AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #141 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nettopp det du må orke og det du må stå i for å komme deg videre. Det gjør vondt, men å stikke hodet sanden gjør bare at du havner tilbake i samme loop. Du klarer akkurat det du vil, bestem deg for å sette deg og familien først! Anonymkode: 9df81...ac3 Ikke vondt. Men svært UBEHAGELIG Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #142 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjorde akkurat dette i vår.. men han tok kontakt gang på gang.. og så fikk vi kontakt igjen Jeg er dum. Men kan jeg please bare blokkere han over alt etterpå? Orker ikke noen tilbakemelding fra han, etter at jeg har skrevet det. Han kommer bare med tusen unnskyldninger Anonymkode: 77ab8...f53 Dette er avgjørelser du må ta selv, og stå i. Hvis det er best for deg å blokkere, så gjør du det. Det viktigste er at du stopper denne elendige, nedadgående spiralen. Det er det kun du som kan gjøre, og det er også ditt ansvar for dette er ikke sunt for deg, det er heller ikke sunt for barna dine. Du sier at du gikk på DPS i to år. De tingene du lærte der må du ta i bruk nå. Anonymkode: 79934...f86 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #143 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er avgjørelser du må ta selv, og stå i. Hvis det er best for deg å blokkere, så gjør du det. Det viktigste er at du stopper denne elendige, nedadgående spiralen. Det er det kun du som kan gjøre, og det er også ditt ansvar for dette er ikke sunt for deg, det er heller ikke sunt for barna dine. Du sier at du gikk på DPS i to år. De tingene du lærte der må du ta i bruk nå. Anonymkode: 79934...f86 Tusen takk for støtten ❤️ Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #144 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tusen takk for støtten ❤️ Anonymkode: 77ab8...f53 Har du blokkert han nå? Anonymkode: d51c4...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #145 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du blokkert han nå? Anonymkode: d51c4...ba3 Nei. Venter litt Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #146 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei. Venter litt Anonymkode: 77ab8...f53 Hva venter du på? Anonymkode: d51c4...ba3 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #147 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hva venter du på? Anonymkode: d51c4...ba3 Må høre fra han først. Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #148 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må høre fra han først. Anonymkode: 77ab8...f53 Jeg hører ikke fra han. Så nå er jeg kvitt han uansett 😅 Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #149 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må høre fra han først. Anonymkode: 77ab8...f53 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hører ikke fra han. Så nå er jeg kvitt han uansett 😅 Anonymkode: 77ab8...f53 Med 5 minutters mellomrom.. du må bestemme deg for at du ikke skal vente på noe svar, fordi det han evt vil si kommer ikke til å endre noe. Hvis ikke har du ikke tatt et valg, men gjør det i håp om en reaksjon. Anonymkode: 80e4f...ebb 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #150 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hører ikke fra han. Så nå er jeg kvitt han uansett 😅 Anonymkode: 77ab8...f53 Og du blir sittende i ventemodus - hvor du HÅPER. Med andre ord, nøyaktig samme som før, bare hakket mer sørgelig... For nå vet du egentlig bedre. Anonymkode: d51c4...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #151 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må høre fra han først. Anonymkode: 77ab8...f53 Dette er kjernen i problemet. Jeg kjenner at jeg blir oppgitt, altså. Anonymkode: 79934...f86
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå