Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han vil at jeg skal krype for han... det kommer jeg selvsagt IKKE til å gjøre. TUSEN TAKK for støtten ❤️❤️❤️ dere er gull 🙏❤️

Anonymkode: 77ab8...f53

TS, jeg synes du skal ha mer oppmerksomhet på deg selv og det du kan ta kontroll over, minst mulig på ham.

Anonymkode: 79934...f86

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han sa til meg at jeg ALDRI måtte blokkere han igjen. Men hvorfor oppfører han seg så jævlig kaldt nå? Pga jeg ikke kjørte han? Jeg fulgte ikke ordrene hans... 

Eventuelt fordi han har fått noen andre i kikkerten. 

Uansett hva grunnen er, er din beste metode å være kald, kort og avsluttende i respons, uten åpning for videre dialog. 

Dette er ikke sunt for deg. 

Anonymkode: d51c4...ba3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud, gå nå ut og pul. Da jeg var tre var min søsterbarnevakt for meg og søstera mi på fem. Hun var åtte, og vi kokte knekk.

Anonymkode: 3283b...292

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Eventuelt fordi han har fått noen andre i kikkerten. 

Uansett hva grunnen er, er din beste metode å være kald, kort og avsluttende i respons, uten åpning for videre dialog. 

Dette er ikke sunt for deg. 

Tviler. Skrev med han hele kvelden. Dessuten hadde han gjort det slutt med meg. Jaja. Fuck him. Jeg får lett mye penere menn enn han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Herregud, gå nå ut og pul. Da jeg var tre var min søsterbarnevakt for meg og søstera mi på fem. Hun var åtte, og vi kokte knekk.

Anonymkode: 3283b...292

Wow. Og dere lever? Fy f. Så deilig å høre. Jeg puler. Kan lett få 3-4 forskjellige på 1 uke 🙈🙈🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tviler. Skrev med han hele kvelden. Dessuten hadde han gjort det slutt med meg. Jaja. Fuck him. Jeg får lett mye penere menn enn han. 

Man kan fint skrive med flere samtidig. Han hadde ikke gjort det slutt med deg dersom han ønsker å ha deg på stand-by siden du tar takke med brødsmuler, så han kan krype tilbake for sex når som helst. 

Og du? At du får tak i penere menn og kan ligge meg 3-4 forskjellige på en uke er ikke den valideringen og bekreftelsen du søker. Det sier ingenting om din verdi, annet enn din egen mangel på det. 

Du må gå innover i deg selv. Hva liker du med deg selv? Hvordan kan du like deg selv bedre? Helt uten ytre omstendigheter! Hvem du er som person? Dine verdier! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man kan fint skrive med flere samtidig. Han hadde ikke gjort det slutt med deg dersom han ønsker å ha deg på stand-by siden du tar takke med brødsmuler, så han kan krype tilbake for sex når som helst. 

Og du? At du får tak i penere menn og kan ligge meg 3-4 forskjellige på en uke er ikke den valideringen og bekreftelsen du søker. Det sier ingenting om din verdi, annet enn din egen mangel på det. 

Du må gå innover i deg selv. Hva liker du med deg selv? Hvordan kan du like deg selv bedre? Helt uten ytre omstendigheter! Hvem du er som person? Dine verdier! 

Ok.

Skrevet

Over og UT fra meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok.

Svarene dine i denne tråden bærer preg av at du er veldig ustabil. Med tanke på at du har omsorgen for barn, anbefaler jeg deg på det sterkeste å søke hjelp. Lykke til!

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg hadde en ekstremt belastende oppvekst, og har c-ptsd m.m. Da jeg ble skilt i tredveårsalderen kastet jeg bort et par gode år på å lete etter en ny mann fordi jeg tenkte at å være singel betød at ingen ville ha meg. Jeg hadde alltid fokus på barna, men brukte for mye tid på bare å snakke med menn - tid jeg kunne brukt på meg selv og familien.

Da det gikk opp for meg at de aller fleste jeg snakket med, evt. "datet", ikke var seriøse, la jeg ned hele prosjektet og fokuserte på meg og barna. Fremdeles ingen fritid, men livet ble betydelig enklere. Etter min erfaring er det lettere å treffe rett type menn dersom du prioriterer rett.

Fokuser på deg selv og barna, bruk en evt frikveld på venninner eller selvpleie.

Anonymkode: 77949...347

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Over og UT fra meg

Hvorfor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor?

Fordi ts ikke tåler sannheten dessverre. Hun nevnte tidligere at han sluttet å svare henne på festen, for nå å forsvare seg med at de tekstet hele kvelden. Da lyver man for seg selv fordi sannheten er for vond. 

Anonymkode: 80e4f...ebb

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi ts ikke tåler sannheten dessverre. Hun nevnte tidligere at han sluttet å svare henne på festen, for nå å forsvare seg med at de tekstet hele kvelden. Da lyver man for seg selv fordi sannheten er for vond. 

Anonymkode: 80e4f...ebb

Jeg leser. Jeg skrev med han til 23:40. Han var hjemme kl.24. Og jaaaaa selvsagt er det vondt!  Jeg er 46 og har ALDRI opplevd gjensidig kjærlighet!! 

Skrevet

Jeg hadde en ekstremt belastende oppvekst, og har c-ptsd m.m. Da jeg ble skilt i tredveårsalderen kastet jeg bort et par gode år på å lete etter en ny mann fordi jeg tenkte at å være singel betød at ingen ville ha meg. Jeg hadde alltid fokus på barna, men brukte for mye tid på bare å snakke med menn - tid jeg kunne brukt på meg selv og familien.

Da det gikk opp for meg at de aller fleste jeg snakket med, evt. "datet", ikke var seriøse, la jeg ned hele prosjektet og fokuserte på meg og barna. Fremdeles ingen fritid, men livet ble betydelig enklere. Etter min erfaring er det lettere å treffe rett type menn dersom du prioriterer rett.

Fokuser på deg selv og barna, bruk en evt frikveld på venninner eller selvpleie.

Anonymkode: 77949...347

Jeg har vært mor i over 20 år. Er ikke lett å tenke sånn. Desverre.

Jeg har dessverre ikke venniner. Har 1, men hun har aldri tid. 

Skrevet

Svarene dine i denne tråden bærer preg av at du er veldig ustabil. Med tanke på at du har omsorgen for barn, anbefaler jeg deg på det sterkeste å søke hjelp. Lykke til!

Søke hjelp hvor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Søke hjelp hvor?

Start hos fastlegen, slik at du kan bli henvist til DPS.

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Start hos fastlegen, slik at du kan bli henvist til DPS.

Jeg ble nettopp avsluttet hos dps. Har gått der i 2 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 21.01):

Ingen. Han er 13. Jeg tenker han klarer seg alene litt

Kødder du? Som 13-åring var det å ha huset for seg selv i noen timer helt magisk. 

Anonymkode: 946fe...8eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kødder du? Som 13-åring var det å ha huset for seg selv i noen timer helt magisk. 

Anonymkode: 946fe...8eb

Da må du lese tråden igjen. 13åringen var ikke eneste barnet selv om det var eldst. 

Anonymkode: 148bb...cac

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 13.00):

Ja. Nettopp 🥺🥺 når jeg spør om han har følelser for meg, så svarer han ikke 🥺

Å ikke svare er også et svar... Sorry ... Men ja han er ferdig med deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...