AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:22 #81 Skrevet mandag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde før at han var med andre, (derfor jeg avsluttet) men tror ikke han gjør det nå. Klarer han virkelig å lyge meg opp i ansiktet? Han er veldig kjærlig med meg, bryr seg. Men er så kjipt å være en hemmelighet i hans liv. Anonymkode: 77ab8...f53 Ja. Mange klarer helt fint å lyve mens de ser en i øyene. Se på alle de ulike tingene her som peker mot at dette er en useriøs relasjon fra hans side: 1. Situasjonship hvor dere har holdt på lenge, uten at han kaller deg kjæreste eller klarer å si at han har følelser for deg. 2. Han holder deg hemmelig, noe ingen som er stolte av din partner gjør. Det kan også være fordi han ligger rundt og derfor vil fremstå som singel. 3. Du sier det er sannsynlig at han vil bli sint og vri det over på at det er du som er problemet dersom du tar opp dine bekymringer. Ingen som bryr seg og har respekt for partner responderer på det viset. 4. Han går ut, nekter deg å hente han selv om det opprinnelig var planen, og han svarer ikke på meldinger på svært lang tid ift. Hva han vanligvis gjør. Etter et julebord, kan du ikke se helt bortifra at denne fyren fant noen andre, med de andre tegnene sett i perspektiv. 5. Magefølelsen din følte at han var med noen andre og du har tidligere hatt en dårlig magefølelse rundt hans lojalitet. Stol på intuisjonen din kjære deg. 6. Du sier at du ikke er desperat etter en kjæreste, men hvorfor tolererer du da å være en hemmelig trøstepremie for en fyr som mest sannsynlig jakter andre kvinner han finner attraktive? Hvorfor setter du ikke en tydelig grense (med det mener jeg avslutter det!) Anonymkode: d51c4...ba3 1 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:28 #82 Skrevet mandag kl. 12:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Mange klarer helt fint å lyve mens de ser en i øyene. Se på alle de ulike tingene her som peker mot at dette er en useriøs relasjon fra hans side: 1. Situasjonship hvor dere har holdt på lenge, uten at han kaller deg kjæreste eller klarer å si at han har følelser for deg. 2. Han holder deg hemmelig, noe ingen som er stolte av din partner gjør. Det kan også være fordi han ligger rundt og derfor vil fremstå som singel. 3. Du sier det er sannsynlig at han vil bli sint og vri det over på at det er du som er problemet dersom du tar opp dine bekymringer. Ingen som bryr seg og har respekt for partner responderer på det viset. 4. Han går ut, nekter deg å hente han selv om det opprinnelig var planen, og han svarer ikke på meldinger på svært lang tid ift. Hva han vanligvis gjør. Etter et julebord, kan du ikke se helt bortifra at denne fyren fant noen andre, med de andre tegnene sett i perspektiv. 5. Magefølelsen din følte at han var med noen andre og du har tidligere hatt en dårlig magefølelse rundt hans lojalitet. Stol på intuisjonen din kjære deg. 6. Du sier at du ikke er desperat etter en kjæreste, men hvorfor tolererer du da å være en hemmelig trøstepremie for en fyr som mest sannsynlig jakter andre kvinner han finner attraktive? Hvorfor setter du ikke en tydelig grense (med det mener jeg avslutter det!) Anonymkode: d51c4...ba3 Tusen takk for svar ❤️ Huff. Ble veldig lei meg nå. Er vondt, faktisk veldig 💔 har prøvd å avslutte flere ganger, men han overtaler meg alltid til å fortsette. Så jeg kan ikke snakke med han om det. Blokkerte han på alt i vår, samtidig som jeg skrev en melding... men nå har vi kontakt igjen. Jeg er sååå dum og naiv. Kjenner tårene presser på 💔💔😭 Anonymkode: 77ab8...f53 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:29 #83 Skrevet mandag kl. 12:29 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei, men akseptere at han synes du er god nok som et hemmelig situationship og ikke god nok på den måten du ønsker. Kan du ikke leve med det må du finne på noe annet, ikke fortsette i samme trakt og forvente et ulikt resultat. Også må du jobbe med problemene og i alle relasjoner tenke at dine issues er med å påvirker de. Helst før du legger ansvaret for din følelser over på andre. Det er nemlig aldri ok selv om du er uten skyld i dine egne problemer. Anonymkode: 9df81...ac3 Er jo veldig sårende! Får tusen spørsmål på hva som er galt med meg. Ingen ønsker en kvinne med flere barn alene 💔 Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:41 #84 Skrevet mandag kl. 12:41 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det gjelder alle relasjoner.. vennskap. Forhold til kollegaer og familie. Skal jeg slutte å leve? Det jeg trenger er trygghet og bekreftelse på at jeg er god nok, føler ikke jeg får det av han. Anonymkode: 77ab8...f53 Men kjære deg TS, det vil du ALDRI kunne få eksternt av andre! Du må lære deg å gi dette til deg selv! Det er hele cluet, det er derfor du gang på gang havner i trøbbel i relasjoner. Du søker noe som du aldri vil kunne få fra andre, annet enn små plaster i forbigående øyeblikk, ingenting av den valideringen du får av andre er varig. Derfor havner du i et uendelig spor hvor du forsøker å jakte på validering og bekreftelse fra andre for å fylle et tomt hull. Når løsningen er i deg selv - du er den eneste som kan fylle det hullet, du må bare gjøre jobben med å lære deg hvordan. Det er heldigvis enklere enn man tror, men du må snu fokus bort fra andre (som denne useriøse fyren) og fokusere på å like deg selv bedre. Det beste stedet å starte, er å begynne å gjøre gode gjerninger for andre! Det er bevist til å øke vår selvfølelse mer enn det meste annet, sammen med mestringsfølelse. Så finn en ny hobby eller noe som kan gi deg fremgang og mestringsfølelse. Da øker din selvfølelse. Anonymkode: d51c4...ba3 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:45 #85 Skrevet mandag kl. 12:45 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er jo veldig sårende! Får tusen spørsmål på hva som er galt med meg. Ingen ønsker en kvinne med flere barn alene 💔 Anonymkode: 77ab8...f53 Hvem får du tusen spørsmål om hva som er galt med deg? Ingen kommer til å se verdi i deg før du selv ser verdien din. Og den er der! Definitivt. Men du er per nå for utrygg i deg selv og for usikker til å finne en solid og god partner, i tillegg til at du kanskje selv ikke har forutsetninger enda til å være en stabil partner. Bruk 6 mnd helt uten dating og sex (det klarer du), og legg inn alt fokus på selvutvikling. Du vil være et nytt menneske etterpå! Du vil da være LANGT mer aktuell for stabile menn som søker partnere, og du vil lettere luke bort de som kun er ute etter sex. Nå gir du etter fordi du søker bekreftelse fra feil sted, og kaster bare bort dyrebar tid og energi - og får lavere selvfølelse jo lenger du tolererer det. Sett en grense i dag, sett deg selv først. Anonymkode: d51c4...ba3 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:57 #86 Skrevet mandag kl. 12:57 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men kjære deg TS, det vil du ALDRI kunne få eksternt av andre! Du må lære deg å gi dette til deg selv! Det er hele cluet, det er derfor du gang på gang havner i trøbbel i relasjoner. Du søker noe som du aldri vil kunne få fra andre, annet enn små plaster i forbigående øyeblikk, ingenting av den valideringen du får av andre er varig. Derfor havner du i et uendelig spor hvor du forsøker å jakte på validering og bekreftelse fra andre for å fylle et tomt hull. Når løsningen er i deg selv - du er den eneste som kan fylle det hullet, du må bare gjøre jobben med å lære deg hvordan. Det er heldigvis enklere enn man tror, men du må snu fokus bort fra andre (som denne useriøse fyren) og fokusere på å like deg selv bedre. Det beste stedet å starte, er å begynne å gjøre gode gjerninger for andre! Det er bevist til å øke vår selvfølelse mer enn det meste annet, sammen med mestringsfølelse. Så finn en ny hobby eller noe som kan gi deg fremgang og mestringsfølelse. Da øker din selvfølelse. Anonymkode: d51c4...ba3 Der har du et veldig godt poeng! Jeg vet jo det egentlig. Men da kommer de tankene igjen.. at jeg kan ikke gjøre noe for meg selv. Siden jeg bare er hjemme med barna. Jeg kan stikke ut av og til, men ikke på faste tider og arrangementer. Kunne kanskje gjort noe på nettet, men vet ikke helt hva det skulle vært. Jeg har lyst til å trene, men kan ikke gå fra barna. De har ikke barneparkering heller. Høres ut som jeg lager unnskyldninger.. men jeg ser dessverre ikke muligheter nå. Jeg er litt deprimert Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:02 #87 Skrevet mandag kl. 13:02 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvem får du tusen spørsmål om hva som er galt med deg? Ingen kommer til å se verdi i deg før du selv ser verdien din. Og den er der! Definitivt. Men du er per nå for utrygg i deg selv og for usikker til å finne en solid og god partner, i tillegg til at du kanskje selv ikke har forutsetninger enda til å være en stabil partner. Bruk 6 mnd helt uten dating og sex (det klarer du), og legg inn alt fokus på selvutvikling. Du vil være et nytt menneske etterpå! Du vil da være LANGT mer aktuell for stabile menn som søker partnere, og du vil lettere luke bort de som kun er ute etter sex. Nå gir du etter fordi du søker bekreftelse fra feil sted, og kaster bare bort dyrebar tid og energi - og får lavere selvfølelse jo lenger du tolererer det. Sett en grense i dag, sett deg selv først. Anonymkode: d51c4...ba3 Om 6 mnd er jeg gammel føler jeg. Men la oss håpe jeg ikke er det 🙈 Jeg velger nok han her ubevisst pga innerst inne vet jeg ikke hva jeg vil. Vet ikke om jeg takler forhold nå..pga mine egne issues 🙈 jeg vil bare føle meg likt. Er mange som vil ha sex med meg (har ikke hatt sex med andre, men har heller ikke brutt med de andre. Han jeg skriver om vet ikke dette). Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:09 #88 Skrevet mandag kl. 13:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jo veldig sårende! Får tusen spørsmål på hva som er galt med meg. Ingen ønsker en kvinne med flere barn alene 💔 Anonymkode: 77ab8...f53 Ja, virkeligheten er dessverre brutal i blant og de aller fleste møter på problemer og mennesker de vil ha men ikke kan få Det er sikkert ikke noe mer galt med deg enn at du ikke har verdens beste selvfølelse og på grunn av det mangel på grenser. Og det er slitsom å omgås mennesker uten grenser. Om det er virkeligheten må du forholde deg til det og pause visse deler av livet til barna er ute av huset/selvgående. Personlig tror jeg ikke at ingen ønsker dette og at det finnes noen for alle. Har vært i lignende situasjon og vet hvordan det føles. Jeg har samtidig full forståelse for at de fleste menn (obs! Ikke alle) ikke vil oppdra andres barn og bli mer låst uten å ha satt seg i situasjonen selv. Svigermor var ikke vektig imponert når valget falt på en 7 år eldre dame med to barn og som mamma kan jeg faktisk forstå det. Trist men sant Anonymkode: 9df81...ac3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:14 #89 Skrevet mandag kl. 13:14 Herregud det er skremmende hvor mange idiotiske mennesker som er foreldre! Egoister! Anonymkode: 45996...7ad 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:39 #90 Skrevet mandag kl. 13:39 Jeg tror ts må finne ut av hva som er det egentlige problemet her. I løpet av tråden har både det ene og det andre kommer frem. Det er denne fyren, det er relasjonen, det er barna, så er det ikke barna, så er det barna igjen for "ingen vil være sammen med en kvinne med barn", så er det logistikken, så er det personlighetsforstyrrelse, så er det umulig å leve uten sex, så er det umulig å trene (seriøst, det kan du gjøre hjemme). Skjønner at ts har det kjipt, men her må det ryddes litt. Anonymkode: 79934...f86 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:51 #91 Skrevet mandag kl. 13:51 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Der har du et veldig godt poeng! Jeg vet jo det egentlig. Men da kommer de tankene igjen.. at jeg kan ikke gjøre noe for meg selv. Siden jeg bare er hjemme med barna. Jeg kan stikke ut av og til, men ikke på faste tider og arrangementer. Kunne kanskje gjort noe på nettet, men vet ikke helt hva det skulle vært. Jeg har lyst til å trene, men kan ikke gå fra barna. De har ikke barneparkering heller. Høres ut som jeg lager unnskyldninger.. men jeg ser dessverre ikke muligheter nå. Jeg er litt deprimert Anonymkode: 77ab8...f53 Du lager unnskyldninger, ja. Du har fokus på alle utfordringene uten å lete etter løsninger - og det er helt typisk når du er nede i en mental dump. Dessverre må du aktivt ta nye valg for å klatre ut av den mentaliteten. For mange hjelper det å lage en lang liste over de ulike problemene, for så å sortere utifra hva du kan gjøre noe med, og hva du ikke kan gjøre noe med. De tingene du kan gjøre noe med, kan du deretter sortere utifra hva du kan begynne å endre i DAG, og hva som vil ta litt mer tid. Jeg kan starte for deg, for å hjelpe deg i gang. Du ønsker å trene (og dette vil jo være veldig sunt for ditt negative tankekjør), og løsningen der er KJEMPEENNKEL: sett på en kort 15 minutters treningsøkt på youtube som du kan følge. Du kan ta en dansetrening som ungene kan delta i. Prøv å gjøre en slik hver dag. Øk så til to ganger om dagen, eller en 30 minutters økt. I verste fall kan du følge en strekkevideo i 15 minutter! Bare du kommer i gang. Du trenger NULL utstyr. Anonymkode: d51c4...ba3 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:03 #92 Skrevet mandag kl. 14:03 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Om 6 mnd er jeg gammel føler jeg. Men la oss håpe jeg ikke er det 🙈 Jeg velger nok han her ubevisst pga innerst inne vet jeg ikke hva jeg vil. Vet ikke om jeg takler forhold nå..pga mine egne issues 🙈 jeg vil bare føle meg likt. Er mange som vil ha sex med meg (har ikke hatt sex med andre, men har heller ikke brutt med de andre. Han jeg skriver om vet ikke dette). Anonymkode: 77ab8...f53 Du er like gammel om 6 mnd enten du jobber aktivt med deg selv de månedene, eller om du kaster bort tiden på menn som ikke respekterer deg og kun ønsker å bruke deg for sex. Hard sannhet kanskje. Din selvverdi avgjør hvilket alternativ du ønsker, og du er den eneste som lider konsekvensen deretter. At du har C-PTSD og/eller personlighetsforstyrrelse, gjør dette datingmønsteret ditt mer skadelig for deg selv. Vet du at det er en traumerespons å forsøke å overbevise utilgjengelige mennesker om å elske oss slik vi ønsker? Og det er direkte selvskading, den prosessen. I tillegg vil jeg påpeke at du selv ikke opptrer ærlig i denne relasjonen, siden du skjuler kontakt med andre menn, noe som selvsagt heller ikke fører til noe godt. Verken for deg eller de andre, men det skader nok mest deg selv. De andre mennene er nok mest ute etter å muligheten for enkle ligg, mens du bruker dem for billig bekreftelse. Du kommer dårligst ut i det mattestykket. Og jeg vil si at du vet jo hva du EGENTLIG vil, eller? Det høres jo ut som du egentlig ønsker en person som velger deg, fullt og helt, og som respekterer deg og elsker deg og er stolt over å være din? Det får du ikke i noen av disse mennene som gir deg billig seksuell oppmerksomhet. Anonymkode: d51c4...ba3 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:30 #93 Skrevet mandag kl. 16:30 Helt ærlig! Jeg har såååå ekstremt lyst å si akkurat hva jeg mener og føler til han ! NÅÅÅÅ! Men er redd jeg kommer til å angre ! TS. Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:33 #94 Skrevet mandag kl. 16:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt ærlig! Jeg har såååå ekstremt lyst å si akkurat hva jeg mener og føler til han ! NÅÅÅÅ! Men er redd jeg kommer til å angre ! TS. Anonymkode: 77ab8...f53 Det er din tilknytningsstil som forsårsaker den intense trangen. Så flink du er som overstyrer den! Du kommer til å angre, fordi du kommer til å skrive altfor mye uten filter. Og du skriver utifra en trigger, som betyr følelser - alle følelser er valid, men følelser er ikke sannhet. Skriv det heller på et papir, eller her til oss. Begge de to alternativene vil være langt mer hjelpsomme for situasjonen din, enn å spy ut alt til han. Skriv heller til han når du er rolig og ute av triggeren! Anonymkode: d51c4...ba3 1 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:41 #95 Skrevet mandag kl. 16:41 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er din tilknytningsstil som forsårsaker den intense trangen. Så flink du er som overstyrer den! Du kommer til å angre, fordi du kommer til å skrive altfor mye uten filter. Og du skriver utifra en trigger, som betyr følelser - alle følelser er valid, men følelser er ikke sannhet. Skriv det heller på et papir, eller her til oss. Begge de to alternativene vil være langt mer hjelpsomme for situasjonen din, enn å spy ut alt til han. Skriv heller til han når du er rolig og ute av triggeren! Anonymkode: d51c4...ba3 Ok. "Hvorfor kaller du meg kjære? Hvorfor endrer du deg? Hvorfor sier du en ting en dag og noe annet neste dag? Det virker som du ikke bryr deg om meg!! Og jeg begynner å bli jævlig irritert på deg ! Er rett før jeg blokkerer deg igjen! Og da er det virkelig virkelig over mellom oss! Jeg orker ikke mer! Er du virkelig såååå jævlig opptatt at du ikke kan sende meg en snap en gang ?! Møtte du noen bedre enn meg på julebordet eller? Du sa du ikke var sur på meg, men virker nesten sånn. Straffer du meg! Du tar meg for gitt! Som vanlig ! FUCK YOU" Anonymkode: 77ab8...f53 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:52 #96 Skrevet mandag kl. 17:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. "Hvorfor kaller du meg kjære? Hvorfor endrer du deg? Hvorfor sier du en ting en dag og noe annet neste dag? Det virker som du ikke bryr deg om meg!! Og jeg begynner å bli jævlig irritert på deg ! Er rett før jeg blokkerer deg igjen! Og da er det virkelig virkelig over mellom oss! Jeg orker ikke mer! Er du virkelig såååå jævlig opptatt at du ikke kan sende meg en snap en gang ?! Møtte du noen bedre enn meg på julebordet eller? Du sa du ikke var sur på meg, men virker nesten sånn. Straffer du meg! Du tar meg for gitt! Som vanlig ! FUCK YOU" Anonymkode: 77ab8...f53 Tror at den blokkeringstrusselen fungerer mer som et løfte her altså. Denne teksten gjør at du ser helt hemningsløs ut, veldig klokt å poste her og ikke sende videre, det blir som en selvoppfyllende profeti og du jager bort normale mennesker. Anonymkode: 9df81...ac3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:29 #97 Skrevet mandag kl. 18:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok. "Hvorfor kaller du meg kjære? Hvorfor endrer du deg? Hvorfor sier du en ting en dag og noe annet neste dag? Det virker som du ikke bryr deg om meg!! Og jeg begynner å bli jævlig irritert på deg ! Er rett før jeg blokkerer deg igjen! Og da er det virkelig virkelig over mellom oss! Jeg orker ikke mer! Er du virkelig såååå jævlig opptatt at du ikke kan sende meg en snap en gang ?! Møtte du noen bedre enn meg på julebordet eller? Du sa du ikke var sur på meg, men virker nesten sånn. Straffer du meg! Du tar meg for gitt! Som vanlig ! FUCK YOU" Anonymkode: 77ab8...f53 Veldig bra du ikke sendte dette til han. Du ville fått crazy stemplet i panna for all evighet. Ta tre dype pust med magen og hopp opp og ned 20 ganger. Det vil få ut noe av den oppspente energien inni deg akkurat nå. Hvis han faktisk bare er ute etter sex, så vil han jo uansett ikke svare genuint på spørsmålene dine. Dessverre. Og truslene du forsøker å få makt gjennom, har helt motsatt effekt - for du sier "snart blokkerer jeg deg", men det er jo vare en tom trussel. Det vet han også. Og med det, viser du at du ikke har respekt for deg selv. Med respekt for deg selv, avslutter du kort og kontant. Du kan heller skrive "jeg er ikke interessert i dette lenger. Du vet godt hvorfor. Vennligst ikke kontakt meg igjen. God jul!" Dét er en melding som vil få han til å tenke på deg i etterkant. Men du må holde deg sterk, for han vil kanskje si alt du vil høre - bare for å se at han kan få deg tilbake. Ironien er at dess mer rolig og stoisk du er, dess mer vil han ha deg. Dette er selvsagt ikke kjærlighet. Dette er billig oppmerksomhet som ikke har noen verdi i lengden. Derfor er det bedre at du går ut fra dette, med hevet hode og viser at DU respekterer deg selv, og at du faktisk klarer å gå. Det tror han ikke at du klarer, derfor gjør han som han vil. Anonymkode: d51c4...ba3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:41 #98 Skrevet mandag kl. 18:41 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Veldig bra du ikke sendte dette til han. Du ville fått crazy stemplet i panna for all evighet. Ta tre dype pust med magen og hopp opp og ned 20 ganger. Det vil få ut noe av den oppspente energien inni deg akkurat nå. Hvis han faktisk bare er ute etter sex, så vil han jo uansett ikke svare genuint på spørsmålene dine. Dessverre. Og truslene du forsøker å få makt gjennom, har helt motsatt effekt - for du sier "snart blokkerer jeg deg", men det er jo vare en tom trussel. Det vet han også. Og med det, viser du at du ikke har respekt for deg selv. Med respekt for deg selv, avslutter du kort og kontant. Du kan heller skrive "jeg er ikke interessert i dette lenger. Du vet godt hvorfor. Vennligst ikke kontakt meg igjen. God jul!" Dét er en melding som vil få han til å tenke på deg i etterkant. Men du må holde deg sterk, for han vil kanskje si alt du vil høre - bare for å se at han kan få deg tilbake. Ironien er at dess mer rolig og stoisk du er, dess mer vil han ha deg. Dette er selvsagt ikke kjærlighet. Dette er billig oppmerksomhet som ikke har noen verdi i lengden. Derfor er det bedre at du går ut fra dette, med hevet hode og viser at DU respekterer deg selv, og at du faktisk klarer å gå. Det tror han ikke at du klarer, derfor gjør han som han vil. Anonymkode: d51c4...ba3 TUSEN TAKK for et skikkelig svar. Jeg vet. Han hadde aldri svart skikkelig på spørsmålene. Og hvis det ikke er kjærlighet så har jeg ingenting å tape på å fjerne meg fra han. Selv om vi har veldig god sex. Men det klarer jeg å leve uten. TS Anonymkode: 77ab8...f53 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:01 #99 Skrevet mandag kl. 19:01 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Veldig bra du ikke sendte dette til han. Du ville fått crazy stemplet i panna for all evighet. Ta tre dype pust med magen og hopp opp og ned 20 ganger. Det vil få ut noe av den oppspente energien inni deg akkurat nå. Hvis han faktisk bare er ute etter sex, så vil han jo uansett ikke svare genuint på spørsmålene dine. Dessverre. Og truslene du forsøker å få makt gjennom, har helt motsatt effekt - for du sier "snart blokkerer jeg deg", men det er jo vare en tom trussel. Det vet han også. Og med det, viser du at du ikke har respekt for deg selv. Med respekt for deg selv, avslutter du kort og kontant. Du kan heller skrive "jeg er ikke interessert i dette lenger. Du vet godt hvorfor. Vennligst ikke kontakt meg igjen. God jul!" Dét er en melding som vil få han til å tenke på deg i etterkant. Men du må holde deg sterk, for han vil kanskje si alt du vil høre - bare for å se at han kan få deg tilbake. Ironien er at dess mer rolig og stoisk du er, dess mer vil han ha deg. Dette er selvsagt ikke kjærlighet. Dette er billig oppmerksomhet som ikke har noen verdi i lengden. Derfor er det bedre at du går ut fra dette, med hevet hode og viser at DU respekterer deg selv, og at du faktisk klarer å gå. Det tror han ikke at du klarer, derfor gjør han som han vil. Anonymkode: d51c4...ba3 Han sa til meg at jeg ALDRI måtte blokkere han igjen. Men hvorfor oppfører han seg så jævlig kaldt nå? Pga jeg ikke kjørte han? Jeg fulgte ikke ordrene hans... Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:03 #100 Skrevet mandag kl. 19:03 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sa til meg at jeg ALDRI måtte blokkere han igjen. Men hvorfor oppfører han seg så jævlig kaldt nå? Pga jeg ikke kjørte han? Jeg fulgte ikke ordrene hans... Anonymkode: 77ab8...f53 Han vil at jeg skal krype for han... det kommer jeg selvsagt IKKE til å gjøre. TUSEN TAKK for støtten ❤️❤️❤️ dere er gull 🙏❤️ Anonymkode: 77ab8...f53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå