AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:39 #1 Skrevet lørdag kl. 15:39 Det renner vann ut fra der jeg har tegnet rødt, er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Der samler seg en stor dam av vann nederst på benken når det renner slik. Er det mulig å ordne enkelt selv? Anonymkode: 4158d...94e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:41 #2 Skrevet lørdag kl. 15:41 Når dusjen lekker vann pleier jeg bare skru til. Kanskje den har løsnet litt fra armaturet? Har du sjekket om det er hull, om det er en sprekk eller om den bare er løs egentlig? Anonymkode: 9d155...cec
Soft mann Skrevet lørdag kl. 15:52 #3 Skrevet lørdag kl. 15:52 Trur nok do må skifte hele slangen slik de ser ut. Koblingen er under lekkasje punkt slik du har teinet de. Sikkert for det er der den får mest påkjenning
Rødvinsfilosofen Skrevet lørdag kl. 15:58 #4 Skrevet lørdag kl. 15:58 Sjekk om garantien fremdeles gjelder! Mange har 5 til 10 års garanti. 🙂
skeiv-ostepop Skrevet lørdag kl. 16:00 #5 Skrevet lørdag kl. 16:00 Du må se om det er noen skrugjenger i nærheten der du kan stramme til. Men ut i fra bildet der ser det ut til å være et naturlig stresspunkt og et sted hvor lekkasje kan oppstå. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:05 #6 Skrevet lørdag kl. 16:05 skeiv-ostepop skrev (4 minutter siden): Du må se om det er noen skrugjenger i nærheten der du kan stramme til. Men ut i fra bildet der ser det ut til å være et naturlig stresspunkt og et sted hvor lekkasje kan oppstå. Kan ikke se noe jeg kan skru på. Og er det slangen inni det har gått hull på? Skjønner ikke hvordan vannet kan lekke ut der jeg avbildet. Anonymkode: 4158d...94e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:07 #7 Skrevet lørdag kl. 16:07 Soft mann skrev (13 minutter siden): Trur nok do må skifte hele slangen slik de ser ut. Koblingen er under lekkasje punkt slik du har teinet de. Sikkert for det er der den får mest påkjenning Hva og hvor er koblingen? Kan man bytte hele greia selv? Den begynner å bli en del år gamel, kanskje 13 år. Anonymkode: 4158d...94e
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden Hva er merket på krana? Du tar og ringer det merket og spør der og ikke her. Anonymkode: 3864e...4d6
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Fancy kran. Men den ser suspekt ut med tanke på holdbarhet og soliditet. Anonymkode: 69780...21b
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Det ser ut til å ha gått hull på slangen. Ser ut som det går an å skru den av/at det er et dele rett nedenfor tverrstanga? Jeg ville ha prøvd det og tatt den med til en rørlegger og fått tilsvarende mht. gjenger og diameter. Anonymkode: ddffc...82f 1
Soft mann Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 17.07): Hva og hvor er koblingen? Kan man bytte hele greia selv? Den begynner å bli en del år gamel, kanskje 13 år. Anonymkode: 4158d...94e Koblingen er de skjøtene du ser. Ja de kan du selv, bare skru av den du har og ta med, slik at du får en med like gjenger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå