Gå til innhold

Hva er veien med dere som kjøper ting på Black Friday/Black Week/Black Month etc? DERE er årsaken til at prisjukset fortsetter!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har vi har hatt SÅ mange artikler i media om hvordan vi blir lurt av butikkene prismessig sett, og det har vært spørsmålsrunder i avisene om folk er skeptiske/har mistet tillit til Black Friday og tilbud hvor godt over omtrent 90% svarer ja til det, og ikke skal kjøpe noe.

MEN ALLIKEVEL - her er vi, hvor Power o.l melder om tidenes omsetning og de er helt sikkert ikke de eneste butikkene som opplever det.

Så eksakt HVA er veien med dere som kjøper som idioter nå og som opprettholder at butikkene kan bare fortsette å drive med prisjukset sitt og som vi alle må lider under år etter år! Er dere helt idioter som svarer at "ja, vi vet vi blir lurt, men vi fortsetter å kjøpe for det om" ?

Anonymkode: ec379...b8b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke fått med deg at folk sjekker prishistorikk før de kjøper slike tilbud nå?

Anonymkode: a310e...ed7

• Liker 16
  • Nyttig 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har ikke fått med deg at folk sjekker prishistorikk før de kjøper slike tilbud nå?

Det kan ikke være mange som gjør, ellers hadde ikke Power hatt tidenes omsetning. Sier seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Likevel muligheter for å spare litt på de tilbudene.  Om de setter opp og reklamerer for 40%.  Så vil man muligens likevel spare 20%. I tillegg 3 for 2 dealer sparer man litt på. Ferdig med 8 julegaver nå i helgen og ja jeg har spart på det , luring med prisene eller ei.  Og jeg kjøpte ting jeg uansett skulle kjøpe. Der har du et svar på hvorfor noen kjøper under black week/ friday.  Mine kjøp var ikke fra typ Power da men lekebutikk, Outland og Gullsmed. 

Anonymkode: b7acd...d33

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dårlig råd.

Anonymkode: d54b7...3ea

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dårlig råd.

Anonymkode: d54b7...3ea

Kjøp i september, før de skrur opp prisen i oktober, for å lure smartingen her inne som brukte prismatch ( og som klarte å lure hen )

Anonymkode: 89475...828

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det kan ikke være mange som gjør, ellers hadde ikke Power hatt tidenes omsetning. Sier seg selv.

Men gjør det noe?

Nei.

Anonymkode: f5c2a...b88

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Men hvor mange av de tingene folk kjøpte fra Power var av typen prisjuks, og hvor mange var reelle tilbud?

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg kjøpte i år var en veske. Den har jeg hatt lyst på i 1 år, og har ikke funnet den på tilbud noe sted det året. Nå fikk jeg den til 30% rabatt.

Anonymkode: 9af6f...261

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men hvor mange av de tingene folk kjøpte fra Power var av typen prisjuks, og hvor mange var reelle tilbud?

Who cares?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Who cares?

Det er jo relevant for hele premisset til tråden.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå har vi har hatt SÅ mange artikler i media om hvordan vi blir lurt av butikkene prismessig sett, og det har vært spørsmålsrunder i avisene om folk er skeptiske/har mistet tillit til Black Friday og tilbud hvor godt over omtrent 90% svarer ja til det, og ikke skal kjøpe noe.

MEN ALLIKEVEL - her er vi, hvor Power o.l melder om tidenes omsetning og de er helt sikkert ikke de eneste butikkene som opplever det.

Så eksakt HVA er veien med dere som kjøper som idioter nå og som opprettholder at butikkene kan bare fortsette å drive med prisjukset sitt og som vi alle må lider under år etter år! Er dere helt idioter som svarer at "ja, vi vet vi blir lurt, men vi fortsetter å kjøpe for det om" ?

Ja jeg handler da, men produkter jeg har fulgt med på over tid. Enda til gode å finne produktene billigere på andre salg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omsetning er ikke det samme som fortjeneste...

Anonymkode: 9ad70...0f4

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo relevant for hele premisset til tråden.

Prisjuks eksisterer i praksis ikke lengre, all den tid en har verktøy som Prisjakt o.l.

Er folk så lamme i hodet at de ikke gidder å bruke dette, ja da er det ikke mye en kan gjøre for dem.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Omsetning er ikke det samme som fortjeneste...

Anonymkode: 9ad70...0f4

Bra du nevnte dette, siden ingen har påstått det.

Skrevet

Det er jo slutten av november, folk skal uansett kjøpe julegaver nå, så om det var Black Friday eller ikke kan det godt hende at omsetningen hadde vært en god del større enn for resten av året.

Anonymkode: 7d68a...235

• Liker 1
Skrevet

Kjøpe vaskemaskin fordi den gamle røkelse. Sparte 40% av prisen sammenlignet med andre butikker pris på samme modell.

Anonymkode: fd1a3...659

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte klær til kjæresten min. Vi har simpelten lite penger og kan ikke ta oss råd til å kjøpe ting til full pris. 

Anonymkode: 5dcd2...815

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjøpte klær til kjæresten min. Vi har simpelten lite penger og kan ikke ta oss råd til å kjøpe ting til full pris. 

Anonymkode: 5dcd2...815

Hvordan vet du at klærne er på tilbud og ikke jukset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...