Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke noe å melde at the moment, men siden de andre rundt Isabel Raad har fått sin egen tråd for å unngå diskusjoner på hennes tråd, sååå.. 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Ikke lenge til han melder flytting tilbake til Norge. Så slipper han å tjene søsteren i Dubai.

Skrevet
Det handler om deg skrev (21 minutter siden):

Ikke lenge til han melder flytting tilbake til Norge. Så slipper han å tjene søsteren i Dubai.

Ja, det vil jeg tro. Når både damen han datet og treningskompisen forsvant må det jo bli svært kjedelig for han i Dubai.

• Hjerte 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 timer siden):

Ja, det vil jeg tro. Når både damen han datet og treningskompisen forsvant må det jo bli svært kjedelig for han i Dubai.

Det tror jeg og. 

• Liker 1
Gjest Det handler om deg
Skrevet

De spiser bare junk. 

Skrevet
Hatsumomo skrev (På 29.11.2025 den 16.16):

Er han singel igjen?

• Liker 1
Skrevet
Janmar skrev (3 minutter siden):

Er han singel igjen?

Nei

Skrevet
Janmar skrev (21 timer siden):

Er han singel igjen?

"Zaza" har flyttet hjem igjen (til landet hun kommer fra) for å fullføre studiene. Hun hadde internship i Dubai. 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (22 timer siden):

"Zaza" har flyttet hjem igjen (til landet hun kommer fra) for å fullføre studiene. Hun hadde internship i Dubai. 

Men de er fortsatt sammen eller? 

Skrevet
Janmar skrev (19 minutter siden):

Men de er fortsatt sammen eller? 

Ja 😊

• 2 måneder senere...
Skrevet

Huff jeg syns Rami har degosoppførsel. I væremåte og når han snakker og oppfører seg. Akkurat sånn utlending språk som ett fåtall i Norge liker iallefall.

• Liker 5
Skrevet

Blir gal av at han sier «vi» har kjøpt ville, her skal vi ha en diger sofa, vi, vi, vi!!! Kjøpt villa til 43. mill!

Det er vel Isabel sin, ene og alene?!

Han oppfører seg som om han bestemmer alt, vet alt. Jentene får jo ikke prøve å åpne verandadøren engang, han bare skubber de bort. Rett før jeg avfølger for jeg blir 😠 

Skrevet
Lillibet skrev (8 minutter siden):

Blir gal av at han sier «vi» har kjøpt ville, her skal vi ha en diger sofa, vi, vi, vi!!! Kjøpt villa til 43. mill!

Det er vel Isabel sin, ene og alene?!

Han oppfører seg som om han bestemmer alt, vet alt. Jentene får jo ikke prøve å åpne verandadøren engang, han bare skubber de bort. Rett før jeg avfølger for jeg blir 😠 

Sett hvordan han snakker og styrer Sidra og. Ja søskenkjærlighet, men syns det er litt vel manipulerende. Da Sidra fikk seg leilighet så ville ho jo såklart ut å shoppe, men det var uaktuelt for han, ikke vits før ho får nøklene! Vi damer liker å planlegge, drømme og se. Ikke handle etter en liste på punkt og prikke! Fikk et helt annet syn av han etter at Sidra flyttet dit, litt sånn æsj! 

Skrevet
Bellabellee skrev (1 minutt siden):

Sett hvordan han snakker og styrer Sidra og. Ja søskenkjærlighet, men syns det er litt vel manipulerende. Da Sidra fikk seg leilighet så ville ho jo såklart ut å shoppe, men det var uaktuelt for han, ikke vits før ho får nøklene! Vi damer liker å planlegge, drømme og se. Ikke handle etter en liste på punkt og prikke! Fikk et helt annet syn av han etter at Sidra flyttet dit, litt sånn æsj! 

Han bestemmer over de alle dessverre! De kaller det kanskje kultur siden de er fra Irak? Men, han må tenke på at han hovedsakelig har norske følgere.

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...