AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 01:09 #121 Skrevet tirsdag kl. 01:09 Natu skrev (1 time siden): Å ikke svare er også et svar... Sorry ... Men ja han er ferdig med deg. Bare pga jeg ikke kjørte han... Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 02:03 #122 Skrevet tirsdag kl. 02:03 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man kan fint skrive med flere samtidig. Han hadde ikke gjort det slutt med deg dersom han ønsker å ha deg på stand-by siden du tar takke med brødsmuler, så han kan krype tilbake for sex når som helst. Og du? At du får tak i penere menn og kan ligge meg 3-4 forskjellige på en uke er ikke den valideringen og bekreftelsen du søker. Det sier ingenting om din verdi, annet enn din egen mangel på det. Du må gå innover i deg selv. Hva liker du med deg selv? Hvordan kan du like deg selv bedre? Helt uten ytre omstendigheter! Hvem du er som person? Dine verdier! Anonymkode: d51c4...ba3 Han har gjort det slutt før... så jeg tror det ja. Får prøve å finne verdi inni meg selv ja. Ikke lett. Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 04:56 #123 Skrevet tirsdag kl. 04:56 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg leser. Jeg skrev med han til 23:40. Han var hjemme kl.24. Og jaaaaa selvsagt er det vondt! Jeg er 46 og har ALDRI opplevd gjensidig kjærlighet!! Anonymkode: 77ab8...f53 Hvis du snakket med han til han var hjemme, hvorfor be du paranoid da? var det ikke gjensidig kjærlighet med avdøde barnefar? AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har vært mor i over 20 år. Er ikke lett å tenke sånn. Desverre. Jeg har dessverre ikke venniner. Har 1, men hun har aldri tid. Anonymkode: 77ab8...f53 Mor i over 20 år? Har du barn som er 20+ og barn på 5-6 år? Hvorfor stiller ikke han/hun på 20+ opp å hjelper deg med barnepass?  Hvis du er avsluttet på DPS nå etter to år, så tror ikke jeg du har vært ærlig med dem. Tydelig har du fortsatt behov for behandling og støtte. Du må gi tilbakemelding til fastlege om dette Anonymkode: 80e4f...ebb 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:32 #124 Skrevet tirsdag kl. 05:32 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis du snakket med han til han var hjemme, hvorfor be du paranoid da? var det ikke gjensidig kjærlighet med avdøde barnefar? Mor i over 20 år? Har du barn som er 20+ og barn på 5-6 år? Hvorfor stiller ikke han/hun på 20+ opp å hjelper deg med barnepass?  Hvis du er avsluttet på DPS nå etter to år, så tror ikke jeg du har vært ærlig med dem. Tydelig har du fortsatt behov for behandling og støtte. Du må gi tilbakemelding til fastlege om dette Anonymkode: 80e4f...ebb Fordi jeg fikk vite neste dag når han var hjemme. Han fortalte meg det etter at jeg opprettet tråden. Jo,var dønn ærlig med dps. Sa absolutt alt. Selv om det var pinlig. Jeg sa og at jeg ikke var klar for å slutte. Anonymkode: 77ab8...f53 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:51 #125 Skrevet tirsdag kl. 07:51 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi jeg fikk vite neste dag når han var hjemme. Han fortalte meg det etter at jeg opprettet tråden. Jo,var dønn ærlig med dps. Sa absolutt alt. Selv om det var pinlig. Jeg sa og at jeg ikke var klar for å slutte. Anonymkode: 77ab8...f53 … men da skrev du jo ikke med han hele kvelden til han var hjemme. Hva han sier og hva han gjør er jo nødvendigvis ikke likt. Om han derimot ringte/snappet når han var kommet hjem, så vet du at han var hjemme. At han SIER han dro hjem 00.00, men sist kontakt du hadde var 23.40 før det ble blodig stille, så vet du ikke. Hvorfor lager du unnskyldninger for han? Du svarte jo som om du visste med sikkerhet, for å argumentere mot at han ikke kunne lyve for deg. Alle her er enig om at denne mannen virker shady og ikke interessert i et langvarig forhold. Han har også avsluttet med deg før, men du sier før dette, at han gjør alt for å være med deg? Hvorfor? Anonymkode: 80e4f...ebb 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:00 #126 Skrevet tirsdag kl. 08:00 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): … men da skrev du jo ikke med han hele kvelden til han var hjemme. Hva han sier og hva han gjør er jo nødvendigvis ikke likt. Om han derimot ringte/snappet når han var kommet hjem, så vet du at han var hjemme. At han SIER han dro hjem 00.00, men sist kontakt du hadde var 23.40 før det ble blodig stille, så vet du ikke. Hvorfor lager du unnskyldninger for han? Du svarte jo som om du visste med sikkerhet, for å argumentere mot at han ikke kunne lyve for deg. Alle her er enig om at denne mannen virker shady og ikke interessert i et langvarig forhold. Han har også avsluttet med deg før, men du sier før dette, at han gjør alt for å være med deg? Hvorfor? Anonymkode: 80e4f...ebb Huff. Nei, jeg skjønner at jeg bare er dum ! Tror og håper! Er bare så lei meg! Han har ikke sendt en eneste snap siden lørdag. Men har svart på mine snap. Bare kaldt. Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:27 #127 Skrevet tirsdag kl. 08:27 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Huff. Nei, jeg skjønner at jeg bare er dum ! Tror og håper! Er bare så lei meg! Han har ikke sendt en eneste snap siden lørdag. Men har svart på mine snap. Bare kaldt. Anonymkode: 77ab8...f53 Du kan ikke bygge noe på tro og håp, når det er tydelige tegn på at dette ikke er bra for deg. Veldig dumt å pynte på sannheten når du søker råd Anonymkode: 80e4f...ebb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:30 #128 Skrevet tirsdag kl. 08:30 AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 4.36): Kan være at jeg er opprørt og usikker på denne mannen.. men desperat er jeg ikke. Sønnen min faller på kjøret av at jeg dater ? Alvorlig talt! Anonymkode: 77ab8...f53 Ikke at du dater men at du oppfører deg hysterisk og paranoid. Ikke så veldig stabilt å vokse opp med en slik mor. Det forstår du? Anonymkode: e1534...dd5 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:47 #129 Skrevet tirsdag kl. 08:47 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke at du dater men at du oppfører deg hysterisk og paranoid. Ikke så veldig stabilt å vokse opp med en slik mor. Det forstår du? Anonymkode: e1534...dd5 Jeg har det på innsiden. Men da er det jo bare enda et tegn. På at jeg må kvitte meg med han. Alt er uansett på hans premisser og når det passer for han. Ivertfal 90%. Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:48 #130 Skrevet tirsdag kl. 08:48 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du kan ikke bygge noe på tro og håp, når det er tydelige tegn på at dette ikke er bra for deg. Veldig dumt å pynte på sannheten når du søker råd Anonymkode: 80e4f...ebb Er vondt å innse og få det bekreftet på nettet. Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:02 #131 Skrevet tirsdag kl. 09:02 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Huff. Nei, jeg skjønner at jeg bare er dum ! Tror og håper! Er bare så lei meg! Han har ikke sendt en eneste snap siden lørdag. Men har svart på mine snap. Bare kaldt. Anonymkode: 77ab8...f53 Du forsøker å holde fast i et luftslott. Den versjonen av denne mannen du håper på, vil du ikke få, han viser på mange måter at han ikke er seriøst interessert, men han synes nok tilgangen til sex er helt super. Han vil ikke vedkjennes deg og han vil ikke være kjærester. Du vil aldri finne gjensidig og trygg kjærlighet før du lærer deg å ta trygge valg for deg selv! Anonymkode: d51c4...ba3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:22 #132 Skrevet tirsdag kl. 09:22 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du forsøker å holde fast i et luftslott. Den versjonen av denne mannen du håper på, vil du ikke få, han viser på mange måter at han ikke er seriøst interessert, men han synes nok tilgangen til sex er helt super. Han vil ikke vedkjennes deg og han vil ikke være kjærester. Du vil aldri finne gjensidig og trygg kjærlighet før du lærer deg å ta trygge valg for deg selv! Anonymkode: d51c4...ba3 💔😠jeg skjønner dette. Angrer bittert på at jeg tok han inn igjen i livet mitt. Nå må jeg nok en gang gå igjennom smerten. Føler ikke at det er slemt å bare blokkere han igjen... ? Selv om han sa at det må jeg aldri gjøre igjen Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:43 #133 Skrevet tirsdag kl. 09:43 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 💔😠jeg skjønner dette. Angrer bittert på at jeg tok han inn igjen i livet mitt. Nå må jeg nok en gang gå igjennom smerten. Føler ikke at det er slemt å bare blokkere han igjen... ? Selv om han sa at det må jeg aldri gjøre igjen Anonymkode: 77ab8...f53 Voksne mennesker ghoster/blokkerer ikke.. Barn/tenåringer og mentalt svake voksne mennesker derimot..  Anonymkode: e1534...dd5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:44 #134 Skrevet tirsdag kl. 09:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Voksne mennesker ghoster/blokkerer ikke.. Barn/tenåringer og mentalt svake voksne mennesker derimot..  Anonymkode: e1534...dd5 Hva skal jeg gjøre da? Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:47 #135 Skrevet tirsdag kl. 09:47 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 💔😠jeg skjønner dette. Angrer bittert på at jeg tok han inn igjen i livet mitt. Nå må jeg nok en gang gå igjennom smerten. Føler ikke at det er slemt å bare blokkere han igjen... ? Selv om han sa at det må jeg aldri gjøre igjen Anonymkode: 77ab8...f53 Sett deg selv først her, men jeg tror du vil gagnes mer av å sende en KORT og kald beskjed om at du ikke er interessert lenger, og at han vet hvorfor. Og gjerne med "vennligst ikke kontakt meg igjen". Det vil gjøre vondt, men det er ikke farlig for deg - du må øve på å sitte i den type ubehag og brttygge deg selv at DU ER TRYGG, selv om det føles vondt. Du vil føle deg mye mer stolt av deg selv etter å ha gjort dette, i stedet for flauheten du føler på. Anonymkode: d51c4...ba3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:53 #136 Skrevet tirsdag kl. 09:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vondt å innse og få det bekreftet på nettet. Anonymkode: 77ab8...f53 Hvor mange ganger har du fått det bekreftet? Eller snarere: Hvor mange ganger må du få det bekreftet før du tror på det? Så lenge du lager egne kanskje-tanker som passer ditt narrativ kan vi si at han er en gal øksemorder, du kommer til å fortsette. Det er bare du som kan overbevise deg ved å akseptere virkeligheten selv om den svir. Anonymkode: 9df81...ac3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:54 #137 Skrevet tirsdag kl. 09:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sett deg selv først her, men jeg tror du vil gagnes mer av å sende en KORT og kald beskjed om at du ikke er interessert lenger, og at han vet hvorfor. Og gjerne med "vennligst ikke kontakt meg igjen". Det vil gjøre vondt, men det er ikke farlig for deg - du må øve på å sitte i den type ubehag og brttygge deg selv at DU ER TRYGG, selv om det føles vondt. Du vil føle deg mye mer stolt av deg selv etter å ha gjort dette, i stedet for flauheten du føler på. Anonymkode: d51c4...ba3 Jeg gjorde akkurat dette i vår.. men han tok kontakt gang på gang.. og så fikk vi kontakt igjen Jeg er dum. Men kan jeg please bare blokkere han over alt etterpå? Orker ikke noen tilbakemelding fra han, etter at jeg har skrevet det. Han kommer bare med tusen unnskyldninger Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:55 #138 Skrevet tirsdag kl. 09:55 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du snakket med han til han var hjemme, hvorfor be du paranoid da? var det ikke gjensidig kjærlighet med avdøde barnefar? Mor i over 20 år? Har du barn som er 20+ og barn på 5-6 år? Hvorfor stiller ikke han/hun på 20+ opp å hjelper deg med barnepass?  Hvis du er avsluttet på DPS nå etter to år, så tror ikke jeg du har vært ærlig med dem. Tydelig har du fortsatt behov for behandling og støtte. Du må gi tilbakemelding til fastlege om dette Anonymkode: 80e4f...ebb  AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi jeg fikk vite neste dag når han var hjemme. Han fortalte meg det etter at jeg opprettet tråden. Jo,var dønn ærlig med dps. Sa absolutt alt. Selv om det var pinlig. Jeg sa og at jeg ikke var klar for å slutte. Anonymkode: 77ab8...f53 Hvorfor svarer du på to av tre? Anonymkode: 9df81...ac3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:58 #139 Skrevet tirsdag kl. 09:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gjorde akkurat dette i vår.. men han tok kontakt gang på gang.. og så fikk vi kontakt igjen Jeg er dum. Men kan jeg please bare blokkere han over alt etterpå? Orker ikke noen tilbakemelding fra han, etter at jeg har skrevet det. Han kommer bare med tusen unnskyldninger Anonymkode: 77ab8...f53 Det er nettopp det du må orke og det du må stå i for å komme deg videre. Det gjør vondt, men å stikke hodet sanden gjør bare at du havner tilbake i samme loop. Du klarer akkurat det du vil, bestem deg for å sette deg og familien først! Anonymkode: 9df81...ac3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:02 #140 Skrevet tirsdag kl. 10:02 AnonymBruker skrev (6 minutter siden):  Hvorfor svarer du på to av tre? Anonymkode: 9df81...ac3 Fordi det er ikke relevant. 20 åring bor 50 mil unna Anonymkode: 77ab8...f53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå