refill Skrevet lørdag kl. 12:00 #1 Skrevet lørdag kl. 12:00 Har ikke noe å melde at the moment, men siden de andre rundt Isabel Raad har fått sin egen tråd for å unngå diskusjoner på hennes tråd, sååå.. 2
Det handler om deg Skrevet lørdag kl. 14:57 #2 Skrevet lørdag kl. 14:57 Ikke lenge til han melder flytting tilbake til Norge. Så slipper han å tjene søsteren i Dubai.
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 15:16 #3 Skrevet lørdag kl. 15:16 Det handler om deg skrev (21 minutter siden): Ikke lenge til han melder flytting tilbake til Norge. Så slipper han å tjene søsteren i Dubai. Ja, det vil jeg tro. Når både damen han datet og treningskompisen forsvant må det jo bli svært kjedelig for han i Dubai. 2
Eyr Skrevet lørdag kl. 22:00 #4 Skrevet lørdag kl. 22:00 Hatsumomo skrev (6 timer siden): Ja, det vil jeg tro. Når både damen han datet og treningskompisen forsvant må det jo bli svært kjedelig for han i Dubai. Det tror jeg og.
Janmar Skrevet søndag kl. 20:55 #6 Skrevet søndag kl. 20:55 Hatsumomo skrev (På 29.11.2025 den 16.16): Ja, det vil jeg tro. Når både damen han datet og treningskompisen forsvant må det jo bli svært kjedelig for han i Dubai. Er han singel igjen?
Angel75 Skrevet søndag kl. 20:58 #7 Skrevet søndag kl. 20:58 Janmar skrev (3 minutter siden): Er han singel igjen? Nei
refill Skrevet 8 timer siden Forfatter #8 Skrevet 8 timer siden Janmar skrev (21 timer siden): Er han singel igjen? "Zaza" har flyttet hjem igjen (til landet hun kommer fra) for å fullføre studiene. Hun hadde internship i Dubai.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå