse på penis har betydning. Sånn er livet. Anonymkode: 5c401...52e 1
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden #63 Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): For meg var det en forutsetning å kunne gi oralsex. Det snakket vi om. Det var ikke en forutsetning å få oralsex. Det snakker vi ikke om. Men jeg tok det vel som en selvfølge at hun ville ta på min kropp, leke med min penis og håndrunke meg. Jeg har ikke opplevd før eller hørt om at noen damer ikke kan det. Man klarer ikke tenke på alt mulig på forhånd for å snakke om det. Så ligger man der og oppdager at noe som er en selvfølge for den ene ikke er det for den andre. Eller at begge sier at de vil ha kos men det er veldig forskjellig hvor lenge man tenker at kosen skal vare. Man har kanskje ikke snakket om antall minutter på forhånd fordi man ikke har målt det. Eller manglende vilje/evne/romslighet til å tilpasse seg når noe betyr mye for den ene og man har en forestilling om det koster veldig lite for den andre. Jeg er ikke i stand til å for eksempel forstå at en kvinne aldri kan tenke seg å håndrunke en mann hun påstår hun vil leve sammen med resten av livet. Å bli klar over og forstå den andres barrierer er vanskelig når du ikke har et snev av de selv. Anonymkode: 9c5db...5b0 Jeg vet av flere kvinner med muskelproblemer som ikke runker penis som seksuell omgang. Det er helt reelt at ikke alle kan gjøre det. Anonymkode: 984ea...903
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå