AnonymBruker Skrevet i går, 00:20 #21 Skrevet i går, 00:20 Både ja og nei. Møtte en annen, men det var pga han jeg klarte å komme meg ut av destruktive forholdet jeg var i. Pga han andre så klarte jeg å fokusere på meg selv, komme meg mer ut å ta bedre vare på meg selv. Men, det varte ikke lenge. Han var også en som hadde forlatt kona si til fordel for meg, men gikk tilbake til kona si. Men jeg er uansett veldig glad for at det var det som måtte til før jeg klarte å komme meg ut av det forholdet jeg var i. Anonymkode: decd5...3b1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:04 #22 Skrevet i går, 02:04 Er denne tråden i ferd med å knekke mytene her på KG om at «Gresset er IKKE grønnere på den andre siden» og «en gang utro - alltid utro»?? 🤭 Anonymkode: 976d9...ff5 4 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 03:00 #23 Skrevet i går, 03:00 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg angrer. Vi møttes og jeg ble stormforelsket. Hun ba meg velge henne eller kona. Jeg valgte henne da jeg ikke ville miste henne. Hun dumpet meg 3 måneder etter at jeg hadde brutt opp familien. Dummeste valget jeg noen gang har tatt. Anonymkode: dccd9...7c9 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, egentlig var det ikke det. Det som fikk meg til å gå var den brå, plutselige situasjonen hvor jeg var i ferd med å miste henne, da hun ba meg velge mellom henne og kona. Valgte jeg kona, hadde jeg aldri sett henne igjen og det var hjerteskjærende. Jeg ville holde på henne og følelsene tok overhånd, litt panisk om du vil, da jeg måtte ta en rask beslutning. Anonymkode: dccd9...7c9 Du var utro mot din kone… Òg er offeret? « Ta ikke livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske… » Anonymkode: e4739...399 1
AnonymBruker Skrevet i går, 03:16 #24 Skrevet i går, 03:16 Diana skrev (16 timer siden): Bare nysgjerrig. Var det grønnere på den andre siden, eller endte du med å angre på valget du tok? Beste valget jeg noensinne tok. Vi er gift, har fått to barn sammen, samt et barn til jeg hadde med min eksmann. Hun ser på mannen min som sin far. Han er alt det min eksmann ikke er. Anonymkode: f90f1...a0a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:47 #25 Skrevet i går, 05:47 Var verdt det her også. Forlot samboer etter 16 år (ikke barn) for ny mann. Har nå vært sammen i 3,5 år og har verdens nydeligste lille gutt sammen. Småbarnsperioden er ikke bare bare, men vi har det generelt veldig bra. Anonymkode: bde72...217 1
exictence Skrevet i går, 05:59 #26 Skrevet i går, 05:59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er denne tråden i ferd med å knekke mytene her på KG om at «Gresset er IKKE grønnere på den andre siden» og «en gang utro - alltid utro»?? 🤭 Anonymkode: 976d9...ff5 Vel, mange ganger er det jo det, so også mange av svarene her vises. Det er svære få, om ingen, som tar det lett å bryte ut av et etablert forhold. 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 06:00 #27 Skrevet i går, 06:00 Forlot ikke for en annen. Tror det beste er om man går for ens egen skyld først og fremst. Noen ganger er det bedre å være alene enn ensom i et forhold. Anonymkode: 26a34...beb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #28 Skrevet i går, 07:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var verdt det her også. Forlot samboer etter 16 år (ikke barn) for ny mann. Har nå vært sammen i 3,5 år og har verdens nydeligste lille gutt sammen. Småbarnsperioden er ikke bare bare, men vi har det generelt veldig bra. Anonymkode: bde72...217 Du høres ut som en gammel småbarnsmor? Anonymkode: 6e1d2...99a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:53 #29 Skrevet i går, 07:53 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du høres ut som en gammel småbarnsmor? Anonymkode: 6e1d2...99a ??? 🤦🏼♀️ Anonymkode: 976d9...ff5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:27 #30 Skrevet i går, 08:27 For meg var det grønnere på andre siden. Har vært sammen med samboeren min i snart 16 år, og han har vært en bedre far for barnet mitt enn biologisk far som jeg gikk ifra. Anonymkode: da221...d5a
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #31 Skrevet i går, 08:38 HMK skrev (10 timer siden): Tusen ganger grønnere. For oss begge. Da må det forholdet virkelig vært dårlig og voldelig. Ikke bra å havne med en psykopat enten psykopaten er kvinne eller mann Anonymkode: 83aee...04d
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #32 Skrevet i går, 08:39 Var ikke utro, men gikk ut av forholdet pga en som beilet i mange mnd. Ikle bare derfor, men fordi samboer var særdeles ganske så kjip. Jeg han fyren flyttet raskt sammen, og flyttet fra hverandre etter et par år. Hans ex var visst ikke helt glemt. Men vi fant hverandre igjen nør han var over henne men ikke meg. Og sammen i straks 20 år. Gift Anonymkode: e5216...f44
AnonymBruker Skrevet i går, 08:44 #33 Skrevet i går, 08:44 Gammel betyr nok 38-43 år. De siste årene du kan få egne genetiske barn Anonymkode: 83aee...04d
AnonymBruker Skrevet i går, 08:51 #34 Skrevet i går, 08:51 Ja, det var grønnere på andre siden. Vært sammen i over tretti år nå. Eksen er sikkert også glad for at han ble kvitt den utro kona. Anonymkode: 77453...d1c
Snok1 Skrevet i går, 08:57 #35 Skrevet i går, 08:57 Møtte en annen mens jeg var i et forhold som alltid var vanskelig og konfliktfylt. Da den andre fortalte at hun elsker meg, forstod jeg med én gang at det er gjensidig. Jeg gjorde det slutt med elskerinnen for å kunne fokusere på en mest mulig god prosess med skilsmissen. Da jeg tok kontakt med elskerinnen igjen etter skilsmissen var hun snappet opp av en annen. Det skulle ta mange år før det ble oss, men her vi er nå sammen kan vi definitivt krølle tærne i grønt og frodig gress.
AnonymBruker Skrevet i går, 11:27 #36 Skrevet i går, 11:27 Da jeg var 30 forlot jeg far til mine to barn, 9 år langt forhold, fordi jeg ble forelsket i en annen... (trodde jeg da). Det viste seg at den andre, han jeg ble forelska i var verre enn verst. Rett og slett toxic mann, varte i ett år ca. Sånn sett kan man tro at konklusjonen er at gresset ikke var grønnere på andre siden, det var jo ikke grønt i det hele tatt.. Men nå med mer modne øyne kan jeg reflektere over hva slags forhold jeg egentlig forlot: Han var konstant irritert på meg fordi jeg jobbet, han selv hadde uføretrygd. Jeg mente vi kunne slippe barnehage iom han var hjemme, det måtte jeg gi meg på. Han skulle ikke være noen "barnepasser" for meg (hans barn men iom jeg jobbet og "ikke tok meg av dem selv").. Han nekte å bidra i husholdningen med sin trygd, iom "han lot meg" være ute og tjene penger ved å passe barna. Han mente konstant at jeg utnyttet ham. Han brukte også silent treatment i dagevis når han ble misfornøyd for noe. Likevel trodde jeg da at jeg forlot forholdet til fordel for en annen mann...! Jeg var redd og slett blindet i ett elendig dårlig forhold da, uten å faktisk klare å se det. Jeg så bare at jeg gjorde det helt horrible å forelske meg i en annen, og bryte opp familien osv.. Så jeg vil si at gresset ER grønnere på andre siden! Ikke i form av en annen mann, men å bli alene. Hvis man tar det store steget å forlate partner og bryte opp familie, vil jeg tro at det VELDIG sjelden skjer KUN fordi man blir forelsket i en annen. Da er "en annen" kun en katalysator, sparket bak, som gjør at man bryter ut fra et ulykkelig liv. Anonymkode: 7eaf5...f81 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:31 #37 Skrevet i går, 11:31 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er denne tråden i ferd med å knekke mytene her på KG om at «Gresset er IKKE grønnere på den andre siden» og «en gang utro - alltid utro»?? 🤭 Anonymkode: 976d9...ff5 Nei. Er få som har svart som angrer. De fleste har fått et bedre liv MED den nye. Ikke prøv å lek dum, selvsagt er det gode og dårlige historier. Og tydeligvis er ikke en gang utro alltid utro. Synd for deg, da. Anonymkode: cca83...91a
AnonymBruker Skrevet i går, 11:33 #38 Skrevet i går, 11:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Er få som har svart som angrer. De fleste har fått et bedre liv MED den nye. Ikke prøv å lek dum, selvsagt er det gode og dårlige historier. Og tydeligvis er ikke en gang utro alltid utro. Synd for deg, da. Anonymkode: cca83...91a Jeg tror vedkommende mente det motsatt. At denne tråden knekker myten om at gresset ikke er grønnere.. Ved å faktisk bevise at det ER grønnere på andre siden. Likedan "en gang utro alltid utro".. for nei, her ser vi folk som har vært utro bare én gang, da de forlot partner for å faktisk få grønnere gress. Anonymkode: 7eaf5...f81 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 #39 Skrevet i går, 11:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Er få som har svart som angrer. De fleste har fått et bedre liv MED den nye. Ikke prøv å lek dum, selvsagt er det gode og dårlige historier. Og tydeligvis er ikke en gang utro alltid utro. Synd for deg, da. Anonymkode: cca83...91a Jeg tror det er du som misforstår. KGmyten er at gresset ikke er grønnere. Men i denne tråden ser man at gresset ofte er grønnere. Anonymkode: 2465d...c19 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:35 #40 Skrevet i går, 11:35 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da jeg var 30 forlot jeg far til mine to barn, 9 år langt forhold, fordi jeg ble forelsket i en annen... (trodde jeg da). Det viste seg at den andre, han jeg ble forelska i var verre enn verst. Rett og slett toxic mann, varte i ett år ca. Sånn sett kan man tro at konklusjonen er at gresset ikke var grønnere på andre siden, det var jo ikke grønt i det hele tatt.. Men nå med mer modne øyne kan jeg reflektere over hva slags forhold jeg egentlig forlot: Han var konstant irritert på meg fordi jeg jobbet, han selv hadde uføretrygd. Jeg mente vi kunne slippe barnehage iom han var hjemme, det måtte jeg gi meg på. Han skulle ikke være noen "barnepasser" for meg (hans barn men iom jeg jobbet og "ikke tok meg av dem selv").. Han nekte å bidra i husholdningen med sin trygd, iom "han lot meg" være ute og tjene penger ved å passe barna. Han mente konstant at jeg utnyttet ham. Han brukte også silent treatment i dagevis når han ble misfornøyd for noe. Likevel trodde jeg da at jeg forlot forholdet til fordel for en annen mann...! Jeg var redd og slett blindet i ett elendig dårlig forhold da, uten å faktisk klare å se det. Jeg så bare at jeg gjorde det helt horrible å forelske meg i en annen, og bryte opp familien osv.. Så jeg vil si at gresset ER grønnere på andre siden! Ikke i form av en annen mann, men å bli alene. Hvis man tar det store steget å forlate partner og bryte opp familie, vil jeg tro at det VELDIG sjelden skjer KUN fordi man blir forelsket i en annen. Da er "en annen" kun en katalysator, sparket bak, som gjør at man bryter ut fra et ulykkelig liv. Anonymkode: 7eaf5...f81 Veldig likt min eks. Så bra du kom deg unna begge! Min kjæreste slet med å tenke at jeg kunne være kronisk utro fordi jeg falt for han på slutten av et slikt forhold. Heldigvis har han forstått at dette ikke handlet om at jeg er et utro beist, men trengte hjelp til å komme meg ut. Han kom bevisst inn og hjalp meg ut. Vi bare visste ikke enda at vi begge likte hverandre fra før. Det var da det ble bonuskaos. Anonymkode: cca83...91a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå