AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #41 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har ikke hatt samboer siden 2017, og hadde en kjæreste i noen måneder for 5 år siden, men det tok slutt fordi han viste seg å være alkoholiker, noe jeg ikke skjønte før vi dro på sommerferie sammen. Vi hadde et avstandsforhold og var sammen i helgene, og da er det jo normalt å drikke. Siden oktober 2020 har jeg ikke hatt kjæreste og har heller ikke hatt sex med noen. Jeg vet ikke om jeg noen sinne orker å ha en kjæreste igjen. Jeg forestiller meg at det vil bli et ork, og vet ikke om jeg ønsker å forholde meg romantisk til noen igjen. Jeg orker i alle fall ikke å aktivt lete etter noen. Da må han bare dukke opp og ta meg med storm. Anonymkode: 96c49...ada Såpass..Har du barn med han som var alkoholiker? Anonymkode: c4bc8...2a6
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #42 Skrevet 19 timer siden Ja, jeg har vært singel i 4 år og har nesten gitt opp. Det var derimot et destruktivt og kontrollerende forhold. Kommer ikke til å prøve meg på datingapper. Ønsker å møte den rette i virkeligheten. Nå ønsker jeg ikke barn, så jeg begrenser nok meg selv der. Samtidig er jeg ufør, men det begrenser meg ikke å være aktiv. I det siste har ikke det vært så mange arrangementer i byen som interesserer meg, som jeg kunne ha gått på for å møte noen. Jeg føler det var mye mer som skjedde i byen før korona. K29 Anonymkode: bb56d...197
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #43 Skrevet 10 timer siden Jeg er mann som ønsker meg forhold. Jeg har vært i et langvarig forhold, såpass langt at jeg ikke har vært på dating siden tiden før Tinder. Nå har jeg forsøkt app-søk i en liten periode, men det er ganske håpløst for meg. Jeg vil anta det er omtrent slik for begge kjønn og alle legninger. De mest attraktive «bader» i tilbud, mens oss normale ikke finner hverandre. De som er playere (finnes blant begge kjønn, men mulig mitt eget et verre her), og attraktive/pene kjører brent jords taktikk og hopper fra ene til andre. Jeg har så smått endret taktikk. Jeg drar på ting JEG har lyst til å gjøre og hvor jeg kan møte andre mennesker. Noen ganger kan det være skummelt, andre ganger er risikoen at jeg kjeder meg en kveld hvor jeg uansett ikke hadde andre planer. Selv om det foreløpig ikke har resultert i forhold enda, så har dette bonusen at jeg faktisk opplever fine ting som jeg ikke hadde gjort om jeg sturet hjemme alene. Og ja, jeg er fortsatt på FB dating og Tinder, folk vinner jo i Lotto, så … Anonymkode: 7f75c...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #44 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er mann som ønsker meg forhold. Jeg har vært i et langvarig forhold, såpass langt at jeg ikke har vært på dating siden tiden før Tinder. Nå har jeg forsøkt app-søk i en liten periode, men det er ganske håpløst for meg. Jeg vil anta det er omtrent slik for begge kjønn og alle legninger. De mest attraktive «bader» i tilbud, mens oss normale ikke finner hverandre. De som er playere (finnes blant begge kjønn, men mulig mitt eget et verre her), og attraktive/pene kjører brent jords taktikk og hopper fra ene til andre. Jeg har så smått endret taktikk. Jeg drar på ting JEG har lyst til å gjøre og hvor jeg kan møte andre mennesker. Noen ganger kan det være skummelt, andre ganger er risikoen at jeg kjeder meg en kveld hvor jeg uansett ikke hadde andre planer. Selv om det foreløpig ikke har resultert i forhold enda, så har dette bonusen at jeg faktisk opplever fine ting som jeg ikke hadde gjort om jeg sturet hjemme alene. Og ja, jeg er fortsatt på FB dating og Tinder, folk vinner jo i Lotto, så … Anonymkode: 7f75c...fe4 Gøy å høre fra et manns perspektiv også. Jeg går helst ikke etter den "kjekkeste", jeg går ikke prototypen høy og mørk. Persobnligheten er blitt veldig for meg nå. Jeg aner ikke hvordan menn så på meg, men føles av og til som at jeg er et sexobjekt for dem. Det er jo det som blir feil! Jeg vil ha forhold, ikke sexvenn. Ja alt kan jo skje. Tinder har jeg gitt opp ettersom jeg ser de samme ansiktene år etter år, vil tro de tenker som meg - "er du her enda"? 🤭 Nei, den dukker nok opp til slutt. Anonymkode: c4bc8...2a6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #45 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har vært helt singel i 4 år, sett bort ifra et veldig kortvarig forhold med en mann ifjor. Han fant jeg på Tinder, i klokketro om at det skulle gå fint men neida. Kjenner jeg etter uendelig mange date og litt uforpliktende forhold nå er lei. Kjenner jeg kun er fokusert på barna, som egentlig bare er fantastisk, eller det er fantastisk. Savner bare en å komme hjem til, en å lage middag til. Er så merkelig hvor mange menn som jeg har truffet endel (sykepleiere, fengselsbetjent, murere osv.) Og allikevel vil de ikke inn i et forhold? Det er så mye sex og trangen til kos at jeg blir møkkalei! Håper andre kjenner seg noe igjen? Jeg er 38år og håper flammen dukker opp helt uventet. Anonymkode: c4bc8...2a6 En å lage mat til? Lage mat til deg selv, da får du det du vil ha Anonymkode: eb650...f17
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #46 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Persobnligheten er blitt veldig for meg nå. Jeg aner ikke hvordan menn så på meg, men føles av og til som at jeg er et sexobjekt for dem. Det er det andre som jeg syns er krevende med apper, du får ingen inntrykk av det som er viktigere enn utseende, personlighet, utstråling, humor, stemme, lukt. Når det gjelder sex og sexobjekt så er nok det ulikt mellom kjønn. Jeg har lest nok her inne til å innse at sex og sexprat må skje på hennes initiativ, foreløpig har jeg hatt null samtaler om sex. Det nytter ikke å være kåt verken når man åpner en app eller går på date. Anonymkode: 7f75c...fe4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #47 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har vært helt singel i 4 år, sett bort ifra et veldig kortvarig forhold med en mann ifjor. Han fant jeg på Tinder, i klokketro om at det skulle gå fint men neida. Kjenner jeg etter uendelig mange date og litt uforpliktende forhold nå er lei. Kjenner jeg kun er fokusert på barna, som egentlig bare er fantastisk, eller det er fantastisk. Savner bare en å komme hjem til, en å lage middag til. Er så merkelig hvor mange menn som jeg har truffet endel (sykepleiere, fengselsbetjent, murere osv.) Og allikevel vil de ikke inn i et forhold? Det er så mye sex og trangen til kos at jeg blir møkkalei! Håper andre kjenner seg noe igjen? Jeg er 38år og håper flammen dukker opp helt uventet. Anonymkode: c4bc8...2a6 Single i 16 år her. Ikke gitt opp enda. kvinne Anonymkode: 6f6a4...1ee
Nowayback Skrevet 8 timer siden #48 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): K35. Vært singel 10 år bortsett fra et kortvarig forhold på 3 mnd. For den rette kunne jeg kanskje vurdert barn, men det ble aldri slik. Sies ar single dør tidligere enn de i forhold, så får satse på det da. Anonymkode: 4a860...c27 Litt tidlig å forsegle barneønsket da.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #49 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En å lage mat til? Lage mat til deg selv, da får du det du vil ha Anonymkode: eb650...f17 Blir du provosert over at noen vil lage mat til andre? Er det så galt? Anonymkode: a3eab...8c7
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #50 Skrevet 7 timer siden Nowayback skrev (20 minutter siden): Litt tidlig å forsegle barneønsket da. ? Jeg har ikke barneønske, men kunne vært villig til å få et barn for den rette. Fjernet livmorhals som 26åring, deretter fikk jeg eggstokksvikt og ble ufør innen jeg var 30. Så for meg har det toget gått for lenge siden, og for meg er det helt ok. Jeg bare håper jeg dør før jeg er pensjonist, for levekostnader øker raskere enn uføretrygd og alderspensjonen. Anonymkode: 4a860...c27
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #51 Skrevet 6 timer siden RedBull91 skrev (17 timer siden): Single menn ønsker ikke å oppdra/forsørge en annen manns barn. Er det derfor du mangler oppdragelse? Anonymkode: 8b04c...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #52 Skrevet 6 timer siden Har man barn og ikke har planer om å finne en ny mann å få barn med og heller ikke har noe hast med å flytte sammen med noen- så tenker jeg at man bare kan nyte livet. Flørte, date, treffe noen en stund blir det ikke noe mer gjør det ingenting. Og hvis man ved flaks treffer «den rette» ja så er jo det kjempebra, hvis ikke -nei da får man leve livet så best man kan, kanskje «den rette» dukker opp, kanskje ikke. Anonymkode: 6ea25...ea3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå