AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:55 #1 Skrevet lørdag kl. 19:55 Jeg skulle egentlig treffe han jeg holder på med. Men han vil ikke pga da må jeg gå fra sønnen min.. det er jo positivt.. men nå tenker jeg at han sikkert har funnet en annen dame 🥺💔 Anonymkode: 77ab8...f53 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:59 #2 Skrevet lørdag kl. 19:59 Hvem skulle passe sønnen din mens du var ute på vift? Anonymkode: 0e07b...c9f 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:01 #3 Skrevet lørdag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem skulle passe sønnen din mens du var ute på vift? Anonymkode: 0e07b...c9f Ingen. Han er 13. Jeg tenker han klarer seg alene litt Anonymkode: 77ab8...f53 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:03 #4 Skrevet lørdag kl. 20:03 Ja beste alderen å klare seg alene på... not. Anonymkode: 70ba4...e9d 1 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:06 #5 Skrevet lørdag kl. 20:06 Gutten har vel en far han er på samvær med også? Hvorfor kan du ikke vente til da? Veldig needy å ditche egen sønn for en kuk. Anonymkode: 148bb...cac 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:06 #6 Skrevet lørdag kl. 20:06 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja beste alderen å klare seg alene på... not. Anonymkode: 70ba4...e9d Er nok veldig individuelt, men vår 13-åring hadde klart en kveld alene. Kommer vel hjem før det er sen-kveld. Anonymkode: 4d923...3b7 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:11 #7 Skrevet lørdag kl. 20:11 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen. Han er 13. Jeg tenker han klarer seg alene litt Anonymkode: 77ab8...f53 Hva er litt? Er det bare ham? Alene hjemme på lørdagskvelden fordi mamma prioriterer å bruke kvelden med en mann? Jeg heier fortsatt på han fyren din her. Håper du og sønnen din får en hyggelig lørdagskveld sammen! Anonymkode: 0e07b...c9f 4 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:15 #8 Skrevet lørdag kl. 20:15 Fornuftig mann, den mannen. Man forlater ikke en 13-åring hjemme alene for å gå på date en lørdagskveld. Du heiser jo et lite rødt flagg med å ville gjøre dette, Ts. Slik sett kan det faktisk være at du har rett, at han ønsker seg ei som prioriterer barn først. Senk skuldrene, innse at mannen hadde helt rett. Takk ham for det, og foreslå at dere heller møtes en annen gang når du har barnefri. Anonymkode: a6e13...f4a 3 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:48 #9 Skrevet lørdag kl. 20:48 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Fornuftig mann, den mannen. Man forlater ikke en 13-åring hjemme alene for å gå på date en lørdagskveld. Du heiser jo et lite rødt flagg med å ville gjøre dette, Ts. Slik sett kan det faktisk være at du har rett, at han ønsker seg ei som prioriterer barn først. Senk skuldrene, innse at mannen hadde helt rett. Takk ham for det, og foreslå at dere heller møtes en annen gang når du har barnefri. Anonymkode: a6e13...f4a Jeg har ALDRI, da mener jeg ALDRI barnefri Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:48 #10 Skrevet lørdag kl. 20:48 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Gutten har vel en far han er på samvær med også? Hvorfor kan du ikke vente til da? Veldig needy å ditche egen sønn for en kuk. Anonymkode: 148bb...cac Far er død. Jeg har gutten 100% Anonymkode: 77ab8...f53 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:52 #11 Skrevet lørdag kl. 20:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Far er død. Jeg har gutten 100% Anonymkode: 77ab8...f53 Da er du guttens alt. Det er din skjebne i livet, rett og slett. Dating får vente til guttens er så stor at han ønsker å ha huset for seg selv en lørdagskveld. Min 13-åring hadde selvfølgelig klart seg alene en kveld, men han hadde syntes det var stusselig å bli etterlatt alene hjemme en lørdagskveld fordi jeg hadde prioritert en mann. Hvordan har du fått til å møte han her tidligere, hvis du aldri har barnefri? Anonymkode: 0e07b...c9f 3 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:55 #12 Skrevet lørdag kl. 20:55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ALDRI, da mener jeg ALDRI barnefri Anonymkode: 77ab8...f53 Om barnet ditt har kompiser på overnatting av og til, så kan vel han også ligge over hos andre. Det er også mulig å ha familie eller venner som kan være "barnevakt". Om det også blir umulig for deg, så tenker jeg at du og daten bør bruke god tid på å bli kjent på annen måte og gradvis introdusere daten til ditt barn, når det er gått en tid, og gjøre det i et tempo som passer barnet ditt. Er barnet ditt på fritidsaktiviteter går det jo også an å ha ettermiddagsdater, eller ta en utvidet lunsj-date. Det finnes mange løsninger, utenom det å forlate barnet alene hjemme på den måten du nå planla. Ekstra viktig er det jo å finne måter å gjøre dette på på en skånsom måte for ditt barn, siden guttens far er død. Anonymkode: a6e13...f4a 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:16 #13 Skrevet lørdag kl. 21:16 Herregud da, det er vel ikke omsotdssvikt å ikke sitte og holde ungdommer i hånden hele kvelden? Når jeg var på den alderen var det supert å være noen timer alene hjemme en kveld. Det har mine barn også syntes. Av og til alene, av og til med en venn eller to på besøk. Dette er helt normalt, og en del av normal utvikling. Anonymkode: 0e323...f2c 15 3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:34 #14 Skrevet lørdag kl. 21:34 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har ALDRI, da mener jeg ALDRI barnefri Anonymkode: 77ab8...f53 Kvinner som skriker er et rødt flagg. Desperate kvinner er rødt flagg. Og paranoide kvinner er et rødt flagg. Frem til du blir voksen og vokser av deg skriking og den paranoide (hysteriske) oppførselen så tenker jeg du gjør det best å ikke rote bort ungdomstiden til guttungen din før han faller på kjøret.. Anonymkode: e1534...dd5 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:39 #15 Skrevet lørdag kl. 22:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja beste alderen å klare seg alene på... not. Anonymkode: 70ba4...e9d Come on, en 13-åring klarer å være hjemme alene noen timer på kvelden. Anonymkode: c0c6c...95e 8
AnonymBruker Skrevet i går, 03:34 #16 Skrevet i går, 03:34 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Come on, en 13-åring klarer å være hjemme alene noen timer på kvelden. Anonymkode: c0c6c...95e Ja, nettopp 🙈 Anonymkode: 77ab8...f53
AnonymBruker Skrevet i går, 03:36 #17 Skrevet i går, 03:36 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kvinner som skriker er et rødt flagg. Desperate kvinner er rødt flagg. Og paranoide kvinner er et rødt flagg. Frem til du blir voksen og vokser av deg skriking og den paranoide (hysteriske) oppførselen så tenker jeg du gjør det best å ikke rote bort ungdomstiden til guttungen din før han faller på kjøret.. Anonymkode: e1534...dd5 Kan være at jeg er opprørt og usikker på denne mannen.. men desperat er jeg ikke. Sønnen min faller på kjøret av at jeg dater ? Alvorlig talt! Anonymkode: 77ab8...f53 4 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 03:38 #18 Skrevet i går, 03:38 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herregud da, det er vel ikke omsotdssvikt å ikke sitte og holde ungdommer i hånden hele kvelden? Når jeg var på den alderen var det supert å være noen timer alene hjemme en kveld. Det har mine barn også syntes. Av og til alene, av og til med en venn eller to på besøk. Dette er helt normalt, og en del av normal utvikling. Anonymkode: 0e323...f2c Han elsker å være alene. Ser ikke problemet ja Anonymkode: 77ab8...f53 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:55 #19 Skrevet i går, 11:55 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg skulle egentlig treffe han jeg holder på med. Men han vil ikke pga da må jeg gå fra sønnen min.. det er jo positivt.. men nå tenker jeg at han sikkert har funnet en annen dame 🥺💔 Anonymkode: 77ab8...f53 Høres ut som tidenes dårligste unnskyldning 🫣 Han vil ikke gå på date med deg fordi da må 13 åringen din klare seg alene noen timer 🙄😅 Anonymkode: 073e1...abf
AnonymBruker Skrevet i går, 12:00 #20 Skrevet i går, 12:00 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som tidenes dårligste unnskyldning 🫣 Han vil ikke gå på date med deg fordi da må 13 åringen din klare seg alene noen timer 🙄😅 Anonymkode: 073e1...abf Ja. Nettopp 🥺🥺 når jeg spør om han har følelser for meg, så svarer han ikke 🥺 Anonymkode: 77ab8...f53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå