AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg har flyttet inn i et boligfelt. Her er standarden å ha tujahekk rundt plenen, og trampoline eller ingenting på plenen. Går stort sett i robotgressklipoere også. Jeg er ikke spesielt glad i tuja og liker at hagen lever litt. Derfor har jeg heller plantet to sorter hekk som er løvfellende rundt hagen, og har anlagt flere staudebed og plantet noen trær. I sommer fikk jeg beskjed om at blomster tiltrekker seg bier, og np fikk jeg lapp i postkassen om at hagen ser ustelt ut. Hvordan er det de tror vinteren ser ut når trær og hekk er nakne, bedene er visne, og det ikke er snø? Skal jeg henge opp lapp på postkassestativet om at hagene bør sprites opp litt da? Anonymkode: 02be4...2ff 2 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Bare overse det. Anonymkode: dc913...4a3 2
enkefru Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Bare å proklamere at du har en bie- og innsektsvennlig hage! 1 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden At blomstene dine tiltrekker seg bier (og andre insekter) er jo bare bra Uten bier er vi ingenting! Anonymkode: dc913...4a3 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Drit i det! Heia deg. Og død over tuja! Anonymkode: 23485...945 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Ja, hva er det med tuja? De klipper den ikke heller, så det er ofte bare en rad med trær, blir liksom aldri tett. Jeg trodde man måtte stusse litt hvert år for å stimulere til vekst Anonymkode: 02be4...2ff
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Hadde plantet enda mer som tiltrekker seg bier neste år, feks en Deutzia busk. Anonymkode: fd691...f57
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Dette høres jo helt psykopatisk ut. At blomster tiltrekker seg bier? Atte hæ? Så de har ingen blomster de da? Jaja, gærninger finnes det over alt, jeg hadde oversett dette tullet, behold hagen din du! Anonymkode: e4d06...dee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå