AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:34 #21 Skrevet lørdag kl. 13:34 Jeg kjøpte ny TV og den var satt ned i pris og det var ikke på Power. Jeg er meget fornøyd med prisen jeg fikk og ikke minst er jeg fornøyd med TV-en også. Anonymkode: f335e...fd4 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Skrevet 7 timer siden Jeg kjøpte støvler og regntøy fordi jeg føkkings trengte det! Har akkurat fått meg en jobb hvor jeg er mye ute og trengte nytt yttertøy. Hva har du tenkt til å gjøre med det, ts? Anonymkode: 7a882...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 14.34): Jeg kjøpte ny TV og den var satt ned i pris og det var ikke på Power. Jeg er meget fornøyd med prisen jeg fikk og ikke minst er jeg fornøyd med TV-en også. Anonymkode: f335e...fd4 TV kan man ofte gjøre gode kjøp på nesten hele året, når det slippes nye modeller selges fjorårsmodellene billig, jeg sparte over 13000,- på fjorårsmodell i fjor. Anonymkode: f9e60...9c4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Skrevet 6 timer siden Jeg har ikke kjøpt noe på Power eller Elkjøp, men jeg har kjøpt vintersko. Disse var nedsatt ca 30 %. Jeg vet nøyaktig hva prisen har ligget på de siste to årene, og vet at dette var et godt tilbud. Disse skoene er sjelden nedsatte i pris, og om jeg en sjelden gang har sett noen på tilbud, har det vært tilgjengelig noen få par i feil størrelse. Anonymkode: f238e...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 12.49): Det kan ikke være mange som gjør, ellers hadde ikke Power hatt tidenes omsetning. Sier seg selv. Anonymkode: ec379...b8b Hvorfor antar du det? Jeg kjøpte en TV som ikke har kostet under 23000kr i hele år. Nå var den satt ned til 14500kr. Selvfølgelig har jeg sjekket prisstatistikken. Anonymkode: 823d0...291 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Skrevet 6 timer siden Kjøpte kun noen julegaver (også til meg selv) på Ark og Norli. Der var 40% avslag på alt et reelt tilbud. Anonymkode: 469a9...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #27 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 12.49): Det kan ikke være mange som gjør, ellers hadde ikke Power hatt tidenes omsetning. Sier seg selv. Anonymkode: ec379...b8b Jeg bryr meg ikke om at andre er dumme. Like lite som jeg bryr meg om de som ikke takler å bruke kredittkort - og derfor sponser at jeg får rentefrie lån + 1-2% kick back. Sparer tusenlapper på å overvåke priser og alltid handle mye i black week. Anonymkode: eddf1...6ae 4 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #28 Skrevet 6 timer siden Jeg kjøpte stoff til 2 bukser, 1 kjole og 1 bluse. Mye av klærne jeg har er utslitt. 20% på prisen, og det hjelper for meg. Anonymkode: 823e6...8d2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #29 Skrevet 5 timer siden Man kan se pris statistikk på et produkt 3 mnd, 6 mnd, 1 år, 2 år og «Alt» tilbake i tid. Tror de fleste har på overvåking på produkter, så de får varsling når prisen går ned. Samt bruker grafen for å sammenligne. Jeg kjøpte en Air Fryer til 699 kr (2549 kr før), og PC til 18 988 kr (27 988 før). Er veldig fornøyd Anonymkode: c4896...f02 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #30 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 12.49): Det kan ikke være mange som gjør, ellers hadde ikke Power hatt tidenes omsetning. Sier seg selv. Anonymkode: ec379...b8b Jeg trengte ny telefon og har fulgt prisene siden i sommer. Jeg sparte 3000 på og kjøpe den på fredag heller enn og kjøpe den i juli. I fjor kjøpte jeg hodetelefoner til 50% . Det var det mange andre som gjorde og, så jeg fikk de ikke før i januar fordi lagrene ble tomme. Selvfølgelig blir omsetningen høy når man selger ut masse varer. jeg jobber selv i butikk og vi hadde 20% på alt på fredag. Klart omsetning ble høy. Vi har mindre fortjeneste for hver vare, men omsetningen ble høy. vi har og nettbutikk og pakker og pakker fra bestillingene på fredag. Vi fikk inn noen bestillinger i dag og, og stusser på hvem det er som venter til prisene går opp, og varer begynner og bli utsolgt. Antar det var deg da. Anonymkode: 5b519...73b
piggrokken Skrevet 4 timer siden #31 Skrevet 4 timer siden Jeg kjøper ting da jeg må. For ett år siden røyk komfyren i Black week. Gidder jo ikke å ikke spise kald mat en uke bare for å slippe rushet på elkjøp/power, så jeg kjøpte den på dagen etter Black friday.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 14.11): Det er jo slutten av november, folk skal uansett kjøpe julegaver nå, så om det var Black Friday eller ikke kan det godt hende at omsetningen hadde vært en god del større enn for resten av året. Anonymkode: 7d68a...235 Det er jo hele prinsippet bak black friday. Første dag i året butikkene begynner og gå i pluss ( sort og ikke rødt ) fordi julehandelen starter. Så begynte man med kampanjer og tilbud for og få flest kunder, men høyere omsetning var det i utgangspunktet. Anonymkode: 5b519...73b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Skrevet 4 timer siden Tipper det er mange som gjør som meg, venter til salg der de kan, følger med på priser og handler ganske fornuftig for det meste. Jeg har ikke kjøpt en eneste ting på black friday på flere år nå men når vi kjøpte nåværende leilighet i september for noen år siden hadde vi behov for mye nytt og fulgte da med på prisene till vi var handla ferdige, tror vi kjøpte 80% av det vi da trengte på black friday. Treningsutstyr, tv, sofa, seng, sengetøy, sovesofa med mer og vi sparte vanvittig mye på den flaksen med timing. Det hjalp godt på det med alle kostnadene ny bolig innebærer. Anonymkode: 1853e...9ef
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #34 Skrevet 4 timer siden Kjøpte to for en strømpebukser med fór. Det har jeg tenkt på å investere i i flere år. Plutselig dukket de opp for en pris tilsvarende litt mer enn en standard ullstrømpebukse. Det er godt mulig de satt opp prisen for en før Black week, det bryr jeg meg helt ærlig ikke så mye om. Ingen fan av Black Friday konseptet, men dukker det opp noe jeg vil ha for en åpenbar lavere pris enn vanlig så kjøper jeg. Betyr det at det er noe galt med meg? Anonymkode: 0727e...a6e
Grønnsaksvaffel Skrevet 4 timer siden #35 Skrevet 4 timer siden Jeg kjøper det jeg har lyst når jeg vil uansett om det Black Friday eller en vanlig mandag.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #36 Skrevet 4 timer siden Hvitevare: sparte 6800 på 1 vare Klær: Sparte 10 000 på 6 varer Apotekvarer: sparte 500 kr på 2 varer. Småelektrisk: halv pris på en vare Dette er ting jeg har fulgt med på siden forrige black friday og det er opptil 70% besparelse av ordinær pris. Ofte gjør de klar til at nye modeller eller inventory skal selges ut slik at de kan ta inn nytt. Spesielt det som ligger høyt i pris som ikke blir solgt gjennom resten av året/lav omsetning. Tidligere jukset de mye med prisene, men nå er det gjennomsiktig med prisjakt og lignende tjenester. Black Friday/Black week er bare en ny salgsarena annet enn nyttårssalget. Det er ikke slik at alt blir billigere gjennom året om folk slutter å kjøpe. Det forblir bare dyrt gjennom hele året. Sjekker selvsagt prisjakt, google osv og setter meg opp på varslinger. Sjekker også finn.no og har aktive søk der. Anonymkode: 13c51...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #37 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er jo hele prinsippet bak black friday. Første dag i året butikkene begynner og gå i pluss ( sort og ikke rødt ) fordi julehandelen starter. Så begynte man med kampanjer og tilbud for og få flest kunder, men høyere omsetning var det i utgangspunktet. Anonymkode: 5b519...73b Jeg svarer på hovedinnlegget hvor TS så høflig foreslår at alle som handler under Black Friday må være idioter. De må ikke nødt å være idioter. De skulle kanskje handle nå uansett pga. jul. Anonymkode: 7d68a...235 1
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #38 Skrevet 46 minutter siden Handlet noen få julegaver. Alt som ble kjøpt har vært planlagt siden i sommer, og har fulgt med priser og tilbud frem til nå. Ble dessverre ikke like mye som jeg hadde tenkt da flere av butikkene hadde enormt dårlige tilbud, men sånn er nå det. Anonymkode: f53eb...1f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå